Khamis, 9 Disember 2010

Zuraida TaliBaN Buat Hal Lagih.Sentiasa Ada Jer Cerita Karut Dari Mak Cik Kita Nih..!!!

 ~Cuba TengoK Muka ZuraiDa Berucap Tuh,Wakakakaka...~

Alahai Mak Cik Zuraida Nih.Ada Saja Kenyataannya Yang Lebih Bersifat Entah Apa-Apa Dalam Tahun 2010 Nih.Tapi Semuanya Lebih Bersifat Hampeh Belaka.Berstatus YB Tetapi Tahap Pemikirannya Lebih Bersifat SegelintiR Masyarakat Asli Pos Brokee...!!!.Dulu Kalau Diingat Pernah Nyatakan Pendiriannya Dalam Harakahdayly Bahawa,Pembunuhan Kejam Dato Sosilawati Tidak Mustahil Ianya Dilakukan Oleh Mereka Yang Berprofile Tinggi (Pemimpin NegaRa),Sebaya Dengan Kes Altantuya.Tapi Dalam Masa Yang Sama KelinG Paria Suspek Utamanya Sudah Ditangkap,Dan Berada Di Lokap PoliS.Kan Ianya Lebih Bersifat BanganG Dan Gempang Sikapnya
Wahai ZURAIDA TALIBAN WEHHH...!!!
Menurutnya Juga,Isu Perarakan Demonstrasi Air Selangor,“Polis Lebih Bersifat Memihak Kepada Sesuatu Pihak Sahaja,Bila 52 Orang Budak PKR Di Tahan Dan Sembur Air”,Bangangnya Mak Cik Nih.Apa Punya YB Macam Nih.Menurutnya Juga,“Insiden Buruk Ini Juga Jelas Telah Mencalarkan Integriti PDRM Dan Kredibiliti Ketua Polis Barunya,Tan Sri Ismail Omar.Rekod Buruk Pertama Ketua Polis Baru Ini Membuktikan Bahawa PDRM Masih Berterusan Mengamalkan Sikap “Double Standard”,Dalam Melaksanakan Tugas Dan Menguatkan Lagi Dakwaan Bahawa Kesemua Institusi Kerajaan Kini, Termasuk PDRM Dan FRU Telah Diperkudakan Demi Kepentingan Politik Sempit BN-Umno.”.

Dan Terbaru..!!!,Memberikan Gelaran Retorik Kepada Najib Kerana Mendakwa PKR Lebih Bersifat Anti Nasional.Mak Cik Zuraida Kamaruddin Taliban Nih Demam Ke Apa,Semasa Membuat Sidang Media???.Berhubung Dengan Isu Ini,Bagi Zuraida Taliban PKR Adalah Sebuah Parti Yang Berkerjasama,Dan Ianya Dapat Dilihat Bila Pengagihan Kabinet Dan Menteri Bayangan PKR Selepas Kemenangan Besarnya Selepas PRU 13 Nanti Yang Mana Lim Kit Siang Tetap Diberi Keutamaan,Untuk Jawatan TPM.Baginya Juga Najib Adalah Pemimpin Yang Bacul Bila Masalah Rakyat Selangor Tetap Tidak Diambik Kira.Wakakakaka...Setahun Jagung Bergelar YB Dalam Pakatan,Begini Sebenarnya Sifat Si Zuraida Taliban Nih yer.Wakakakaka...Nasib Baik MJ Nih Kat Kelantan Dan Tidak Menjadi Pengundi Ampang.Bukan Apa,Ini Lebih Menampakkan Pemimpin Yang Mewakili Kita Di Peringkat Tertinggi,Tahap Ini Sebenarnya Tahap Dan Pemikirannya Serta Kolot Dalam Membuat PResss..Hehehhehehe..

Ini Lah Yang DinamaKan Tak Tau Di Untung...Dia Nih Tak Nampak Ke Anuar Dok Jaja Keburukan Pasal Malaysia Kat Luar Negara?,Zuraida TaliBaN Ni Buta Ke Tuli?,Ke Buta Perut?.....Manusia Cam Ni Hanya Mengejar Kedudukan Je,..Tapi Habok Pun Taraaak...!!!,BERKOKOK BETALU-TALU,TAPI EKORNYA PENUH DENGAN TAIKkk...!!!

Tanyalah Pada Penduduk Ampang,Apa Sebenarnya Jasa TaliBaN Ini Di Ampang? Ada Baiknya,CerminLah Diri Terlebih Dahulu.Jangan Terlalu Sombong,Bodoh Dan Angkuh Yang Hanya Kerana Kamu Kini Sudah Bergelar YB..!!!.Ianya Penuh Kelucuan Dan Nampak SangaT KeBebaLaN..!!!

Zuraida Taliban!!!!

3 ulasan:

  1. blog st telah dilink ke http://suaramajlis.blogspot.com (melayurayadaily). jika sdr ada ruang mohon dipautkan suaramajlis atau melayurayadaily. Selamat berjuang. TQ

    BalasPadam
  2. Salam ziarah..

    wak dah link blog tuan...sharing is caring..salam perjuangan..nt klu free blh buka blk bisnees tongkat ali

    BalasPadam