Selasa, 21 Disember 2010

Demi AllaH...,Ini ADUN Ambo.Ore PanggiL "Tok WokiL UmaR"

Dua Hari Ambo Tak Berkesempatan Membuka BloG Dan FaceBooK.Bukan Apa,Memandangkan Banyak Kerja YanG Harus Di Selesaikan,Maklumlah Bekerja Sebagai Kuli BeginiLah Jadinya.

Untuk Makluman Jugak,Terkejut Besar Apabila Memantau BloG,TerpampanG Seorang ADUN Pas Yang Tersohor Di Kampung Ambo.Maklumlah MemandanGkan Sudah Bergelar YB Enam Penggal Dari Tahun 1990 Tetapi Sampai SekaranG Pembangunan Di ini DUN PerupoK Dalam Parlimen Bachok Langsung Di Abaikan.

Untuk Pengetahuan Jugak,ADUN Perupok Tok WokiL Omar Rumahnya,Tak Lah Jauh Sangat Dari Tempat Ambo Menaip BloG Nih SekaranG.Dari Bilik Ambo,Cahaya Lampu Istananya Nampak Disini.Dan Terkejut Bila Mengatakan Beliau Juga Salah SoranG ADUN Yang Terkantoi Selepas Ustaz Saiful Bahri Yakni ADUN Selinsing,Pasir Putih Kelantan,Dalam SkandaL Berzina,Iaitu BERZINA DENGAN BINI ORANG.Ya Allah...Apa Sudah Jadi Nih...!!!.

Tahniah Dan Bangga Dengan PenuLis BloG PAPAGOMO,Dengan LantanG Mencabar Tok WokiL Omar Untuk Meletakkan Jawatan YB Yang DiSandang Sekarang Di Letak Secara Hormat Sebelum Berlambak lagi Bukti Yang Akan MenyusuL Yang Seterusnya Mungkin Memalukan Keluarga Dan Kepimpinan Nik AjiS Khasnya.Apabila Cabar,Maksudnya Punyai Bukti.Jadi Sekarang Terpulang Kepada Tok WokiL Omar Untuk Berbuat Demikian.

Walaupun Tok WokiL Omar Kurang Berinternet Di Alam Maya,Mintak-MintakLah Si Anaknya Yakni Din,FakhruL Atau Fatihah Membaca BloG Dan Ruangan FaceBook Nadi Rakyat Yang Kini Satu Malaysia Sudah Memaki Hamun Ayahndanya Kerana Lebih Bersifat Nafsu Muda,SedanGkan Umur Sudah Tua.Dalam  Masa Yang Sama,Menurut BloG Tersebut Jugak,Pasangan Zinanya Adalah Seorang Ustazah J-Qaff Yang Bertugas Di Sebuah Sekolah Dalam Daerah Bachok Nih.

Kesahihan Cerita Dalam BloG Ini Ramai Yang Masih Meraguinya.Dan Insyaallah Esok Ambo Akan Siasat Kebenaran Cerita Ini Untuk Sama-Sama Di Kongsi Dan Memberitahu Kepada Umum Tentang Perihal Dan Perangai Sebenar Kebanyakan ADUN PAS.

Kalau Begini Sifat Tok WokiL Omar,MemanG Celako Lah Kamu.Pandainya Berlakon.Bila Ada Kematian Kamu Dahulu Yang Turun Di Dalam LianG,Serta Mengurus Jenazah Untuk Menunjukkan Kepada Masyarakat Yang Kamu Nih Baik Dan Ulamak Sifatnya.

Kalau Tempat Kenduri,Kamulah Yang Dahuluinya....Sedangkan Dalam Masa Yang Sama "BERZINA DAN MENJALINKAN HUBUNGAN SULIT DENGAN USTAZAH J-QAFF SEHINGGA BERCERAI..." DAN ................

(BersambunG)

10 ulasan:

  1. ganaz2 yb pas nih.......hebat2 belaka...

    BalasPadam
  2. tak tahu lah kesahihannya.betol ker.addoiii...

    BalasPadam
  3. apa apa pon......SIASAT...........ALLAH DAH TUNJUK JALAN, SELEBIHNYA ATAS KITALAH SETARA MANA KITA NAK JAGA AGAMA, BANGSA DAN NEGARA KITA.

    BalasPadam
  4. Bongkar lagi.. bongkar lagi . ada banyak lagi tu.. Demi Agama, bangsa dan negara kita..

    BalasPadam
  5. Jangan percaya sangat kepada pak pak lebai pas ni baik dari ketua nya sampai keahli tiket mereka menggunakan islam untuk membuat kerja terkutuk ni jahil jahil aku simpang malikat 44 balas bini org tapi lebai pas kurang ajar ni senang senang balas bini org betui lah lebai lebai pas ni nafsu keledai sama dengan pak tua mereka semua dihalalkan balas bini tak apa bogel tak apa merogol tak apa semua pak lebai pas bolih buat org lain tak bolih bongkar lagi kisah porono pas ni.

    BalasPadam
  6. Skandal Din Puduraya, Din Batak dan Assmen lagi best. Walaupun kapla ada sarban busat n rapat dgn Tok Wali, tapi bab seks tak bleh miss...ostad jugak manusia...

    BalasPadam
  7. Kenapalah banyak guru quran jadi begini. Kampung aku pun pernah juga jadi begini dulu. Tapi zaman internet belum ada. Sampai dapat anak lagi.

    Tak payahlah ahli PAS nak kata parti mereka tu sempurna. Cuma janji politik palsu Tok Celako, Celako, Celako aje kata ahli PAS masuk syurga.

    agbr47: Dimana-mana pun ada syaitan.

    BalasPadam
  8. Tahniah Bro.
    Anda berani dengan keyataan.
    Bukan semua kelantan itu PAS.Dan PAS itu bukannya diKelantan !

    BalasPadam