Ahad, 26 Disember 2010

Selain Dari Media AsinG,Bloggers PAS Akan Di Bawa Juga Ke PRK TenanG.Tahniah Bila Mula Kecut TeloQ Pada Berita Maya...!!!

Menurut Si MazLan Aliman,Selaku Ketua Penerangan PAS Johor Selain Daripada Al Jazeera,Channel Asia,Singapore Dan BBC Semua Rakan Bloggers PAS Juga Turut Diundang Untuk Sama-Sama Membuat Liputan Sepanjang PRK Di DUN TenanG Nanti.

Ada Baiknya Juga Si MazLan Aliman MengundanG Sama Pihak National Geographic Untuk Membuat Liputan Dan Tontonkan Pada Dunia Bagaimana Sikap Dan Perangai Sebenar PenyokonG PAS Tegar Yang Mahu Syahid Dengan Memekik Dan Melawan Pihak Berkuasa Sepanjang Pengundian,Sebagaimana Kita Rakyat Malaysia Sudah Tahu Kalau Tak Berbaring Di Tengah Jalan Dan Ganggu Tugas Polis Bukan Pendukung Parti Bulan Namanya.Sejarah Membuktikannya Termasuk Sebagaimana Berlaku Di Manik Urai Dan Galas Sebelum Ini.

Menurutnya Jugak,PAS Akan MengundanG Bloggersnya Untuk Sama-Sama Membuat Liputan Dan Menyalurkan Pelbagai Maklumat Terkini Yang Berlaku DiSana."Undangan Ini Bagi Memberi Liputan Supaya Ianya Dapat Dihiasi Corak Pemberitaan YanG AdiL Dan Tidak Berat Sebelah".

Dengan Berlakunya Banyak Pergaduhan Dimana-Mana PRK Hanya PembangkanG Yang Nampak Salah Dan Ianya Bersifat Berat Sebelah.

Kepada Mazlan Aliman,Ada Baiknya Demo Pastikan PenyokonG Tegar Pas Tidak Membuat Onar Dan Masalah SepanjanG Proses Pengundian Berjalan.Dalam Masa Yang Sama,TolonG Pastikan Jugak,Untuk Mendapat Simpati Pengundi TOLONG JANGAN JADIKAN BUDAK SEKOLAH DAN ANAK-ANAK KECIL Untuk Meraih Undi.Itu SiaL Namanya.Kesian Pada Budak-Budak Yang Terus Berada Di Bawah Sinar Terik Matahari.Ini Benar Dan Berlaku Pada 2 PRK Disini (Kelantan).

Perhatian Jugak Kepada Pemuda PAS Maran,Hati-Hati dan Jangan Bersifat PisanG Berbuah Dua Kali.Di Galas Demo Telah Di Belasah Kerana Kebodohan Demo,Dan Jangan Perkara yang Sama Berlaku Di TenanG.CubaLah Bersifat "TENANG" Dalam Meraih Undi Tuhhhh...!!!

Apapun Kita Pakat Berjumpa Disana,Disana,DiSanaaaaaaaa........!!!!





P/s : SokonG Islam Anda Selamat,PercayaLah SokonG Perjuangan PAS...Demo Akan Sesattt...!!!

1 ulasan:

  1. masalahnya hendak ke al jazeera, asia channel dan BBC datang....mereka pun naik jemu dengan perangai pembangkang...asyik PROVOK, MENJERIT, MERAUNG, GUNA SAMSENG DAN GUNA JALAN BELAKANG!!

    BalasPadam