Khamis, 30 Disember 2010

Pesan Nik Aziz Kepada Semua BloggerS...!!!.,Bahayo Wehh...!!!

Sabar Tok Guru...Sabarrrr Tok Guru Wey....!!!

"Ikhlas Ambo Tidak Akan Ampun Kesalahan Tersebut Dan Demo Tanggung Sendirilah Dosa Diakhirat Kelak.Selagi Mereka (Penulis BloG) Tidak Memohon Maaf Secara Jujur Dan Sanggup Untuk Tidak Berbuat Begitu Lagi,Sehingga Rasa Kepuasan Hatinya,Selagi Itulah Ianya Tak Akan DiMaafkan.
Sabar Pok Nik.Sabar...!!!,Jangan Cepat Melatah Dan Marah.Nanti Cepat Tua Walaupun Pok Nik Dah Tua.Pok Nik Kan Pernah Juga Cakap,Semua Spekulasi Mengenai Kesihatan Seseorang Pemimpin Politik Adalah Satu Perkara Biasa,Dan Ianya Asam Garam Bila Adanya Desas Desus Begini.

Untuk makluman Pok Nik Jugak,Pok Nik Yang Sebenarnya Salah Terima Berita Itu.Ini Semua Sebab Penasihat Pok Nik Jugak Yang Kerap Menipu Dan Memberi Nasihat Dan Maklumat Palsu Kepada Pok Nik.Jadi Segala Kenyataan Serta Pandangan Dan Tindakan Pok Nik Kerap Didapati Silap.

Mengenai berita kononnya Pok Nik telah kembali kerahmatullah.Kalau Pok Nik siasat betul-betul ianya bukan ditujukan kepada Pok Nik. tetapi kepada satu hamba Allah yang mempunyai nama seperti Pok Nik,Yakni "NIK ABDUL AZIZ NIK MAT" Yang Meninggal Dalam Kemalangan Dan Berkerja Kilang Industri.Bukannya NIK ABDUL AZIZ NI MAT,Menteri Besar Kelantan Selama 20 Tahun Merangkap Mursyidul Am Pas,Janganlah Cepat Melatah Dan Marah Begitu Begini Kepada Mereka.

Ada Baiknya Pok Nik Nasihatkan Semua Pemimpin Dan Penyokong Tegar Pok Nik Dulu.Pastikan Mereka Bertaubat Dan Meminta Ampun Dari Kerajaan Sekarang.Ini Kerana Mereka Dan Pemimpin PAS Yang Syok Dok Fitnah Sana Sini ,Siang Dan Malam DiataS Pentas Ceramah Dengan Pelbagai Faktar Dan Autar. Mereka.Ada Ke Mereka Kisah ??.

Lihat Diri Sendirilah Pok Nik.Lebih Afdal Dan Ada Baiknya Jangan Dok Ikut Maklumat Yang Buta Yang Disampaikan Oleh Punahsihat Pok Nik.Kerana Mereka Ini Adalah Penipu Dan Dan Batu Api Serta Berkepentingan Semuanya.Takkan Pok Nik Tak Tahu,Kisah Curi Balak Di Kelantan ( Tanah Merah ) Pada Tahun 1990 Dulu.Seramai 12 Pegawai Hutan Kelantan Di Tahan Oleh Navik Thailand!!!!.Siapa Yang Tipu Pok Nik Sebenarnya??,Ianya Orang Dan YB Pok Nik Juga.

Kes Rasuah Dan Sponsor Haji,Siapa Menipu Dan Mainkan Pok Nik?,Tak Menantu Kesayangan Pok Nik? Cuma Nasib Baik Aje Terlepas Kerana Sebab Teknikal.Jika Tidak , " Bungkus ".

Sudah Menjadi Sifat Semua Benda Hidup Kerana Mati Jugak Yang Abadinya.Dengan Kaedah Pok Nik Menjawab Pertanyaan Wartawan Sinar Bila Diaju Soalan Begini,Menampakkan Ciri Takut Jugak.Apapun Ambo Yakin,Seseorang Ulamak Memang Sudah Bersedia Untuk Menghadapi Mati.Ko GhuanoR Pok Nik KitoO...???

Gambar-Gambar Yang Menunjukkan Pok Nik Sudah Sihat,:-
~Bergaya Lagi Semasa Pakai Baju~

~Dapat Menjalankan Lagi Tanggungjawab Sebagai MB~

~Dapat Lagi Berganding Tangan Untuk Bersama DAP Mentadbir Malaysia~
 
~Sabar Tok Guru,Jangan Sedih Dan Menangis.Anggaplah Iannya Cobaan Dari Allah TaaLa~

5 ulasan:

  1. beritu tu aku rasa drp tahun lepas lagi..speculate dlm chain email..memang betul pun..so kenapa nak melatah TGNA?

    BalasPadam
  2. kenapa mamat ni terasa sangat..padahal .tak ada kene mengena dgn dia pun...mamat ni ingat nama itu dia punya sorang ke..?ngok!!!,Di akhirat orang tua ni mampukah nak mohon maaf kepada 27 juta rakyat Msia? Ingatkan setakat nyanyok tapi rupanya dah pandai melatah macam Mak Nyah.isshhhh...org tua baby ni dah melalut

    BalasPadam
  3. Alahai Nik Aziz oii...mu fitnah mengata org, mu doakn musibah kat org...mu kafirkn org, mu kutuk org, mu haramkn org, mu celako kan org...mu x rasa bersalah plak.. patut mu tu kena mintak maaf kat ramai org... Asal mu takut mati ke..? Umat Islam diajar jgn takut pada mati...mati itu benar, kerana itu kuasa Allah SWT...nmpk sgt mu ni ulamak politik...mu bantai org xpa..tp klu terkena terpalit skit kat batang hidung sendiri... mu pandai plak melalak suruh org mintak maaf...Apa, ingat mu MursyiDOL Am...mu kebal ke, maksum ke...??????

    BalasPadam
  4. nampak sangat nik ajis bukan ulamak....salah satu sifat ulamak adalah sentiasa memaafkan kesalah orang lain....jauh...jauh!!!

    BalasPadam