Selasa, 21 Disember 2010

Hingga Kini ADUN SelinsinG Tidak Menjawab Pertuduhan Zina,TadaK Batu Koottt...!!!

Untuk Pengetahuan,Berita ADUN PAS BERZINA Ini Sudah Gempar Dikalangan Orang Muda Di Sini.Sehingga Kini,Ramai Masih Yang Menanti-Nanti,Kalau-Kalau Ada Dikalanagan Penyokong Tegar Perjuangan Parti Bulan Dan Tuan Empunya Badan Pergi Membuat Laporan Polis Atau Tampilnya Pihak Yang Tertentu Untuk Menafikan Kisah Tersebut Bersama-Sama Bukti Yang Boleh Di Terima Pakai.

KES ADUN PAS BERZINA DENGAN BINI ORANG DALAM BILIK VIP 1 KERETAPI Menurut Ustaz Saidi Hussin (Dalam Video Tersohor Lonih,ADUN PAS BERZINA DENGAN BINI ORANG), Bekas Ketua Keselamatan Pas Semerak Merangkap Bekas Ketua Keselamatan Pondok-Pondok Negeri Kelantan...Yang Bertanggungjawab Membuat Serbuan & Tangkapan (Selepas Seminggu Si Perempuan Bini Orang Itu Hilang)..

Semasa Serbuan Dalam Bilik VIP 1 Keretapi... Yang Lelaki Pakai Seluar Dalam Sahaja....Yang Perempuan (Bini Orang) Pakai Kain Tuala Merah... "Allah....Tuhan...Ambo Kecek ni,Kalau Ambo Pelawok (Tipu)...Ambo Akan Kena Azab Allah Taala....Buat Fitanah Ko Orang,Ianya Berdosa Besar,Tak Leh Masuk Syurga..."

Selepas Dilaporkan Kepada Nik Aziz,Nik Aziz Suruh Balik Dulu...Dia Nak Sembahyang Istikarah,Nak Minta Petunjuk Dari Allah SWT.Menurut Penjelasan Ustaz Saidi Lagi."Esok Ambo Gi,Dan Dia (Nik Aziz) Kata Ghuanor,"Allah Taala Maaf Doh...Allah Taala Maaf Doh....Demi Allah,Nik Aziz Kata Allah Taala Maaf Doh,Kata Ustaz Saiful Bahari."

"Hok (yang) Ni Yang Ambo Rasa Sedih... Ambo Dok Tilik... Ambo Dok Pikir... RUPA-RUPANYA AMBO LAMA DOH KENA TIPU KO PEMIMPIN PAS". 

"Hok Ni Yang Nabi Marah Ko Hok Pakai Serban,Pakai Pioh (Kopiah) Kalau Tak Hukum Dengan Dia (Nabi)...Tak Hukum Dengan Ilmu Dia (Nabi)....Nak Suruh Orang Percayai...Pakai Serban...Pakai Piah (Kopiah)... Taruh Janggut...Bawa Tungkat Dan Serebeh.....Kecek (Cakap) Atas Pentas Nak Putar Belit.....".

Inilah Hukum Pas....Hukum Hudud Pas...Corak Pemerintahan Negara Islam Yang Akan Dilaksanakan Oleh Pas Bersama DAP & PKR...Hukum Belajar Mana.... Mungkin Dari Tunjuk Ajar DAP.

Woooiii Nik AjiS,Macamana Kau Boleh Bersihkan Dosa Sang Penzina Ni Semua?Baru Aku Faham Kenapa Eli Wong Datang Jumpa Demo Dulu Sebab Dia Nak Jadi Suci Balik La Ya? Ish!!!,Sekali Pandang Nicky Ni Dah Jadi Macam Father Pun Ada,Orang Confess Dia Maafkan. WOW!!!...

