Jumaat, 24 Disember 2010

Guna Parang Nak Tetak Ustaz Saidi,Ni Lah Sikap "Gedebe TaiK KuciM"

Ini Bukan Fitnah,Dan Ambo Yakin Serta Percaya Para Pembaca Sudah Mengetahui Kes Terbaru Yang Berlaku Pada Ustaz Saidi Sebentar Tadi Di Pasir Putih.Menurut Berita Yang Sahih,Di BloG PAPAGOMO Pun Ada,Kini Ustaz Saidi Berada Di Balai PoliS Membuat Laporan Lengkap Apabila Dia Di SeranG Dan DiTetak Oleh Sekumpulan Lelaki YanG Tidak DiKenali Di Sana.

Wahhhh...!!!,Budaya Gedebe Terus Diamalkan Oleh Segelintir Pemimpin Tertentu.Setelah Membuat Pendedahan Berani Melalui Klip Vedeo,Untuk Pengetahuan Jugak,Semalam Keretanya Teruk Di Musnahkan Oleh Sekumpulan Lelaki Yang Tidak Di KenaLi.Kepada Keluarga Mangsa,Sabar Dalam Mencari Kebenaran.Bukan SenanG Untuk Mencari Kebenaran Dalam Golongan Yang Bermuka-Muka Baik Nih.Kepada Ustaz Saidi,Demo JangaN Bimber,Puok Kita Ada.

Mungkin Ramai Yang Tidak Mengetahui Bahawa,Di Pasir Putih Yakni Kampung Sungai Petai Adalah Antara KampunG Yang Boleh DiKetagorikan "BLACK AREA",Dan Kami Di Sini Sudah Sedia Maklum Bahawa Ianya Keturunan Gedebe Yang DiKetui Oleh Saki Baki "PAK CHU MAIL PENARIK KERETA".Siapa Yang Tak KenaL.

Selaku SeoranG Rakyat Tulin Kelate,MJ Syorkan Kepada Pihak Tertentu Yang Sukar Menerima Kebenaran Agar Bertindak Secara Profesional Dan Jangan Sesekali Gunakan Kaedah Yang Primitif Seperti Begini,Budaya Tetak Dan Gedebe Harus Dipadamkan.Melalui Kaedah Menetak,Tumbuk Serta Gedebe Telah Menampakkan Perspeksi Yang Negatif Masyarakat Luar Kepada Kita Rakyat Kelate.

Apabila Wujud Pendedahan Begini,Sejarah Membuktikan Bahawa Suatu Masa Dulu,Kickdefella Kena , Ustaz Saidi Kena,Lepas Ini Giliran Sapa Pulak.Kepada PAPAGOMO,Ambo Tabik SprinG Pada Demo Yang Terus Berani Membongkar Pekara Begini.Inilah Sebenarnya Ajaran Islam PASik Yang Diamalkan Oleh Golongan Yang Merasakan Mereka Paling Sempurna Dan Pemegang Kunci Syurga.Jangan Takbur Sampai Dilaknat Allah Taala Udah Ler.

Budaya Membawa Parang Sudah Lama Diamalkan Oleh Golongan PAS YANG TADAK BATU PELER NIH.Untuk Pengetahuan,SepanjanG PRK Yang Berlaku Di Kelantan Samaada Di Manik Urai Mahupun Galas Yang Terbaru,Ambo Memang Nampak Golongan Serban Jubah Dan Semutar Lilit Nih Membawanya Semasa Membuat Provoke,Selain Batang Buluh Yang DiGunakan Untuk MemasanG Bendera Bulan Merekapun Salah Satu Senjata.

Ada Baiknya,"Kepada Pihak Yang Tertentu,Mengupah Untuk Berbuat Demikian,Insaflah Dan Kembalilah Ke Pangkal Jalan.".Jangan Ingat Apabila Semakin Banyak Pendedahan Semakin Ramai Yang Menjadi Mangsa Keadaan.Cubalah Berpijak Di Bumi Yang Nyata Dan Berprinsiplah BERANI KERANA BENAR DAN TAKUT KERANA SALAH.

