Isnin, 4 Julai 2011

Kepada Orghe Kelantan,Joom Pakkat Sahut Seruan MB Kito..!!!.

Walaupun Masih Dalam Perantauan Yang Kini Nun-Jauh Disana,Sempat Lagi ULAMAK CARI MAKAN Nih Mengeluarkan Kenyataan Bahawa Perhimpunan Bersih Adalah Halal Dan Wajar Dituruti Oleh Semua Rakyat Untuk Protes Dan Melawan Kerajaan..Kepada SELURUH Rakyat Kelantan,APAKATA Kita Pakkat Berdemo Pula Ke Pulau Melaka.Kerana kalau Kita Lihat Dan Alami Sebagai Rakyat Kelantan,Selama 20 Tahun Tadbir Kelantan,Apa Kebajikan Dia Bagi Kat Kita.Berkecek Jah Pandai,Dengan Menggunakan Potongan Al-Quran Untuk Menguat Hujjah Dan Menghasut Kita.Dia Ni Tak Ubah Di Kalau Di Kelantan,Tersohor Dengan Kata-Kata Dan Lebih Bersiffat,"Mulut Manis Jubbor Masam"...!!!.
 Coba saing sobbat pakat dengar dan hayati kata-kata dia untuk kita semua supaya LEBIH BERSIFAT menghuru-hara dan sengketa serta benci sesama kita,yakni orang melayu dan beragama islam yang sama-sama mengadap pada kiblat yang sama.Kalau beginilah sikap yang mula ditunjukkan oleh ulamak yang telah diangkat oleh manusia Pas,memang chelaka lah.
Adakah dalam islam menggalakkan kita huru-hara sesama kita..??.Sebagai seorang yang mulialah kononnya,jangan coba melaga-lagakan kami kerana seekor Keling Paria Si Ambiga-BABIBiga tuh...!!!.Dan tak mustahil esok lusa,untuk menyelamatkan Si Paria BABI-BIGA tuh,maka dikatakan pula oleh Nik Aziz ianya lebih bersiffat takapa serta macam biasa diberikan pelbagai hujjah dan sejarah bahawa zaman dahulu pun huru hara perkara biasa.Ini otak MB kawe,kami rakyat udah tau dan kenallah.
Selaku orang besar di Kelantan,Tok Guru jangan coba nak menghasut kami turun ke Kuala Lumpur semata-mata membuat demonstrasi jalanan dan protes Pihak Kerajaan.Selain dari membazir pitis untuk kami meneruskan kelangsungan hidup di Kelantan,Tok Ghuru kena cermin muka dan majukan dulu negeri kita.Di Mana janji Pilihanraya lepas khasnya untuk kami orang muda,khasnya JANJI PELUANG KERJA.Kerana kalau dilihat udah ramai Pelabur yang dah cabut dari Negeri Serambi Mekkah nih.Pasal Kebajikan tak usah royak lah kerana semakin hari kami semakin merempat di bomi sendiri.Hanya kepada China sahaja tanah Air-Bomi Kelantan di Pajak.Kami orang Kelantan amat tertarik dengan kata-kata Tok Ghuru dalam Klip Video diatas.Kononnya membuat demonstrasi apabila berlakunya sesuatu perkara yang tidak adil.
Alang-alang manusia ni halalkan bersih,apakata KEPADA SELURUH RAKYAT KELANTAN...!!!,,KITA BANGKIT DAN BANGUN,kita demonstarsi di Kampung Pulau Melaka pula.Selama 20 tahun kita hanya bagi muka pada pentadbiran dan tipu daya dia aje.kita BANGKIT bagi bersih segala tipu daya selama 20 tahun ini Nik Aziz tadbir Kelantan.Kalau dilihat sepanjang pentadbirannya amat kotor dan jijik "Permainannya" walaupun sentiasa kedengaran dengan laungan perkataan takbir.kita pakkat tuntut janji palsu dari ini ulamak.ADA BERANI...???
 
P/s : Mulut Manis Jubor Masam = Lebih Kepada Siffat Bermuka-Muka Dan Untuk Menipu Daya.

6 ulasan:

  1. setuju denge mu Jay

    BalasPadam
  2. ala bro,ini ulama' carik mkn kat malaysia.andaikata spr tak telus mungkin dia skrng tak jadi mb yang paling lama di kerusi empuknya sekarang.mungkin sekarang jadi penarik beca kot.bukan cerdik sangat,mengarut jer yang nampak.

    BalasPadam
  3. cih nate berok, air paip tak dok pulok doh!

    BalasPadam
  4. Ado berani ko kome berdemontrasi kat Pulau Melaka? Najib datang adalah 20k baju merah tapi kalo Najib tak ada, kawe raso 0.2k je kut.
    Ada berani? buat la pada 9/7/2011 jangan cakap besor je..

    BalasPadam
  5. klakar lah pok nik nih mcm mengata diri sendiri je. selama nih dia mengata org dan mnghina org lain bukan fitnah kenamanya tuh, ada pok nik tanya dulu kat tuan punya badan ke?, main sedap mulut je mengata..pok nik tau ke niat hamba Allah yg lain..... pok nik nih kaki pembelit lah malas aku nak undi Pas undi Omno lagi baik....syurga dan neraka ditangan tuhan bukan pok nik yg tentukan... pok nik pun tak tau untung nasib pok nik kat Akhirat nanti...Apa pon aku doa kan semua umat islam tak kira Pas atau Omno bersatu lah mudah-mudahan kita suma ke syurga hendaknya.

    BalasPadam
  6. kelantan lebih mulia pentadbirannya berbanding dengan negeri lain.takbir

    BalasPadam