Jumaat, 6 Mei 2011

Ladang Rakyat Atau Ladang Tok WakiL Rakyat.Demo TanyaLah Puak-Puak Serban Tuh...!!!.

Bagi Kerajaan Rejim Pas Kelantan,Mereka Tetap Yakin Dan Percaya Dengan Bantuan HANYA RM200 Sebulan Kepada Peserta Ladang Rakyat,Keadaan Sosio-Ekonomi Mereka Akan Sentiasa Terbela.Wakakakaka...Yang Depa Rakus Dok Rampas Tanah Mereka,Dan Memajukan Tanah Tanpa Kebenaran Bagaimana Pula.Tak Takut Buruk Siku Ker,Bagi Dan Ambik Balik.Demo Seperti Lintah Darat...!!!.

Kononnya dalam setiap ceramahnya dsisini bahawa dengan Perlaksanaan Program Ladang Rakyat tersebut kadar kemiskinan keluarga yang berpendapatan rendah dapat dikurangkan serta menambah bidang kerja di sektor perladangan,khasnya di kawasan Tanah Hulu Kelantan.

Tetapi pendedahan pasal isu begini sukar di terima khasnya mereka yang taksub pada tok ghuru yang berada di luar kelantan yang hanya nampak dan fikir semuanya baik,tetapi HAMMPEHHH.

Isu Ladang Rakyat mula dibongkar semasa PRK Galas.Untuk pengetahuan,masalah ini udah lama dialami oleh mereka disana.Orang asli Gua Musang lah yang banyak menanggung aktiviti dajjal ini.

Demo tak caya,layan lah luahan orang asli pasal natijah perlaksanaan Ladang tersebut.Nama jer ladang rakyat,tetapi WAKIL RAKYAT PAS YANG MAKIN BERKUASA DAN KAYA...!!!


 HAMPIR SEMUA WAKIL RAKYAT PAS KELANTAN,PUNYAI BANYAK TANAH MEREKA DI SANA.SEHINGGA DI GELAR SAUDAGAR TANAH PUN ADA.TAK CAYA PERGI KG MANIK URAI,TANYA MEREKA SIAPA SAUDAGAR TANAH...??
WAKAKAAKAKAKAKA....
PAKAI JER SERBAN.TAPI.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan