Selasa, 28 Disember 2010

Mazlan Aliman Mahu Mengadap YanG Di Pertuan Agung...??!!!

Ekoran Perlantikan Isa Samad Sebagai Pengerusi Felda,Hari Ini Mazlan Aliman 
Mendesak NajibAgar Menarik Balik Jawatan Tersebut.Menurut Mazlan Aliman Juga,Keengganan Berbuat Demikian Tidak Mustahil Mereka Akan Mengumpulkan Tandatangan Dan Membuat 
MemorandumSerta Mempersembahkan Kepada Yang Dipertuan Agung.
Siapa Mazlan Aliman Nih,Sepupu Mahfuz Omar Ker...???,
 
Mazlan Aliman Ni Anak Tiri Peneroka Yang Dok Menghasut Peneroka Felda dan Felcra Supaya Saman Kerajaan.Beliau Berkerjasama Dengan Sivarasa Rasiah Memperbodohkan Peneroka.Contohnya,Di Felda Serting Negeri Sembilan,Mereka Berdua Telah Berjaya Memperdaya 776 Orang Peneroka Untuk Menyaman Kerajaan Sebanyak 200 juta.
 
Malangnya,Sebelum Menyaman Kerajaan,776 Orang Peneroka Tersebut Diminta Tandatangan Surat Persetujuan Untuk Menyerahkan 60 Juta Atau 30% Daripada Hasil Saman Kalau Peneroka Tersebut Menang Kes Tersebut.
 
Kalaupun Kalah,Mereka Masih Boleh Senyum Kerana Setiap Peneroka Telah Membayar Sebanyak RM500 Seorang Untuk Buka Fail.Ini Bermakna Kalau Felda Serting Mereka Boleh Dapat RM383,000.00,Cuba Bayangkan Berapa Banyak Yang Telah Berjaya Dikumpul Oleh Mereka Setakat Ini.?,Patutlah Mazlan Dan Sivarasa Semakin Rancak Menghasut Peneroka Menyaman Kerajaan.
 
Ini Jenis Manusia Yang Tidak Pernah Merasa Syukur Dengan Segala Pertolongan Dan Jasa Yang Kerajaan Telah Berikan Selama Ini Kepada Keluarga Dia Dan Dia Sendiri.Dari Kecik Sampai Ke Besau Panjang Hidup Dengan Hasil Usaha Dan Bantuan Kerajaan.Bila Dah Besau Panjang,Jadi Bengong Dan Sombong.Pemimpin La Konon...!!!.
 
Mazlan Aliman Mula Menimbulkan Rasa Ketidakpuasan Hatinya,Kesal Serta Sedih Apabila Tan Sri Isa Samad Yang Dilantik Oleh Perdana Menteri Sebagai Pengerusi Felda Yang Baru Berkuatkuasa 1 Jan 2011 Menggantikan Tan Sri Yusof Nor.

Secara Lantang Dan Bersemangat Beliau Mendesak Serta Menggesa Agar Perdana Menteri Menarik Semula Perlantikan Tersebut Yang Baginya Isa Samad Lebih Bersifat “Tokoh Kitar Semula Dan Tidak Wajar Sama Sekali Diambil Balik Dalam Mana-Mana Syarikat Kerajaan.Saya Yakin,Kalau Kita Buat Tinjauan Tidak Ada Warga Felda Yang Akan Menerima Beliau,Melainkan Mereka Yang Selama Ini Menjadi Pak Angguk Dan Pak Turut Kepada Kerajaan,”

Andaikata Keengganan Najib Berbuat Demikian Dengan Menarik Balik Jawatan Itu Daripada Isa Samad,Beliau Tidak Teragak-Agak Dan Berpakat Untuk Mendapatkan Semua Tandatangan Dari Peneroka Serta Mempersembahkan Kepada Duli Yang Maha Mulia Yang DiPertuan AgonG Sebagai Protes Mereka Terhadap Perlantikan Tersebut.

Beliau Juga Melahirkan Rasa Kesal Apabila Jawatan Tersebut Tidak Di Berikan Kepada Mana-Mana Anak Felda Untuk Mengisi Jawatan Itu,Yang Baginya Ramai Tokoh-Tokoh Yang Ada Dikalangan Mereka Lebih Berwibawa Dan Tiada SkandaL Rasuah Sebagaimana Yang Berlaku Pada Isa Samad Semasa Pemilihan Umno 2004.

Semakin Lantangnya Suara Si Mazlan Apabila PRK TenanG Bakal Diadakan Tidak Lama Lagi.Ada Baiknya Juga,Dengan Kelantangan Anak Muda Begini,Kepimpinan Pas Mesti Mencalonkannya Untuk Bertanding Di Kerusi Tersebut.MOGA-MOGA DAPAT JUGAK SI MAZLAN ALIMAN NI DI PANGGIL YB.YB YANG Hampehhhh....!!!.

Kepada Mazlan Aliman,Teruskan Niat Suci Murnimu Itu.Jangan Pulak Lebih Bersifat “Hangat-Hangat Tahik AyaM”.Sejarah Yang Membuktikan,Siapa Mazlan Aliman Yang Sebenarnya.Anuar Kan Dah Kata,”LAWAN TETAP LAWAN....”.
Kah Kah Kah Kah Kah...!!!

 

3 ulasan:

  1. mazlan aliman misti nyatakan sebab kenapa beliau tidak setuju dengan pelantikan ISA SAMAD sabagai pengerusi FELDA...apa hak beliau berkata demikian...beliau peneroka atau anak peneroka...kalau bukan diam sudah lah ...setiap yang dilantik itu misti mempunyai kelebihan dalam mentakbir urus FELDA.....misti nya untok kebagikan PENEROKA...........Mazlan Aiman bukan setakat 'nyata' tapi 'bersuluh' adalah BARISAN KEPIMPINAN PAS.. BUKAN AHLI BIASA dan bukan juga penyokong PAS. Sebagai seorang dalam kepimpinan PAS, adakah logik untuk menyatakan 'MAZLAN AIMAN' seorang yang 'neutral' dalam menerajui Persatuan anak2 Felda? Adakah logik untuk menyatakan Persatuan Anak2 Felda yang diterajuinya sebuah NGO non-politics? Nampak lagi bersuluh, Mazlan Aliman 'memperalatkan' anak2 FELDA untuk kepentingan politiknya sebagaimana PAS memperalatkan agama untuk 'survival' kuasa POLITIK PAS.......... Hidup2 dia tipu anak2 FELDA!

    BalasPadam
  2. Biar lah dio melalak, kan baik tuu.
    sejkurang-kurang orang dah kenal siapa Mazlan tu..

    Anjing melalak ke bukit tak akan runtuh punyo.

    BalasPadam
  3. awaq jd bahlol sangat depa ni... itu urusan kerajaan dan itu juga hak depa...manpuih pi laaa depa nak letak sapa pon...x yah duk kalut hal oghang... laaaaa jaga hal hampa dah la weiiiii... laaaa bulan terang...sat lg kot jd gerhana ,,,br hampa kalut... allah ta'ala punya kehendak kita mn tau ,,kalau N.AJIs mungkin koncu2 depa tau kotttt...

    BalasPadam