Jumaat, 19 November 2010

Idris Ahmad Sentiasa Buat LawaK...

Namanya OstaD Idris Ahmad,Berjawatan Ketua Penerangan PAS Pusat.Pada Minggu Lepas Menganjurkan Seminar "PAS SEDIA GANTI UMNO",Yang Langsung Tidak Mendapat Pujian Ibu Jari Dari Juaknya.TERBARU,Mengeluarkan Kenyataan Bahawa "Keanggotaan RELA Yang DiPertingkatkan Kepada Tiga Ratus Ribu Orang Adalah Strategi BN/UMNO Untuk ...Menawan Dan Menguasai Selangor,Melalui Undi Pos".Kuat Nya Meroyan Dan Merapu.Mabuk Daging Ker Apa Nih.??? 


Untuk pengetahuan pembaca juga,Dia Ni,adik khatib(Zakaria Ahmad) yang doakan kesejahteraan GuanEng dalam khutbah Jumaat tu...boleh bayangkan tahap pemikiran mereka...yang macam mana.

 

Walaupun dia nih sudah banyak kantoi dalam semua program PAS yang dilaksanakan,semakin ada sahaja yang ingin direncanakan,untuk apa?biasalah kalau mahu kedudukan tertinggi hierarki Perjuangan Pas.Perjuangan Pas Yang kini semakin pudar Di Kelantan,khasnya.

 

Terbaru, Idris menyalak dan memfitnah kerajaan dengan mengatakan pendidikan seks yang akan diajar di sekolah adalah bertujuan untuk mengkayakan kroni UMNO-BN.Menurutnya juga,ia akan dilakukan dengan tawaran kepada kroni-kroni UMNO-BN dengan “projek percetakan buku dan alat bantu mengajar seperti notebook dan sebagainya”.Addooiiiii.....bangang betol lah tahap pemikiran Ostad Nih.Ya Allah,Bukaklah Pintu Hati Dia Nih Dari Perasaan Busuk Dan Dengki Serta Busuk Hati.

 

Tidak tahukah Idris bahawa pendidikan seks yang akan diajar di sekolah itu bukan akan dijadikan sebagai satu matapelajaran baru?Ia akan dimasukkan sebagai salah satu silibus dalam matapelajaran yang ada.Mungkin matapelajaran Sains ataupun Alam dan Manusia.Berapa banyak sangat muka surat untuk sesuatu silibus tu Idris oiiii...??? Nak fitnah pun agak-agak la...!!!,kerana semakin bebal yang kami nampak,khasnya rakyat hina seperti kami..!!!

 

Pendidikan seks yang akan diajar tu adalah asas pengetahuan yang bersandarkan kepada ilmu.Dan Bukannya diajar secara praktikal dalam kelas sampai perlu alat bantu mengajar untuk tunjuk secara live kepada murid-murid khasnya.Tak timbul langsung isu untuk alat bantuan mengajar pendidikan seks ni.

 

Nampak gayanya, salakan Idris kali ni pun tak menjadi.Tapi apa yang menariknya,Ostad Idris menampakkan beliau mahu dilihat sebagai jaguh dalam pendidikan seks di kalangan pemimpin PAS.Kan bebal begitu..Hehehehe... 

 

Cuma Mj agak musykil, kenapa pendidikan seks kepada murid-murid PAS menentang sekeras-kerasnya tetapi pengamal hubungan sejenis pula PAS sanjung dan jilat sampai diangkat sebagai pemimpin? Pelik sungguh fitrah PAS ni kan?Apapun Ostad jangan sangat makan daging korban,kerana yang darah tinggi akan menyebabkan pening,loya dan meloyakan sehingga kenyataan yang keluarpun banyak merapu dan kami sebagai rakyat tergelak.Tergelak kerana apa??,PikiQ ler sendiri..

Apa nak buat… demi kuasa wehhhh!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan