Jumaat, 7 Januari 2011

Tahniah Kepada Rais Dah Buat Penafian.Dua Lagi ADUN Pas Kelantan,Macammana...??.

Tahniah Kepada Rais Yatim Dan Isteri Bila Berani TampiL Dan Memberi Penerangan Kepada Media Dan Bloggers Terhadap Kesnya Yang Kini Hangat Diperkatakan."Kepada Mereka Yang Lain (Dua Adun Pas Kelantan),Bila Mula Diperkatakan Dengan Isu Begini,BILA LAGI...!!!",TampiL Jer Buat Penafian.Jangan Lupa Bawak Bini Dan Nafi Didepan Umum.Ada Berani..???.Mungkin Selepas Ini,Mintak-Mintaklah Si Zuraida Taliban Ketua Wanita Keadilan Tidak Lagi Mengeluarkan Pendapatnya Yang Merapu Dan Autar Sifatnya.Ko GhuanoR..??.

 

Ianya Punyai Pandangan Yang Berbeda Pulak Dengan Manusia Mahpus Omar Nih.Menurut Mahpus,Amat Wajar Juga Siasatan Kes Rogol Amah Indonesia Oleh Seorang Menteri Kabinet Najib (Rais Yatim) Di Siasat Segera Mengikut Nas Undang-Undang Negara Walaupun Penafian Telah Dibuat Kononnya Untuk Mengekalkan Hubungan Serantau Malaysia-Indonesia Daripada Terus Keruh.

 

Kenapa Mahpus Terus Diam Bila Wujudnya Senario Yang Sama Di Kelantan.Kenapa Tak Desak Sedemikian Rupa Kepada 2 Adun Celako Disini.Mahpus Ni Cakap Jer Lebih,Habuk Pun Tadakkk.Betollah Ramai Yang Katakan Dia Nih Salah Sorang YB Yang Punyai Standart Pendidikan Yang Rendah Berbanding Dengan Jawatannya Sekarang.Bebal Punya YB.

 

Menurut Rais Jugak,Gambar Yang Tengah Hangat Di Jaja Oleh Pendukung Dan Pencacai Pembangkang Adalah Palsu.Dan Iras manusia Nih Tak Pernah Berkhidmat Dengan Keluarga Mereka Pun.Nampak Sangat Menipu.

Inilah Gambar Yang Dikatakan Oleh Pencacai Pakatan Haprak,Yang Kini Mula Dibela Oleh Zuraidah Taliban Bersama Mahfus YB SRP Nih,Bahawa Budak Menjadi Mangsa Rogol Rais.Mungkin Kerana Terdesak Bila 2 Adun Pas Berhadapan Dengan Masalah Yang Sama,Maka Di Timbulkan Isu Sebegini Untuk Mengalihkan Pandangan.Biasalah Mereka Guna Ilmu Anuar.Pengalih Kepada Isu.

 

Ikhlas,Kini Kami Di Kelantan Masih Menunggu Penafian Adun-Adun Yang Terlibat Tampil Bersama Bini Dan Menafikan Sebagaimana Yang Dilakukan Oleh Rais Petang Tadi.Sekurangnya kami Rakyat Mula Yakin,Bagimana Pulak dengan ADUN Gatal tersebut?.Ada Berani Dan Punyai Batu Ker Nak Bersikap Begitu.

 

Dalam masa Yang Sama Jugak,MJ Tengah Menunggu Salah Sorang Penafian ADUN Dalam Kes Nih.Bukan Apa,Memandangkan Dia Adalah ADUN Kawasan Ambo.Sehingga Kini,Kes Tersebut Mula Hangat Di Perkatakan Di Warung Kopi Setiap Pagi.Difahamkan Jugak,"Dia" Kini,Banyak Menghabiskan Masanya Dirumah Berbanding Sebelum Ini Biasa Berada Bersama Orang Kampung.Bukan Apa,Mungkin Mula Malu Bila Sudah Ramai Orang Kampung Mula Tahu Dan Kenal Mangsa Tersebut.Hanya Kini Tiada Penampilan Untuk Menyangkal Tohmahan Tersebut.

Ini Bukan Fitnah,Sampai Kini Menurut Keluarga Terdekat Mangsa Yang Duhulunya Adalah Anak Angkat Yang Semuanya Dibiayai Semasa Pengajian Dan Memberikan Modal Untuk Berniaga Bundle Walaupun Sudah Bekerja.Kononnya Untuk Menjatuhkan Karier Politiknya.Tengah Dicari Oleh Keluarga Salah Seorang YB Tersebut.Untuk Apa??,Insyaallah Wanita Tersebut Tidak Diperlakukan Sebagaimana Ustaz Saidi.Nanti Lain Pulak Jadinya.Mungkin Semakin Banyak Pendedahan Rasmi Oleh Wanita Tersebut.Nanya Jawabnya.

 

Menurut Cerita Yang Sahih Jugak,Memandangkan Wanita Tersebut Guru J-Qaff,Ia Telah Di Siasat Oleh PPD Tersebut.Tak Senang Duduk Dan Berdirilah Jawabnya.Sebelum Luka Menjadi Parah,Ada Baiknya Tampil Dan Nafi Sebagai Langkah Pertama.Ko GhuanoR..???.Hehehehe...

 

Pesan MJ Jugak,Mana-Mana Lelaki Nak Menikah Di Siam Pun Yakni Poligami,Janganlah Lupa Daftar Kat Malaysia.Kononnya Nak Menyembunyikan Dari Kaum Keluarga Dan Masyarakat.Nasib Baik Cerdik Jugak Mangsa Bila Hanya Dia Seorang Yang Daftar.Untuk Apa..??,Senang Jer Senang Nak Dapatkan Hak Dan Harta Pusaka Serta Harta Sepencarian Bila Kembalinya Ke Rahmatullah Kelak.

 

Insyaallah,Sebarang Maklumat Yang Berfakta Dan Sahih Kita Akan Buktikannya Disini.Bukan Untuk Menjatuhkan Sesiapa Tetapi Lebih Untuk Mengenali Sikap Dan Peragai sebenar Kepimpinan Kelantan yang Kini Mula lebih Bersifat HAPRAKKK...!!!


Hampehhhh....


 


1 ulasan:

  1. Salam Bro,
    Mohon link ke blog tuan.
    Mohon berkongsi perjuangan.
    TQ, salam.

    BalasPadam