Isnin, 13 Disember 2010

Pas SuDah Mula JaLankan Kempen Kutip PitiS Rakyat Untuk BerhaDapan PRU 13.Demo Tak Percaya KeR..??!!!

Menurut Pandangan Peribadi Ketua Dewan Pemuda Pas,Nasruddin Hassan,Kenaikan Barang 4 Dalam 1 Kebelakangan Ini,Adalah Sebagai Salah Satu Kaedah Untuk Pentadbiran Sekarang Memperolehi Dana Bagi Menghadapi PRU Yang Bakal Menjelma Nanti.

Menurutnya Juga,""Apakah Dengan Kehilangan Empat Buah Negeri Pada PRU Lalu,Mereka Hilang Punca Pendapatan Sehingga Terpaksa Naikkan Harga Barang Secara Melulu, Biarpun Berdepan Kemarahan Rakyat,"".Dan IniLah Menandakan Kerajaan MengamaLkan Sikap Boros Dan Menjalankan Aktiviti Pembangunan Tanpa Mengira Keadaan Rakyat.
Sehubungan Dengan Itu Juga,Tuan Puan Tahu Tak,PAS TEMERLOH Hari Ini Telah Melancarkan ProGram "Tabung Buluh",Yang Sedikit Sebanyak Mengumpul Sebanyak Mungkin Dana Untuk Menghadapi PRU Nanti.Naib Presiden PAS,Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man Berkata,Cadangan Itu Bertujuan Untuk Membolehkan PAS Benar-Benar Bersedia Dari Segi Kewangan Di Samping Mempersiapkan Calon PAS Yang Hendak Bertanding Agar Setia Dengan Jamaah.

Secara Simboliknya,Beliau Mencadang,Tabung Itu Akan Diserahkan Kepada Calon Berkenaan Ketika Beliau Diumumkan Sebagai Calon PAS Nanti.

Menurut Tuan Ibrahim,Beliau Mendapat Idea Itu Berdasarkan Kunjungan Beliau Ke Satu Majlis Di Johor Baru-Baru Ini Yang Menyaksikan Satu Majlis Penyerahan Tabung Buluh Dari ahli PAS Untuk Unit Peti Undi (UPU) Kawasan Berkenaan.
Mereka Juga Menyatakan Bahawa Setakat Ini,PadanG Luas Dan Bandar tasik Puteri Sudah Melaksanakan kaedah Tersebut.Ianya Berbeza dengan Kelantan,Kerana Amalan Ini Sudah Lama Di Laksanakan Sejak tahun 1990 Lagi,Yang Di Pungut Melalui Tong Yang Di Sediakan Di Kawasan Ceramah Mereka Dan Beberapa masjid Yang Terpilih Di Negeri Ini.Kalau Tak Percaya,Nanti MJ Akan Tunjukkan Bagaimana Kaedah Sedekah Dan Memungut Pitis RakYat Untuk Ulamak Ini.Hehehehe...

Kepada Semua RaKan Pembaca Yang TakSuB PerjuangaN Pas,Jangan Lupa bagi Derma RM2 Seminggu Tiap-Tiap OranG.Kayo WooOO...GolongaN JuBah Serban Dan SemuTaR LiliT Nih.Tuuuiiihhh...!!!,Pada Kempen KutiP PiTiS RaKyaT.






P/S:Sokong IsLam Anda Selamat,SokonG PerjuangaN SememanGnya Demo Akan Sesat..!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan