Selasa, 5 Julai 2011

Dasar "BangLa-INDIA Yang Mudah Lupa"

Ambiga BABY-PANDYKUTTY Salah Sorang Makhluk Utusan Mat Sabu Untuk Ketemu YDP Agong.Walaupun Berstatus Peguam,YOU Jangan Coba-Coba Mahu Ubah,Dan BERSIFAT Mahu MEMPERBAIKI Dan MENAMBAHBAIK LAGI Perlembagaan Tanah Melayu.Berdasarkan Sejarah Yang Tercatat,Keling-India Adalah Kaum Minoriti Yang Menumpang Nasib Disini Yang Menjadikan Kebun Getah Sebagai Sumber Razeki Dan Makan Minum Berak Mereka.
Dasar Lupa Asal UsuL...!!!.
"India Yang KINI Mudah Lupa".

Kawe bukkannya rasis terhadap kaum tertentu.Tetapi apabila keharmonian yang dibina dan mula diganggu guggat oleh Mereka yang kini lebih bersifat kepada Penchachai yang nak buat huru-hara,siapa yang tak naik angin.Janganlah suka amalkan budaya ugut dan mengambil tindakan pula,kerana tidak salah apabila sebagai Tuan Hak UNTOK meroyakkan kenyataan dan kebenaran.

Yang parahnya apabila membaca laporan Polis menyatakan bahawa telah wujudnya SEGELINTIR Golongan Paria nih yang mula membekal dan mengedarkan Baju T serta risalah untuk rakyat semua turun bergelimpangan di jalanraya bagi memboikot dan memprotes kepada Kerajaan.Apabila Polis mengambil tindakan menahan mereka,maka dikatakan Polis Diraja Malaysia dengan perkataan kesat yang sukar di dengar oleh kita.

Keganasan Bangla kini UDAH sampai tahap merah.Tak perlu dihurai kerana dengan memerhatikan gambar di bawah,semua dah tahu bagaimana mereka mula nak TUNJUK BESAR KEPALA dan menjahanamkan ini negara.Kepada ulamak-ulamak Pas yang lebih bersifat "Ulamak Cari Makan",ada massanya bukak lah serban dan banyakkan muhasabah diri dihadapan cermin.Jangan sangat berlakon dan menampilkan diri dengan Labuhnya Jubbah dan dengan harumnya Bauan minyak atar.Kerana Kamu Kini PENJILAT TEGAR KEPADA ITU INDIA.TTuuuiihhh...!!!.









Dasar Paria Yang Mudah Lupa.F**# You

4 ulasan:

  1. DASAR KELING...CAMPAK KT MNA PUN TETAP KELING..PUEIIIIII

    BalasPadam
  2. saya mewakili pihak mykmu.net ingin menarik perhatian pihak tuan
    bahawasanya...laman web mykmu.net akan mengadakan Majlis Himpunan penulis penulis maya pada 15 oktober ini, Insya'Allah ..Perdana Menteri Malaysia turut menghadiri majlis tersebut

    Buat masa ini apa yang boleh saya beritahu majlis ini diadakan di lembah klang dan penginapan akan disediakan bagi peserta yang datang dari luar lembah klang...


    andai berminat sila beri nama, blog anda dan no tel untuk dihubungi..

    hubungi saya di email dkds@mykmu.net

    keterangan lanjut: http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=63412#915725

    BalasPadam
  3. Salam bro,
    ada bezanya antara keling dgn bangla, bangla tu majoritynye beragama Islam manakala keling majoritynya hindu.
    Jgnle kita salahkan bangla sekali dlm hal ni, mereka muslim mcm kita dan tak suka jika disamakan dgn org kafir.
    T.kasih

    BalasPadam
  4. Nampak gayanya ... Ambiga ni dah menang ... kerajaan kalah ... terima je lah.

    Ambiga ... nak buat Bersih 2.0 ... PM kata buat kat Stadium ... Ambiga pilih Stadium Merdeka ... kesannya ... sama macam buat kat Dataran Merdeka ... jem satu KL ... siapa menang ?

    Ambiga ... buat Bersih 2.0 ... DAP/PAS/PKR/Sasterawan setuju ... Menteri kata Bersih 2.0 haram ... PDRM tangkap mereka yg ade/pakai baju kuning Bersih 2.0 ... bila boleh buat kat Stadium ... baju kuning tu haram jagak ke ... siapa menang ?

    Ambiga dapat jumpa YDA ... Perkasa yg sokong MELAYU pun tak dapat jumpa YDA ... siapa menang ?

    Memang terror Ambiga ni ... tak guna kutuk dia ... akui je lah pemimpin kita tak se terror dia ni !!!

    Bukan anti BN ... tapi akui je lah.

    BalasPadam