Kepada Ustaz Saidin Dan Keluarga,Bersabarlah Dalam Mencari Sebuah Kebenaran.Untuk Berdakwah Suatu Masa Dahulu,Nabi Muhammad SAW Teruk Lagi Di Perlakukan.Insyaallah,Kebenaran Akan MuncuL Jua.Kami Bloggers Tetap Bersama Anda,Walaupun Kami Telah Di Celakakan Oleh Tok Guru Sewaktu Masa Dahulu Dan Tadi Menganggap Kami Bloggers Adalah Kerja Gila Dan Tak Tahu Dosa.
SELAKU ISLAM,KAMI SENTIASA MEMAAFKAN.TOK GURU PUN AMBO MAAF,CUMA HATI-HATI SEMASA NAK BUAT KENYATAAN TENTANG BLOGGERS.Walaupun Kami Kecik Berbanding Jawatan MB Yang Tok Guru Sandang Sekarang,Kami Sentiasa Bekerjasama Dalam Memberi Pandangan Dan Hujahan.




P/s :"Pihak Yang Tertentu",jangan Cuba Hantar Anak Buah Saki Baki Pak Chu MaiL Kepada Kami Bloggers,Okayy...!!!

8 ulasan:

  1. taksub hingga boleh mbawa kepada kesesatan..keganasan..memburukkan agama islam yang suci ...agama islam yang mudah..diamalkan tapi dikotori oleh golongan PASik..
    orang menjual kita membeli...sahut...!

    BalasPadam
  2. HAHAHAHA MACAM FIRAUN TGNA NIH PATUTLAH HADI AWANG HUSSAM MUSA NASARUDIN DAN HASSAN ALI TAKUT KAT DIA MACAM KOMUNIS TAKUT KAT CHIN PENG KAHKAHKAHKAHKAH

    BalasPadam
  3. pork nik buduh piangg. pencacai pun terpalit sama buduh..buduh..buduh..buduh

    BalasPadam
  4. Mj,
    Org kelate yg handal tak gedebe, dia duk diam je, tapi jangan kacau dia, mampus nanti, yg gedebe tu biasanya balaci2 aje. aku tau sgt sebab pernah menuntut dgn org kelate.

    BalasPadam
  5. Bukan FITNAH?

    Dua perenggan pertama kata serangan oleh orang yang tidak dikenali. Perenggan seterusnya, hentam orang PAS.

    Juga kepada eM JaY, hanya kerana ianya ada terpapar dalam blog PAPAGOMO, belum tentu ianya benar. Blog PAPAGOMO itu bukan sumber rujukan mutlak.

    BalasPadam
  6. Kepada Wong Pencen...hampa takkan percaya apapun org kata melainkan N.AJIS saja yg betul...N.AJIS kata Tuhan mencarut pun hampa percaya...kalau N.AJIS mengaku dia Nabi pun hampa akan percaya sb tu PAS dah jd cacamerba...PAS dah kuat mcm dulu.dulu berpegang pada Islam, la ni berpegang pada DAP.Hina sungguh org Islam nk kuasa terpaksa sujud pada Cina laknat. MARILAH KITA BERSATU SESAMA ISLAM agar kita menjadi kuat wahai org2 PAS.

    BalasPadam
  7. aku ni dulu tak minat nk layan blog,buang masa tp bla aku tengok org Islam dh semakin diperbodoh-bodohkan oleh Cina Laknat,aku terpanggil utk sama2 meluahkan apa yg tersirat.Wahai org2 PAS,kalau nk menangpun, menanglah dgn cara Islam,perjuangan Islam mcm dulu.La ni aku tengok kemaruk sungguh hampa nk menang smp Quran letak tepi, maki sesama Islam, puja cina laknat..APA CITA NI BRO.ni semua N.AJIS punya hal la....

    BalasPadam
  8. wazahu
    Kalau ia pun nak mengulas, baca dan fahamkan dulu apa yang nak diulas. Jangan main terpa, lepas tu meraban yang bukan-bukan. Fahamkan, fikirkan, susunkan, kemudian baru tulis. Barulah ulasan kita kena-mengena dengan tajuk.

    Juga, kalau wazahu mampu mengingatkan orang PAS supaya mencari kemenangan dengan cara ISLAM, saya yakin wazahu juga boleh sekurang-kurangnya cuba mengingatkan pengelola laman blog ini, yang juga orang ISLAm, untuk turut mencari kemenangan dengan cara ISLAM.

    BalasPadam