19 ulasan:

  1. Kalau Allah dah maafkan janganlah kita sibuk2 lagi!

    BalasPadam
  2. Hai org2 yg beriman jika dtg kpd mu org fasik menbawa berita maka selidiklh dgn teliti supaya kamu tdk menimpakn musibah kpd suatu kaum tnpa mengetahui keadaanya yg menyebabkn kamu menyesal atas perbuatan itu(Alhujurat 6) ssungguhnya org2 yg menbawa fitnah dan apabila ia bercerita ia dusta adalah ciri2 org Fasik dan Munafik.Ssungguhnya org2 munafik itu berada didlm bahagian paling bawah di api Neraka dan kamu tidak mendapat bagi mereka sebarang pertolongan..

    BalasPadam
  3. POPE AJIS HARUS BERTAUBAT!!!!22 Disember 2010 pada 12:21 PG

    Haaa???? ape anon 00:04? MasyaAllah, mcm mane ko tahu Allah dah maafkan? Ade paderi dalam PAS yg bgtau ke??

    Ya, Allah.. semoga anon 00:04 terbuka hati menerima kebenaran dan kefahaman apa yang org lain maksudkan.

    BalasPadam
  4. kalau tang dia puak2 pas pus pis niii kluarkan ayat al Quran nak nafikan,,,,,,, tapi kalau UMNO yg buat mereka hemtan abisan222 . F\Giler punya Pas

    BalasPadam
  5. br mj,

    batu dia kheluq keno kocok ko k/api

    BalasPadam
  6. Pemuda UMNO Kelantan mencabar ADUN tersebut atau mana-mana pemimpin PAS membuat penafian berhubung isu ini serta menyaman pihak-pihak terbabit dalam isu ini khususnya Ustaz Saidi Hussin, bagi membuktikan bahawa beliau benar-benar bersih dan tidak terlibat dalam mana-mana skandal dengan isteri orang di dalam koc tersebut.“Kita hanya mahu mencari kebenaran, jangan menipu rakyat dengan slogan ‘Membangun Bersama Islam’ tetapi dalam masa yang sama, pemimpin-pemimpin Pas terlibat dalam skandal yang amat memalukan ini,”

    BalasPadam
  7. Emjay .... macam biasa tgk je statement nie ..hehehehe

    BalasPadam
  8. sahabat gunung :
    ini petikan ambo ambik dari teks video ust saidi hussin.kalau nak yang panas,ikuti perkembangan nadi rakyat.hehehehe...malam ni akaun fb AAKJ kena bom.kesian dia,heheheehe...sabar abg mie.budak pakatan penakut.sukar terima kenyataan.ko guanoR bohhh...!!!

    BalasPadam
  9. anon 00.04 sama GELAP HATI PALO HOTAK BERSEPAI MCM GENG DIA DAN TOKGURUN NIK NAJIS DIALAH..........................

    BalasPadam
  10. Salam Perjuangan...Harap dapat dilink blog KL BOYZ disini..
    Terima Kasih...
    http://klboyzwangsa.blogspot.com

    BalasPadam
  11. Allah yang maafkan ke atau Nik Ajis yang maafkan. Wow.. sungguh hebat Nik Ajis kerana mempunyai hubungan langsung dengan Allah beliau setaraf dengan Nabi. Sudah pasti ramai penzina-penzina dan peliwat-peliwat yang nak jumpa beliau untuk mencuci dosa. Saya cadangkan mereka-mereka ni berjumpa dengan beliau sebelum terlambat kerana beliau dah 79 tahun. Cepat sebelum terlambat. Semata-mata nak menjaga kedudukan orang yang menggelar diri mereka sebagai ulama pun sudah tak takut dengan tuhan..

    BalasPadam
  12. Woii orang UMNgok sume ni, ape korang ni xde nafsu ke? Ke korang sume ni gay? Sume org penah melakukan kesilapan, tp kite sbg manusia ni, boleh bertaubat, bodoooooooh. Kan die kate, Nik Aziz solat istikharah dan mendapat jawapan bahawa dosa tersebut telah dimaafkan. Itu doa orang Alim, bukan ostat penipu macam UMNO. Pham x korang ni. Jahil agama betul.

