Sabtu, 25 Disember 2010

Ambo Tidak Akan HalaL,Dan Terus Kritik Siapo Yang Menuduh Anuar - Nik AjiS

Selain Daripada Kemelut SkandaL,Dan GosiP Zina Yang Berlaku Di Bumi Tadahan Wahyu Negeri Kelantan,Hari Ini Kecoh Dan Geger Apabila Nik Aziz Mula Mengecam Mana-Mana Individu Yang Mengkritik Anuar,Yang Juga Ketua Pembangkang Dan Mula Di Gantung Enam Bulan Dari Menghadiri SidanG Dewan.

Menurut Nik AjiS,"Sekarang Ni,Mereka Dok Cincang Anwar,Bila Menuduh Melakukan Liwat Dengan Budak SaifoL Tuh,Kalau Ianya Betul Perlu Ada Bukti Yang Kukuh.Ini Tidak.Menurutnya Juga,Anuar Bukannya Batang Kayu,Dia Juga Punyai Hati Dan Perasaan,Serta Maruah Dan Harga Diri Dan Tak Takut Berdosa Ker Menuduh Tanpa Bukti,Yang Akhirnya Tak Boleh Masuk Ke Syurga".

Nik AjiS Juga Mengkritik Individu Tertentu Yang Selalu Menuduh Sikapnya Yang Suka Menghadiri Program Bukan Islam Dan Mengikutnya Ianya Tak Salah Dari Segi Agama.

"Ambo Nih Tok Ghuru Dan Seorang Ulamak',Kalau Saya Buat Sesuatu Benda,Saya Akan Fikir PanjanG.Kalau Ada Apa-Apa Masalah,Tanya Ambo.Ambo Nih Masih Hidup Lagi.SEKALI LAGI AMBO MENGKRITIK MANA-MANA INDIVIDU YANG KECAM ANUAR.ANUAR TUH BAIK ORANGNYA...!!!".

Sebelum Ini,Nik AjiS Adalah Antara Individu YanG LantanG Mempertahankan AnuaR,Khususnya Kes Liwatnya Yang Kini Masih Di Bicarakan Di Mahkamah.

5 ulasan:

  1. jangan cuba derhaka pada tok guru.kan dah lupa,anuwar = pemimpin anugerah tuhan.kelakar tok guru mu..

    BalasPadam
  2. Ini betol Broo...!!!,menurut nik ajis mb ambo dalam setiap ceramahnya kat sini bahawa,"manalah anuar tuh meliwat budak saipol tuh.anuar sudah tua dan tak mustahil saipul tak menolak semasa anuar nak buat.anuar dah tua,dan tak punyai kuasa yang banyak utk berbuat demikian",.itu fitnah.kelakar jugak dio nih.hehehehehe...

    BalasPadam
  3. jika nik ajis ulamak tersohor yang dekat dengan Allah SWT, panggillah budak saiful tu...kau tengok wajah dia, ajak berbicara, solat bersama dan berbicara dari hati ke hati atau lebih rapat lagi guna Alquran (berbagai cara boleh dilakukan (kalau ada ilmu mengenai alquran (alif lam mim) atau yang lain , insyallah Allah akan tunjukkan didepan mata...masalahnya hanya berkata tetapi tidak mengunakan ilmunya...aku yakin nik ajis tiada ilmu laduni...kerana orang alim yang dikurniakan ilmu laduni oleh Allah SWT pasti lebih zikir dan bicara hatinya bukan mulutnya.dari tingkahlaku nik ajis ni, jauh...jauh.....jauh.......lagi...belum sampai tahap tu.

    BalasPadam
  4. anon 03:06.
    saya juga berpendapat yang sama.
    cara terbaik..nik ajis berjumpa saifol.
    tanya budak tu baik,dengar cerita saifol..benar atau tidak tuduhan yang dibuat terhadap anuar.
    gunakanlah ilmu ugama yang kononya beliaulah tok guru tersohor.
    mengaku terlalu bijak dalam ilmu ugama islam..
    bukankah islam itu meminta kita berlaku adil.
    salah satu ciri keadilah ialah mendengar dari kedua belah pihak.
    panggil saifol,bagi nasihat dan dengar apa yang saifol nak cakap.
    kalau nak tunggu 4 orang saksi,sampai kiamat tak akan ada orang yang sanggup melihat kejadian tanpa terlibat sama2 melakukanya.
    jika dibandingkan antara nick ajis dan karpal singh,mereka ini tak ada bezanya.
    sama saja putar belit mereka.
    hanya yang menbezakan nick ajis pakai serban tapi jual ugama islam.
    karpal singh tak pakai serban sebab dia dah murtad terhadap ugama sikh.
    dua2 sama saja murtad.

    BalasPadam
  5. Nik Aziz pertahankan kes liwat Anwar,walau pun beliau menyedari sememangnya berlaku perlakuan liwat itu.Tetapi atas dasar percaturan politik beliau menyokong.Nik Aziz menyedari Anwar berbohong mengenai 16 September,tetapi beliau menghalalkan pembohong Anwar juga kerana percaturan politik.

    BalasPadam