Sabtu, 5 Februari 2011

Berita Sebelum Jam 2 : Busuknya Perut PedaL Pemimpin Pakatan Haram Bila Menghasut Pelajar Untuk Membenci Kerajaan.

Ekoran Musibah Dan Keadaan Huru Hara Di Mesir Yang Kini Semakin Berlarutan Sudah Ramai Pemimpin Politik Di Kalangan Puak Pembangkang Pakatan Haram Mula Bersuara Yang Kononnya,"Jangan naik pesawat ke Jeddah, sebab dari Jeddah nak balik ke Malaysia kamu kena tanggung sendiri tambangnya.''.Begitulah Jahat,Busuk Serta Kejinya Perut PedaL Segelintir Pemimpin Pakatan Haram Ni Kepada Penuntut Malaysia Di Sana.

Andaikatalah Untuk Mempromosi Diri Untuk Populariti Bukan Begini Caranya.Sebagai Seorang Pemimpin Walaupun Mempunyai Ideologi Yang Berbeza,Banyakkanlah Tunjukkan Sifat Yang Terpuji Yang Untuk Terus Diteladani Oleh Kami Rakyat Yang Marhain Ni.

Tahniah Dan Terima Kasih Jua Lah Pada Peranan Yang Dimainkan Oleh Pihak Kerajaan.Kerana Melalui Inisiatif Memindah Dan Membawa Pulang Penuntut Kita Sudah Membuahkan Hasil Bilamana Ramai Ahli Keluarga Mula Tersenyum Dan Gembira.

Selain Dari Menyediakan Pesawat Tentera Dan Komersial,Segalanya kerajaan tanggung, termasuk penginapan dan makan minum mereka di Jeddah.Oleh Itu Tidak Timbul Pasal Semua Bayaran Sebagaimana Yang DiLontarkan Oleh Kaum Pencacai Pemimpin Pakatan Haram.

Tidak Lupa Juga Kepada Tabung Haji sendiri Yang menjalankan tanggungjawab sosial korporatnya dengan menyediakan penginapan serta makan minum sebelum mereka yang dipindahkan dibawa pulang ke tanah air.Segelintir Ma'laun Nih Tak Terpikir Ker Dengan Fitnah Tersebut Telah menyebabkan ada Setengah rakyat Malaysia khususnya pelajar yang enggan keluar dari Mesir kerana tidak mempunyai wang Yang Mencukupi untuk pulang ke tanah air melalui Jeddah..??.

KEPADA SEMUA PEMIMPIN POLITIK PAKATAN HARAM NIH,KAMI Rakyat Malaysia Menyeru Sekali Lagi Agar Jangan Bertindak Bodoh,BebaL Dan BagHaL Supaya Dan Jangan Sesekali Mempolitikkan Isu Ini Serta Menyebarkan Cerita-Cerita Yang Karut,Demi Perjuangan Politik Yang Sempit.
Cubalah Berfikiran Secara Matang Dan Jangan Sesekali Bersifat "Laju Mulut Dari Otak" Dalam Membuat SebaranG Kenyataan.ADA FAHAMMMMM...!!!.

2 ulasan:

  1. tak habis2 puak2 pelampau ni buat fitnah ye... kerajaan malaysia tangung kos perbelanjaan lah... mana ada pelajar kena bayar apa2... kalau ada pun sebab pelajar2 tu nak beli coklat kat kedai2 yang ada kat airport tu... tak habis2 ahli2 pembangkang ni tabur fitnah.

    BalasPadam
  2. salam, blog yang cantik, hal mesir ni, pelajar yang di bawa pulang menjadi isu Pakatan.

    BalasPadam