    BalasPadam
  13. Salam,

    Anom 09:15, adakah anda seorang Islam atau bukan Islam. Cuba baca balik apa yang ada komen dan kemudian gunakan otak yang anda simpan kat juboq anda tu adakah ianya rasional atau cerita kartun.

    Kalau benar le TGNA ni wali ALLAH apa buktinya dan berikan sekali faktanya jangan asyik nak gah di mulut tapi bukti dan fakta tak ada. Macam tu banyak le ibu-ibu di dunia ni Wali ALLAH sebab mulut mereka masih apa yang disebut banyak yang terjadi.

    Ingat jangan nak meliwat dan berzina aja guna otak untuk berfikir bukan menutoh bini dan juboq jantan faham.

    BalasPadam
  14. Macam mana nk buat hukum hudud kalo puak kaum boleh senang dimaafkan sedangkan puak lain kena hukum hudud?? Senangla kalau puak pas pis pus ni bercakap. Kalau mcm ni la, ramai la lagi penzina2 yg akan jumpa tok garu mereka utk mintak diampunkan. Makin bertambah la penzina2 di negeri serambi Mekah ni... Hooii pengikut2 pas pis pus, korang jaga la anak bini korang lepas ni, takut2 nanti ditibai oleh pak lebai2 pas dan lepas tu gi jumpa tok garu mintak maaf..

    BalasPadam
  15. Ini adalah dosa dgn manusia. Dosa besar dgn suami ustazah tu.. Kalo berani gi la bawak parang dan kain putih gi mengaku depan tok laki dia. Tengok la kalo dia leh maafkan atau tidak.. Selagi tok laki tak maafkan selagi itu tak terampun dosa si ADUN tu. Ini belom lagi berdosa dengan ALLAH. Bukan senang2 nk settle gi jumpa tok garu tu!!! Hampas betol la korang pas pis pus.. Ikut sedap bagi pendapat sbb kaum sendiri jer.. tunggu la balasan dari ALLAH kerana mempermainkan hukum2 ALLAH...

    BalasPadam
  16. Kalau betul, maka betullah ia. Kalau tidak, maka FITNAHlah ia.

    Sekiranya ianya satu FITNAH, orang yang mereka-reka dan orang yang membantu menyebarkannya turut sama menanggung DOSA.

    Dan sesungguhnya rujukan yang paling baik adalah ALQURAN dan SUNNAH. Bukan sesekali pengakuan atau cerita seseorang semata-mata.

    BalasPadam
  17. buat anon 00:04 dan 09:15

    dua2 memaaaaaaaaaaaaaanggg bodohh...siap ckp org jahil agama..semenjak bila pla solat istikharah ni bole jd pengukur dosa besar itu dh diampunkan...ingat!!!!!!!!wlupn nik aziz tu tok gurun tp bknnya seorang nabi nk senang2 nk mudah2 x nk jatuhkn hukum hudud yg diperjuangkan selama ini ole depa atas sebab yg buat dosa itu ialah org kepercayaan dn wakil rakyat pla yg siang mlm melalak org lain x islam, pas pis pus je isle..Masya Allah..ampunkanlah dosa2 kami..mungkin ini tanda2 akhir zaman..semakin sukar nk cri org yg benar2 mperjuangkan ISLAM..

    BalasPadam
  18. hahaha wong pencen kalau terlanjur main dengan bini orang jangan risau mintak ampun dengan father tok pekong n.ajis hahaha

    agama PAS serupa macam agama kristian....PAS for all & Allah for all!!!!!!

    BalasPadam
  19. eM JaY
    Selaku pengendali laman blog ini, eM JaY sewajarnya prihatin dengan apa yang berlaku di laman ini.

    Seorang MUSLIM dituntut untuk menegakkan kebenaran dan mencegah kemungkaran. Namun saya amat hairan bagaimana eM JaY boleh membiarkan laman kelolaan eM JaY ini menjadi medan percambahan, pengembangan dan kesuburan FITNAH.

    Sumber rujukan yang nyata dikebelakangkan, kata orang dibesar-besarkan.

    BalasPadam