Selasa, 23 November 2010

Hanya Banyak Yang Karut Dan Marut DalaM PKR,~Parti KenciM RakYaT~,Hampehhh..!!!

Terkejut Jugak Ambo Membaca Petikan Pro Anuar Yang Menyatakan Bahawa,Memang Sah Anuar Menyatakan"ZAID TIDAK PERNAH SESEKALI MEMEGANG APA-APA JAWATAN DALAM PKR SEBAGAIMANA DAKWAANNYA SEBAGAI PENYELARAS PARTI,Kerana Setakat Ini Hanya Anuar Yang Mempengerusikan Apa Sekalipun Mesyuarat Parti".Yang Mana Satu BetoL Nih..?

 

Anuar Atau ZaiD..??,Kalau Anuar BetoL Kenapa Sekarang Baru Nak Buka Selepas Memberikan Zaid Calon Hulu Selangor,Kalau ZaiD BetoL..Kompom Zaid Dah Jadi Kain Buruk..Kah Kah Kah..!!!!.Kesian Jugak Pada Si Zaid,Pemimpin Yang Nik Aziz Sendiri Beri Gelaran Khalid Al-Walid Pun Kena Kencing Jugak Dalam PKR.Mereka Nak Hok Lagu Mano Lagi?,Orghe Kelate SebuT..

 

Tentu Anda Masih Ingat Pada Mohamad Fairus Khairuddin (Mj Pun Pernah Kursus Ngan Dia Nih Dulu)Yang Merupakan Bekas Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang 1 Berkata Ini Dibuktikan Dengan Kemenangan Besar Azmin Ali Sebagai Timbalan Presiden, Nurul Izzah Si Anak Nuar Serta Kuncu-Kuncu Anwar Dalam Pemilihan Yang Jelas Begitu Cacat Dari Segenap Sudut,Dan Mj Percaya Rakan-Rakan Tahu Apa Permasalah Sepanjang Pemilihan Proses Parti Dayus Tu Berlangsung.Menurut Fairuz Jugak,“Perjuangan PKR Sekarang Bukan Perjuangan Untuk Rakyat,Untuk Agama,Dan Negara,Tetapi Ianya Perjuangan Sempit Peribadi Anwar yang Kononnya Ke Puterajaya.Hebat Cita-Cita,Tapi Perjuangan Parti macam Hampeh... Sebab Itu Apa Jua Keputusan PKR,Ia Hanyalah Untuk Anwar Dan Kuncu-Kuncunya Dan Bukan Langsung Suara Terbanyak Ahli,Suara Akar Umbi”,Ko Guanor...KelakaR SumGuh Parti Dan Perjuangan Pu Ki AR Nih..

Berbalik Kepada Ceria Si Azmin Ali  Selaku Timbalan Presiden PKR.Ianya Hanya Bernilai 4.5% Sahaja Disisi Ahlinya.Kenapa Begitu..??? INI ADALAH FAKTAR PKR :
  • Setiausaha PKR Menegaskan Kepada MALAYSIA Bahawa Ahli Mereka Melebihi 400 Ribu Ahli Yang Berdaftar.
  • Dan Sepanjang Pemilihan yang Baling Kerusi Dan Meja Serta Budaya Menyepak Terajang,Dimana Buah tangan Bertukar Menjadi Penumbuk,Yang Hanya Mengundi Azmin Ali Hanya 14 Ribu JeR.
  • Daripada Jumlah Tersebut (14 Ribu Pengundi Yang Dibeli Azmin) Kalau Kita Pakat Tukar Kepada Peratus,Ianya Tak Sampai 4.5%.Demo Kirolah Kalau Tak Percaya.Ambik kalkulaToR..
“Kita Lihat Saja Protes Dari Naib Presiden Kanan PKR,Mustaffa Kamil Ayub Yang Diketepikan Begitu Saja Walaupun Tempoh 48 Jam Sudah Lama Berlalu.“IniLah Gaya Kepimpinan Kuku Besi Anwar Yang Ramai Pakat Puja Dan Membawanya Ke Puterajaya Termasuk MB Ambo Sendiri Tok Ghuru Nik AjiS Serta Politik Suku Sakat PKR.Yang Penting Bagi Mereka Hanya Menjayakan Agenda Peribadi Sempit,Tak Lebih Dari Itu.Nak Gelak Pun Ada Ambo Nih,Wwakakakaka..Perjuangan Parti Yang Tadak Sikitpun TamadduN Lah...Aaaddoiii...
 
Kepada Semua Adik kakok Ambo Khasnya Berada Di Pantai Timur,Khasnya Kelantan...Tak Payah Lah Membawa Masuk Perjuangan Parti Karut Nih.Hanya Cukup Kita Ditipu Oleh Parti Tok Guru Selama 20 Tahun Yang Sudah."Pakkat Katakan Tiddak Pada PKR" Dan Andikata Ada Yang Telah Menganggotai Perjuangan Parti Tersebut,Pakat lah TinggaL Dan Keluar.Tengoklah Natijahnya Sekarang.Memang Sah Nyata Dan Sohoh,PKR Parti Anak Beranak Dan Kroni Yang "Ada Apa-Apa Jer",Seperti Azmin Ali.Selepas Nih Kita Pakat Bukak Pulak Cerita Siapa Sebenarnya Azmin Ali Tuh..Hehehehehe...Senang Cerita,Ia Manusia Yang tadak Batu..,Kenapa??..Next Time Mj Ceritakan Lagi...!!!

~Jom Adik kakkoK AmbO Pakkat Tubik Pu Ki AR~
 
 
~Bye Bye Pu Ki AR~ 


P/S: Terima Kasih Dan SyukRan Kepada Semua Saing SoBBat Dan Sahabat Handai Yang Menyatakan Hujjah Di Ruangan FB Mj.Semua Pandangan Yang Bernas Insyaallah AmbO Akan Letakkannya Di Sini.TQ..!!!



1 ulasan: