Khamis, 3 Februari 2011

"Sebelum Nik AjiS Bermaharajalela Dan Besar KepaLa,Majlis Fatwa Harus Bertindak."

Umum Sudah Mengenali Siapa Nik AjiS Nik Mat Yang Sebenarnya.Selain Daripada Tersohor Sebagai Salah Sorang Manusia Yang Dahagakan Kuasa Dan Mementingkan Harta,Sampai Kini Selama 22 Tahun Menjawat MB Kelantan Tiada Satu Pun Langkah Wajar Dan Drastik Yang DiambiL Untuk Proses Pembangunan Rakyat Khasnya.Tetapi Kami Semua Rakyat Hanya Dijamu Dan Terus Di Suap Dengan Pelbagai Fakta Dan Kenyataan Yang Berkepentingan Sahaja Serta Yang Boleh Meruntuhkan Hubungan Silaturrahim Diantara Kami Rakyat Kelate.Baginya Senang Jer,Hanya Menampakkan Sedikit Konsep Keagamaan Untuk Terus Meraih Simpati Rakyat Dan Memangkah Perjuangan Parti Mereka.Blah Lah Nik AjiS Weeehhh...!!!.


Bagi Mengelakkan Rakyat Sini Dari Terus Di Suap Dan Di Jamu Dengan Pelbagai Kenyataan Yang Dianggapnya Sebagai Fatwa,Molek Juga Majlis Fatwa Kebangsaan Dan Majlis Raja-Raja Melayu Supaya Mengkaji Kenyataan Mursyidul Am PAS Yakni Nik AjiS Yang Didakwa Telah Banyak Merosakkan Akidah Rakyat Serta Secara Tidak langsung Memecah-Belahkan Perpaduan Ummat Islam Di Malaysia Khasnya Kelantan.

Begitulah Boleh Diertikan Bahawasanya Amat Dayusnya Manusia Yang Kini Berada Dalam Saf Kepimpinan Pakatan Haram Bila "Malu Dan Segan Silu" Serta "Membiarkan" Sahaja Nik AjiS Terus Mengeluarkan Kenyataan Yang Boleh Menggugat Keharmonian Melayu Islam Khasnya.Tadak Batu Ker,Bila "Biar,Biar Dan Biar Dan Semakin Membiarkan" Sehingga Semakin Ego Dan Sombong Sikapnya.Inilah Taksub Tegar Tahap Gaban Air Selipar Pun Sanggup Di Minum Namnya.CiiisssSS...!!!.



Untuk Pengetahuan Pembaca Yang Budiman Juga,Fatwa Yang Kononnya Memangkah Perjuangan Pas Boleh Ke Syurga Dan Neraka Menanti Kepada Mereka Yang Menolaknya Sudah Lama Berlaku Di Sini.Melalui Kenyataan Yang Dianggap Fatwa Olehnya Jugalah Telah Menimbulkan Banyak Perbalahan Serta Pergaduhan Dan Pernah Ada Kes Sehingga Melibatkan Polis Untuk Mententeramkan Keadaan Diantara Orang-Orang Tua Di Kampung,Sehinggakan Terputusnya Hubungan Persaudaraan Dan Silaturrahim Diantara Mereka.


Begitulah Juga Keadaan Yang Berlaku Sepanjang PRK Tenang Minggu Lepas.Tentu Ramai Yang Masih Ingat Bahawa Nik AjiS Telah Mengeluarkan Kenyataan Serta Fatwa Dari Mulut Busuknya Bahawa,"AKAN JAHILLIAH JIKA SESEORANG ITU APABILA MENOLAK DAN TIDAK MEMANGKAH PERJUANGAN CALON PAS",Yakni Pada Masa Itu Adalah Puan Mala (Calon Eksperimen Pas Di Johor) Yang Sanggup Melepaskan Jawatan Guru Semata-Mata Untuk Bergelar Seorang YB Sehingga Mendorong Si Suami Untuk Pura-Pura Sakit Bagi Membantu Kempennya Selama 21 Hari.Kesian Jugak Pada Budak-Budak Di Sekolah..


Sebagai Seorang Tua Yang Telah Berumur,Wajar Jugak Kiranya Nik AjiS Tampil Dan Memohon Maaf Kepada Masyarakat Khasnya Terhadap Kenyataan Yang Lepas-Lepas.Ingat Tak Lagi Pembaca Apabila Dia Pernah Kata Bahawa,"Malaysia Bukannya Sebuah Negara Islam,Umno Tidak Mahu Islam,Dan Imam Umno Tidak Sah Begitulah Juga Dengan Hasil Penyembelihan Haiwan.Yang Umno Buat haram Untuk Di Makan".Tahukah Nik AjiS Contoh Kenyataan Yang Dinyatakan Tersebut Maka Telah Banyak Menimbulkan Perbalahan Dan Huru Hara..???.Acu RoyakK Molep-Molep.


Malahan Menurut Prof Mohd Noor Deris,Nik AjiS Tidak Menepati Ciri-Ciri Seorang Ulama Mengikut Al-Quran Apabila Tindakannya Yang Sengaja Memecah-Belahkan Umat Islam Dan Perkara Itu Sama Sekali Dilarang Oleh Allah Taala.Betol Juga Kata Prof Mohd Noor Deris Apabila Nik AjiS Sanggup Bermusuh Sesama Islam Dan Berkawan Dengan Musuh Islam Sendiri Iaitu Parti DAP,Sebuah Parti Kominis Yang Terang Terangan Menentang Perlaksanaan Hudud.


Berdasarkan Penelitian Itu,Nik Aziz Dilihat Tidak Memperjuangkan Islam Tetapi LEBIH BERSIFAT POLITIK “Assobiyah”,Iaitu Sanggup Menyelewengkan Agama Untuk Melindungi Individu Tertentu Di Dalam Parti Dan Menggunakan Kesucian Agama Islam Untuk Kepentingan Parti Bagi Meraih Kepercayaan Dan Undi.Sedarlah Perjuangan Pas Kini Dah Banyak Terpesong Dari Ciri AsaL Yang Mula Menampakkan HaprakkK Dan Kehaprakkkannya.Hehehehehe..


Kalau Demo Tak Percaya,Jom Kita Pakat Layan Bagaimana Tuan Hj Nik AjiS Letih Dan Lesu Serta Tak Terkata Apa-Apa Apabila Bertemunya Buku Dengan Ruas.Kepada Tok Guru,Hentikanlah Tipu Daya Mu.Kerana Demolah Semakin Ramai Rakyat Yang Tunggang Langgang (CELARU).

Dan Yang Ini... :-,


Bagaimana Pulak Pandangan Demo.Komen Lah Wahai Pencacai Pas...!!!.

6 ulasan:

  1. ullama memang pewaris nabi,masaalah nya ada mereka mereka itu seperti yang terdapat ullama dalam pas layak di panggil ullama .jelas mereka hanya mempertahankan politik pas dan orang yang sekutu dengan pas saja.bukan mempertahankan islam yang sebenar.perlu dingat ISLAM bukan untuk pas saja.islam untuk semua,termasuk kepada semu makhluk nya.hanya ALAH saja yang boleh menentukan amalan seseorang.

    BalasPadam
  2. sebenarnya umno lah yg memecahbelahkan perpaduan dgn pelbagai isu yg dicipta....hehehe teknologi yahudi..

    BalasPadam
  3. SALAM... blog anda telah di link kan.. untuk tanpa nama diatas klik http://taipingcentral.blogspot.com/2011/02/nauzubillah-nik-aziz-keramat-tahap-dewa.html KETAKSUBAN PENGIKUT JUAK NIK AJIH dan klik http://taipingcentral.blogspot.com/2011/02/hina-islam-fatwa-terbaru-nicko-ajis.html FATWA SONGSANG NIK AJIH.....

    BalasPadam
  4. Nik aziz balas surat kepada DR M dalam harakahldaily. Bagi aku la, biarla dia tulis beribu surat pun, isi isi surat tu tetap tak da hala tuju.

    aku bca bnyak kali, tetap tak jumpa apa benda yng nak disampaikan oleh orng tua ni. Maybe ni petanda aku tak dapat tiket syurga kowt.

    BalasPadam
  5. bila ada demontrasi membantah dasar federal seperti SYABAS,penggunaan bahasa inggeris dalam kokurikulom sekolah,dan BERSIH dan macam macam lagi yang melibatkan puluhan ribu rakyat...maka puak bn ini menggunakan water cannon sebagai penyelesai masaalah.....bila ada pulak kaum umngok ni buat demo yang cuma 2 ke 3 orang ni siap panggil reporter pulak..dan dianggap bagai hero terdesak....kunun kunun hebat walhal one malaysia sedang ketawa melihat gelagat badut badut umngok berdemo....hehehe memang kesian kat badut badut tu....hahahaha

    BalasPadam
  6. ,Fatwa Yang Kononnya Memangkah Perjuangan Pas Boleh Ke Syurga Dan Neraka Menanti Kepada Mereka Yang Menolaknya . saya ada dengar cd ceramah tuan guru ni. tak ada pun dia cakap mcm ni. ni fitnah dalam utusan moloya ja.

    BalasPadam