Jumaat, 4 Februari 2011

Berita Petang Sebelum Jam 3 : Apabila Si MahpuS OmaR Mula Bersuara,Maka....

 
Ceteknya Pemikiran MahpuS Omar.Menurutnya,"Jika Benar PM Mendahulukan Rakyat,Beliau Hendaklah Menyatakan Sokongan Kepada Kebangkitan Rakyat Mesir Menuntut President Mereka Berundur".Bagi Aku Ni Lah Salah Sorang YB Yang Kuat Sangat Berpolitik Dan Nak Glamour Yang Mengarut Dan Entah Apa-Apa Sifatnya Daripada Membela Rakyat Pokok Sena.Kalau Begini Sebenarnya Pemikiran MahpuS Yang Berstatus Seorang YB,Maka Berlambak Lagi Rakyat Yang Cerdik Yang Cerdik Pandai Di Luar Sana Lagi Pada Dia.Hampehhh Punya Pemikiran.Dunguuuuuuuuuu BebaL...!!!.
Hahahahaha...Kalau Tidak Kurang Matang Bukan Mahfus Omar Lah Namanya.Merupakan Seorang Wakil MP Yang Berotak Udang Dan Lembab Pemikiran.Jika Fuhh Kata Penasihat Umum Pakatan Haram,Maka Fuhh Lah Katanya.Jika Londeh Kata Penasihat RM 1,Londeh Lah Dia Di Mana-Mana Sahaja.Itu Lah Mahfus Yang Bijak Digunakan Penasihat Anugerah Pelakon Drama Terhebat!!!.Itulah Mampus Omar Kepala Besar Tembikai Sijil Besar Ponco Tapi Bodoh Banggang Dalam Memberi Pelbagai Hujahan Dan Faktar.Kemungkinan Juga Dia Kurang Serta Mengerti Dan Faham Tentang Hubungan Diplomatik Dan Ekonomi Dan Hubungan Antarabangsa.
Mahfuz Juga Amat Yakin Dan Percaya,Kerajaan Umno Barisan Nasional (BN) Akhirnya Akan Menghadapi Nasib Yang Sama Di Tangan Rakyat Negara Ini Kerana Kegelisahan Sebahagian Besar Rakyat Negara Ini Hakikatnya Sama Dengan Kegelisahan Rakyat Mesir.
Menurutnya Jugak,"Sama seperti apa.yang berlaku di Mesir, rakyat Malaysia juga mahukan demokrasi yang sebenarnya serta keadilan dan pembebasan dalam kehidupan ekonomi mereka bahkan rakyat Malaysia juga berhadapan dengan Datin Seri Rosmah Mansor yang dilihat sama seperti Leila Trabelsi iaitu isteri Zine el Abidine Ben Ali, bekas presiden Tunisia yang dihalau oleh kebangkitan rakyat negara itu baru-baru ini.kah kah kah kah...piang nyer otak penjaga stor nih.kalau otak mcm nih berlambak yang dapat jadi yb.heheheheheheh.
Kenapa Nak Sokong Yang Belum Sah.Macamana Kalau Kebangkitan Rakyat Mesir Itu Gagal Tidak Kah Mendatangkan Kekeruhan Hubungan Antara Kita Dengan Pemimpin Mesir??.Bodoh Betul Mamfos Omar Ni.Tunggu Dan Lihat Dulu Jangan Nak Sokong Tak Tentu Hala.Memang Orang Pas Perangai Macam Dia Ni Otak Lembu.Apa Nak Layan Sangat Si Mampus Ni,Dia Memang Merapu Paham Jelah Dia Punya Tahap Pemikiran Takat Bekas Penjaga Stor,Bukannya Bekas CEO,Pensyarah Yang Miliki Degree.Dahulunya Pengerusi Kedah Sato Pun Di Gugurkan Begitu Saja.Otak Lembab Susah Dan Tak Reti Nak Niaga.Semua Tahu Bahawa Mahpus Cuma Ada PhD "Perasaan Hasat Dengki". Apa Yang Dia Fikir Semakin Menampakkan Sangat Kelembapan Otaknya.Dah Dah,Usah Dilayan Si Mahpus Bengong Tahap Gaban Nih.
Orang Tua Tu Apa Saja Yang Dia Tau?Hentam Orang,Buruk Kan Orang Lain, Kafirkan Orang Lain,Maki Orang Lain Akhirnya Dia Tak Sedar Yang Dia Sudah Terkencing Dan Terberak Dalam Kain Tu Pun Asyik Salahkan Orang Yang Berbau Tahi Dan Hancing.
Itulah Antara Luahan Dan Pandangan Mereka-Mereka Di Wall FB Kawe Bila Persoalan Begini Diutarakan Terhadap Si Mahfus Nih.Memang Betol Kalau Tak Merapu Yang Entah Apa-Apa Bukan Si Mahfuz Namanya.Sebagai Seorang Ahli Parlimen,Matang La Weeiii Dalam Memberi Hujahan.BagHaL Punya Otak.
Apa Pulak Pandangan Demo Pada Mahfuz Nih.Ingat Dan Tengok Mahfuz,Ingat Kembali Cerita Dan Koleksi Mr Bean.Hehehehehe.Beruntung Rakyat Pokok Sena Dapat Pemimpin Yang Punyai "Otak Matang Begini".Tahniah Dari eM JaY Untuk Rakyat Sana.
Sebelum Terlupa,Nah Ni Dia Rujukan Dan Bukti.Kalau Tak Merapu Bukan Manusia Mahfus Namanya.Jangan Lah Malu,Ini Kenyataan Demo Jugak Kat Harakahharakjadah..CiiisssSS,tTtttuuuuiiiiiihhhh....!!!.
Apa Pulak Pandangan Demo Pada Si Mahfuz Omar AP Pokok Sena Nih.Nak Gelak Pun Ada Nih.Hehehehehehe... 

5 ulasan:

  1. dia ni mmg sengal.mahpus ni sentiasa cari publisiti murahan.. bukannya reti buat hapa pun.. demo dia reti la !puihh..!!!.

    BalasPadam
  2. betul setakat bekas dereber fotlift begitu lah idea nya.berdemo no 1 buat kerja beri bantuan banjir hanya pada puak puak bulan aja macam itu buat kerja CARA ORANG ISLAM khituiiii.membangun bersama Dapig menjahanamkan melayuislam!!!!Take beeer !!!!

    BalasPadam
  3. Hebat betul pemikiran Mahfuz Omar. Lebih kurang macam standard Tahun 6 Sekolah Kebangsaan. Macam mana PAS boleh pilih dia jadi calon. Jangan orang Pokok Sena pun menyesal sakan pilih dia jadi YB mereka kerana memalukan mereka sahaja.

    Tahukah Sdra Mahfuz, kalau kerajaan kita menyokong pemberontak yang belum pun tahu kedudukannya bererti kita mencampuri hal ehwal negara asing. Dasar kita jelas dalam soal ini. Kenapa pula kamu nak menyebuk.

    BalasPadam
  4. haha..mahpush tu tahap badut hampas ja..dia gempaq kuat tapi tong kosong ja.. dia main wayang supaya xnampak dia mkn gaji buta.. tu saja..

    BalasPadam
  5. pakatan bermasalah, di merlimau pun dah tahu kalah dah lawan lagi

    BalasPadam