Khamis, 23 Disember 2010

Apa Ceritanya,SekaranG Perupok Sudah KecoH Dan Geger...!!!

Memandangkan Kini MJ Berada Di Luar Kelantan Dalam Program Jelajah Keluarga,Gempar Apabila Member Sekampung Menghubungi Ambo Disini Bahawa Keadaan Di Kampung Sekarang,Yakni Rumah Kediaman Hj Omar Yang Terlibat Dalam Pertuduhan Zina,Membela Dan Membiayai Seorang Ustazah Sehingga Bercerai Dan Bernikah Di Thailand Serta Tidak Mendaftarkan Disini Untuk Mengelakkan Kemarahan Ahli Keluarga (Anak Dan Bini) Mula Kecoh Dan Mula Dipenuhi Oleh Kaum Keluarga Dan Sahabat Handai Yang Terdekat.Untuk Apa..?,Hanya Tuhan Saja Yang Tahu.

Untuk Pengetahuan Jugak,Dalam Masa Yang Sama Gosip-Gosip Liar Mula Mekar Di Sini Apabila Ia Melibatkan Seorang Pemimpin,Iaitu Pemimpin Islam Yang Kalau Betol Terlibat Dalam Kes Begini Memang Teruklah Dan Susah Untuk Di Cerita.(Menjalankan Hubungan Sulit Dengan Ustazah,Sehingga Menimbulkan Syak Wasangka Dan Membawa Perceraian Dan Hidup Menjanda,Sebelum Bernikah Di Thailand Dan Bernikah DiSana Tanpa Mendaftar Di Balai Islam).Ya Allah...Peruntuh Rumahtangga Nih.Kalau BetoL Ambo Pun Tak Leh SabaQ..Ciiiisssssssss.....!!!.

Adakah Berhubung Dengan Masalah ADUN Ini,Nanti Tok Guru Pula Akan TampiL Pula Dan Membuat Fatwa Baru Bahawa Ianya Tak Salah Dan Tak Apa Serta Allah Sudah Memaafkannya Sebagaimana Permasaalahan Yang Berlaku Pada Suami Malang Apabila Isterinya Yang Terlibat Dengan SkandaL ADUN SelinsinG (Kantoi Dalam Tren,Pelernya Dalam Keadaan Basah Lagi).

Ekoran Kenyataan Tok Guru Nik Ajis Terhadap Bloggers Yang Mengupas Isu Ini Sebagai "Kerja Orang Blog Ini Tak Reti Dosa Pahala,Malaysia Ini Suasana Dia,Suasana Tak Reti Dosa Pahala.Inilah Yang Menyebabkan Hakim Syarie Ditangkap Rasuah.Inilah Suasana Malaysia,Macam Tak Ada Agama,Baik Sikit Daripada Komunis,Komunis Tak Ada Tuhan Langsung,Tapi Kita Ada Tuhan,Buat Apa,".

Dalam Masa Yang Sama Juga,Nik Aziz Diminta Mengulas Pendedahan Blog Rakan Seperjuangan Ambo,Yakni PAPA GOMO,Dan Ustaz Saidi Yang Sentiasa Menanti Semua Pihak Untuk Menyangkal Klip Vedeo Yang Tengah Hangat Sekarang Dan Pendedahan Demi Pendedahan Sentiasa Di Buat.Bukan Untuk Menaburkan Fitnah,Tetapi Untuk Mendapat Keadilan...!!!Apa Cerita..??,Diam Jer...CobaLah Berpeganglah Pada Prinsip,"BERANI KERANA BENAR DAN TAKUT KERANA SALAH".

SekaranG Bukan Masa Nik Aziz Untuk Persalahkan Blogers,Kan Negara Ini Demokrasi,Walaupun Malaysia Terus Di Cemuh Seperti Kata-Kata Tok Guru Seperti Diatas.Kalau Merasa Kita Kena Nyanya (Fitnah) Atau Apa Benda Yang Melanggar Undang-Undang,Ambil Saja Tindakan Wajar,Dan Jangan Lupa Siasat Si Pelaku (ADUN TERLIBAT).Jangan Cuba Menegakkan Benang Yang Basah.

Nik Aziz Tak Payah Nak Tunjuk Gedebee La.Malu Ke Orang...!!!,Zaman Muda Tok Guru Dah Lama Pergi, Kini Zaman Membetul Halatuju Dengan Allah Taala.Ingat,ALLAH Taala Amat Mengetahui Segala-Galanya. Balasan Allah MESTI Dapat Dilihat Di Dunia Ini Atau Diakhirat Kelak.Kepada Para BloggerS,Teruskan Perjuangan Anda."MEMBLOGPUN SATU IBADAH...!!!",Hehehehe....



P/s : Memandangkan ADUN Ini Adalah Adun Ambo,Insyaallah Ambo Akan Siasat Cerita Sebenarnya.

2 ulasan:

  1. Wajib bagi emJay mencari cerita sebenar... kawasan sendiri tuh...

    GT akan sentiasa mengikuti perkembangan yang mengasyikkan ini.. hehehehe...

    Tok Guru marah sangat tuuu... abihla.. sapa pulak didoakan untuk pecah perut!!! ishh... ishhh..

    BalasPadam
  2. Apa cerite operasi psywar PAS RM4 juta dulu tu? Duit kempen propaganda TIRAM berkarung-karung hasil kutipan dlm ceramah-ceramah PAS kununnya nak biayai bloggers tabur fitnah kat kerajaan BN, tu tak jahat lagi berdosa ke?,

    Teman berani jamin wang kempen TIRAM kebanyakkanya duit haram tokey-tokey harbi sebahagiannya telah diselewengkan oleh para pemimpin PAS macam duit Kohilal.

    BalasPadam