Sabtu, 11 Disember 2010

Pengakuan Nik OmaR,Si AnaK Nik AjiS MB AmBoO..!!!

Mungkin Ramai Yang Masih Tertanya-Tanya Status Kesihatan Toh Guru MB AmBo Sekarang.Tadi Terjumpa Dengan Seorang Rakan Di Kampung Pulau MelakO,Dan Menurutnya Kesihatan Tok Guru AlhamduLiLLah Dalam Keadaan StaBiL Yang Kini Masih Berehat Di Kediaman Di Situ.Walaupun MJ Dan Tok Guru Nih Musuh Dan Berbeda DariSegi PahaMan PiliTik,Selaku Rakyat,Tak SalaH Untuk MenGambil Tahu Satus Kesihatannya,MaklumLah Memecahkan RekoD PentadBiran Apabila 22 Tahun MenjawaT Jawatan Tersebut Yang Langsung Pembangunan Dan Agenda RakYat Di Abaikan Begiru Sahaja.Kalau Tak Percaya,Tengok Lah Bomi Kelantan,Apa Yang Ada Di Sini.Hanya Yang Banyak AdaLah Poster Dan GamBar Tok Guru Memenuhi Setiap TianG Lampu Dan TianG Talipon SepanjanG JalaN Kota Bharu Nih,Begitu Jugak Dengan Daerah-Daerah Lain.
 ~Perkembangan KesiHatan Tok Guru~

BerhubunG Dengan Kesihatannya,Menurut Nik Omar,AbanG Kepada Nik AbduH Yang BuduH,Kesihatan Ayahndanya Mulai StaBil Dan Kini Mereka Memperbanyakkan Kaedah Rawatan TradisiOnaL Dengan Mengurut Bahagian Badan Dan PingGang Yang Menurutnya Tok Guru Mengalami Sakit-Sakit Pada Bahagian Itu.Dan MenyanGkaL Sekali Keterangan Media Bahawa Tok Guru "TENAT",Dan Sehingga Kini Tok Guru Mampu Menunaikan SoLat Bersama PelajaRnya Di PondoK Perkarangan Rumahnya Di Sini.
Menurut Nik Omar,Yang Juga Pengetua Di Pondok Tersebut,"AmBo Anaknya,AmBo Lebih Tahu Tentang Kesihatannya,Dan Alhamdulillah Setakat Ini,Ia Tidak Sedikitpun Dan Sama Sekali Menjejaskan Urusan Sebagai MB,”.

MemandanGkan Kesihatan Tok GuRu Semakin PuliH,PersoaLan Kami SekaranG AdaLah Berhubung Dengan Dakwaan "SEGELINTIR YB KEPIMPINAN ULAMAKNYA YANG SEMAKIN HANGAT DI PERKATAKAN DISINI BERHUBUNG ZINARISME YANG SEMAKIN BERLELUASA DI KALANGAN MEREKA,(Setakut Ini 2 ADUN)".BiLa Tok Guru Mahu TampiL Dan Nafi Semua Tohmahan Ini Serta Menafikan Dengan BUKTI,Bahawanya Ia Tidak Sama SekaLi ???.

SudaH TiBa MasanYa,Nik AjiS KuranGkan Berehat Dan TamPiL DengaN
Segera Bagi MenyanGkaL Dakwaan Ini,
Bahawa Perbuatan Zina Oleh SegelintiR  YB Pas 
Bersama DengaN Bini Orang BENAR-BENAR TidaK Berlaku.
PENGAKUAN MANGSA SUDAH ADA,
BUKTI PIHAK TERBABIT DALAM SIMPANAN,
TOK GURU DI MANA..?????



P/s : Cerita 2 Adun Tersebut,Kami PakaT KonGsikan Bersama Untuk Lebih KenaL Apa Sikap 
          Dan Sifat KepiMpinan Umalak SebenaRnya. 
          "SOKONG ISLAM ANDA SELAMAT,SOKONG PAS DEMO AKAN SESAT ...!!!"

6 ulasan:

  1. Mudah2an dapat menjalankan tugas dengan segera seperti adanya...

    BalasPadam
  2. tok guru kena banyakkan makan oBat ramafin.senang otot2nya berfungsi.maklum ler...org tua bRoO..!!!
    hehehehe...

    BalasPadam
  3. tok guru dah karut.buatlah pendedahan media,betoL atau sebaliknya.

    BalasPadam
  4. Kurang Idea pula nak tulis Nik Ajis sakit. Kalu dia sihat aduuh pening dengar petua ( bukan fatwa)

    blog sdr telah dipautkan ke http://suaramajlis.blogspot.com. mohon pautan sdr.

    BalasPadam
  5. blog munafik ni..same la ngan kaum yahudi..patutla pun duk ampun sek yahudi..dah memang blogger ni pun yahudi gak..padan la pun..

    BalasPadam