Jumaat, 3 Jun 2011

Cikgu Mala Cedera Lagi.Mana Pasukan Perubatan..!!!.

MALANG Sungguh Nasib Puan Mala.Selepas BERJAYA Meletak Jawatan Guru Dan Tewas Sebagai Calon Ujikaji Pas Di Dun Tenang Dengan Majoriti 2918 Undi,KINI Kalah Teruk Pula Dengan Mendapat Undi Yang Paling Rendah Dan Tercorot Di Bahagian Bawah Dalam Percubaannya Mahu Mengisi Kerusi Naib Ketua Muslimat PAS.Kini Ianya Lebih Bersifat "Sudah Jatuh Ditimpa Tangga,Maka Dihempap Pula Dengan Batu Di Atas Kepala.Rakan-Rakan Seperjuangan Yang Lain Hanya Mampu berkata,"PadanLah Muka".

Kawe bukannya nak mengutuk.Tapi mungkin Pn Mala nih masih lagi tak sedar dan masih di buai mimpi indah yang didodoikan dirinya sendri di siang hari.

Andaikata dia masih lagi di sayangi oleh ahli dan ulamak Pas,mana mungkin undinya berada yang paling rendah sekali berbanding dengan TIGA calon lain yang bertanding utnuk jawatan tersebut.Memandangkan semasa perlawanan di Dun Tenang,dirinya amat masyur sekali apabila namanya sentiasa di sebut dan di puja serta dipuji oleh ramai manusia termasuk cina-cina DAP yang segelintirnya pemakan B*B*.

Itulah realitinya mainan politik pakatan rakyat yang wajar di pelajari oleh Puan Mala.semuanya boleh jadi dan tidak mustahil untuk terjadi.

Untuk masa depan,molek juga kiranya puan mala bertapa dan menuntut ilmu tersebut di sini (Kelantan).Datang dan berguru dengan belajar formula serta sifir tipu daya dengan Hj Hussam Bin Mussa.Insyaallah berjaya dan dia akan perturunkan segala ilmu yang ada.

Kepada Pn Mala,banyaklah bersabar dan muhasabah diri.Jangan ingat anda akan terus di angkat,diangkat dan terus diangkat serta dipuja seperti dahulu.

Nampaknya,memang payah dan susah jugaklah untuk mencapai cita-cita peribadimu mahu bergelar YB tuh."YB Cikgu Mala".Pemilihan pun dah Down.Tapi tak apa kerana dengan semangat yang kentaL serta bernekad sepenuh hati dengan meninggalkan Profesion Guru,untuk mendapat status gelaran tersebut.Status YB.Hehehehehe...
Maaflah,kerana nak Ucap Selamat Hari Guru pun,Kini You bukan Guru dah.Bakal YB di hadapan hari.Mungkin juga YB untuk PRU Yang Keeeee...-28.Keh Keh Keh Keh...


Jom Kita Layan Keputusan Yang AMAT Mengecewakan Pn Mala :

Mumtaz Md Nawi
Mastura Mohamad
Dr. Najhatussolehah Ahmad
Normala Sudirman @ Sophia Loren PAS.



P/s : Oooopppsss...!!!, Ingat Pn Mala, Maka Terasa Jer Nak Makan KFC.
        Suami Dia Main Beli MC @ SijiL Sakit Lagi Tak....???.Keh keh keh keh keh.... KANTOi...

9 ulasan:

  1. ak silap,laki dia nih kaki ponteng kerja kan.asyik beli sijil sakit jer.hancusss

    BalasPadam
  2. AKU PUN NAK DENGAR APA CITA MAKRUP SEKARANG NI BRO

    BalasPadam
  3. memandangkan punyai penyakit yang begitu,maka dia d tempatkan dengan org yang bulih jaganya.nak harap mala sibuk kempen sana sini lah walaupun semuanya gagal.

    BalasPadam
  4. Kesian kat bekas kwn satu sekolah aku nih...hehehehe tulah bermain ngan api buruk padahnye....apa pun semoga ex-cikgu@teman sekelas masa form 6 nih "Balik ke pangkal Jalan".....Amin

    BalasPadam