Sabtu, 12 Februari 2011

Siapa Yang Insaff Nih.Hehehehe...

Wahhhh...!!!.Lama Sungguh MJ Tak Menulis Di BloG Nih.Kan Apa,Sekarang Banyak Urusan Kerja Yang Patut Di Selesaikan Tambahan Pula Kena Menyamar Untuk Menyelinap Masuk Ke Kawasan Ceramah Pas Bagi Mengetahui Dengan Lebih Dekat Lagi Proses DajaL Tipu Daya Mereka.

Malam Kelmarin Jugak Kampung MJ Diceroboh Oleh Ahli Parlimen Pokok Sena,Siapa Lagi Kalau Mr Bean Bersama Adun Yang Kini Tengah Hangat Diperkatakan Dengan Kes Zina Dan Balun Bini Orang Nih.Macam BiasaLah,Kedatangannya Untuk Membersih Dan Menafikan Proses Aktiviti Lahanat Tersebut Yang Kononnya Tak Berlaku Dan FITNAH.Hehehehehe...

Kita Tinggalkan Sekejap Kes Itu,Kerana Kita Tetap Dan Tetap Juga Akan Bongkar Selepas Kita Layan Sebuah Cerita Yang BerjuduL "RizaL Yang InsaF"...

 .....Kerana Sudah Berasa Insaf,Rizal Pergilah Kesebuah Surau Untuk Mendengar Ceramah Agama. Ketika Tabung Derma Di Edarkan,Dia Dengan Segera Membuka Dompetnya Dan Memasukkan RM2 Ke Dalam Tabung Derma Itu.

Tiba-Tiba,Ada Seorang Pak Cik Yang Duduk Di Belakangnya Menepuk Bahunya Dan Memberikannya Duit Sebanyak RM200 Kepada Rizal.Apa Lagi,Rizal Terus Tersenyum.Dia Mengambil Duit Itu Dan Memasukkan Kedalam Tabung Derma Itu Juga.

Rizal Menoleh Dan Berasa Amat Kagum Dengan Kemurahan Hati Pak Cik Tua Itu.Tidak Berapa Lama Kemudian,Pak Cik Dibelakang Rizal Kembali Menepuk Bahunya Dan Rizal Mendengar Bisikan Dari Pak Cik Itu,"Encik, Kata Pak Cik Tersebut,Duit RM200 Itu Sebenarnya Terjatuh Dari Beg Duit Encik Tadi".

Keh Keh Keh Keh Keh...!!!,Agak-Agak Macammana Keadaan Muka RizaL Masa Tu...???.

1 ulasan:

  1. dengar ceramah pas tak apa, jangan terpengaruh dengan semangat, pemuka katanya memang ok, tapi isi ceramahnya pasti bermasalah besar pada bangsa kita.

    BalasPadam