Selasa, 14 Disember 2010

Tok Guru (Mertua SakiT),Ariffahmi Pula Di Landa MasaLah.Apa Guna MithaLi Punya Menantu...!!!

TerBaru: Nik AjiS Masih Lagi Menerima Rawatan Di HUSM KubanG Kerian Dan Untuk Pengetahuan JugaK,YesterDay... Si Menantu (Arriffahmi) KesayanGan Berada Di MahkamaH,Kenapa Tuh..??,Adakah Kes Tuntut Cerai Dari Anak Nik Ajis Yakni Nik Amalina,?,BukanLah...!!!,Ianya Berkaitan Dengan Rasuah Dan SkandaL Balak Hulu Kelantan,Yang Mula Di Dedahkan Oleh Husam Bersama Kick,Sewaktu Masa Dahulu Yang GegeR Dan Kecoh Di Kelantan Bila hanya Kroni Arriffahmi Sahaja yang Dapat tender Balak Tersebut.

 

Dalam masa yang sama Menimbulkan kemarahan Ramai ADUN Sehingga Wujudnya PeranG Dingin Di Antara mereka.Ada Baiknya Nik AjiS Jangan Tangguh-Tangguh Kes Ini.Kami Rakyat kelate Mahu Kesahihan Samaada BetoL Menantu Kesayangan Tok Guru BenaR-BenaR Rakus terhadap hasiL Bomi Kelantan.Mungkin Jua,Selepas Ini KaRPaL Singh Ada Client Baru.TahNiah Lah Daripado AmbO..!!!.Hehehehe...

 

Pada Perjumpaan SUK 16 Ramadhan 1430,Tok Guru Dengan Bangganya Mengumumkan Kepada Semua Yang Ada Di Situ Bahawa Arriffahmi AdaLah SoranG Menantu Yang MithaLi Dan Dalam Pada Masa YanG Sama Juga,400 EkaR Balak Hulu Kelantan TelaH DiBerikan Kepada Menantunya Itu Kerana Menymbangkan Banyak Jasa Dan Ideanya Yang Di Curahkan Semasa Memegang Jawatan CEO PMBK Sekejap Masa Dahulu Dan Meninggalkan Ekoran Muncul Suara Dan Tangan Ketiga Yang Mencemburui Jawatan Menantu Tok Guru.Antaranya SkuaD Hussam YanG Bakal Di TabaLkan MB Baru Kelantan Dan Beberapa ADUN Yang MelentinG Ekoran Kes tersebut.(Nanti Ambo Dedahkan Semula,k..!!!). 

Dalam Keadaan Sakit,Mertua Manakah Yang TidaK RunsinG Apabila Menantu Kesayangan Di Hadapkan Ke Mahkamah..???,Kerana Nik AjiS Tahu Semuanya Akan Bocor Dan Semua Pihak Akan tahu Keadaan SebenaR.

 

Selepas Arriffahmi Keluar Dari Jawatan CEO PMBK,Beliau Menumpukan Penuh Tenaganya Pada Syarikatnya,Yakni Sensatimur(M)Sdn Bhd.Salah Satu Kerja Syarikat Nih Adalah TentanG PermodaLan Dan Pembangunan Pasar Wakaf Che Yeh Yang Baru SekaranG,Dan DalaM Masa Yang Sama Mengutip PitiS (Duit) ParkinG Kereta Yang Meletakkan Kereta Di Situ.

 

MJ Jugak terpaksa MembayaR RM2.50 Untuk 4 Jam Pertama.Cuba BayanGkan Lah Kalau Musim Perayaan Dan Cuti Sekolah SekaranG Yang Banyak Pelanggan Di Situ,TidaK Termasuk ParkinG Bas PengunjunG Dari Lagi.Menantu Pok Nik Dah kayoOO WoooO...!!!.Andaikata Nik Ajis Masih Lagi Punyai Anak Pompuan Ramai Yang Nak Bermertuakannya.Bukan Apa,Masuk Bulan Kedua Perkhawinan...Duit Dah Juta-Juta.Pitis Sapor..???,Pitis Kito Rakyat lerr....!!!

 

Memandangkan Ariffahmi Menantu Tok Guru,Maka Ramai Kontraktor Yang Mula Hampirinya Untuk Dapat Projek.Ini Kan Autar,Sekarang Secara Usahasama Arriffahmi Berkongsi Dengan Seorang Mamak Cina MusliM Mengusahakan BandaR Baru TunjunG Di Kota Bharu.Kini Pembangunannya Rancak Di Jalankan,Dengan Beberapa KepinG Tanah Rakyat Di Bayar BoronG Sahaja.Nak Tahu Pendedahan,Tanya Kick..!!!.Dia tahu About Nih.

 

Apapun Perjuangan Pas Kini Bukan Perjuangan Pas Sewaktu Dulu Di Kelantan.Ianya Banyak Bersikap Cekek darah Rakyat Untuk kepentingan Anak Beranak sebelum Kroni.Dan MJ yakin,Ramai Yang Percaya Nik AjiS tak Punyai Rumah Selesa kerana Sebelum Ini ramai yang Membuat Liputan Rumah Keciknya Di Pulau Melaka Sahaja,YanG lainnnn...???,nanti Ambo Take Picture Dan LetaK kat BloG,Deh.Rumah Sewa Di tengah bandaR KB Sewaannya Ribuan Ringgit.Tak Percaya It's OK.Ambo dedahkan yang Faktar Jer...Auta Tak Sama SekaLi.Kerana takuT Di Celakokan Oleh Tok Guru MB AmbO..Hehehehe...!!!.

~Dokumen Hok Lain BakaL Ada Di BloG Ini~ 

 

Sebelum Tuh,Kepada Hussam.Jangan Lupa Bawak Anak Beranak Dan Saudara melawat Tok Guru Di HUSM.Jadilah Macam Nik AmaR yang Mula Berbuat demikian.Persaingan SekaranG Sengit Untuk Siapa Yang BakaL Di TabaLkan Jawatan MB.Gomo JangaN Tak gomO..!!!.

 

 

SELAMAT BERJUANG KEPADA SEMUA CALON BAKAL MB AMBO.





3 ulasan:

  1. Dun Chempaka nih..kalu BN nak ambik pun keno buat kejo senghoti. Nama lagi Pengkalan Chepa. Bab bertanding dgn Pas ni ambo tak sir komen lah.. sebab kalau ikut sejarah selagi Umno tak berubah..letak Pok Katak lambang Bulan pun Pok Katak buleh menang sebab di PC pusat segala2 di Kelate nih..so kalah Umno pun..BN bui jugok gajah rimau...heeee

    BalasPadam
  2. ambo sokong demo... bongkarkan smua benda.. biar set2 nyokong tu bukok mata skett..... dey napok duit gak.. gelap mata laa wehhhh.... ahhahahaha...perjuangan Islam konon.... Allah Selamatkan Malaysia.... aminnn....

    BalasPadam