Jumaat, 18 November 2011

Wowww..."Nik Aziz Nak Naik Ke BuLee..".

Munafiknya Manusia Pas Nih.Kalau Diingat,Inilah Antara Sekawan Manusia Yang Mengutuk Dan Memaki Hamun Program Angkasawan Negara.Pernah Dikata Bahawa Program Menjelajah Angkasa Adalah Salah Satu Pembaziran Dan Menjahanamkan Wang Negara.Ini Apaa...???.Panggil Dan Jemput Pula.Takkan Lah Tergamak Menjilat Balik Air Liur Yang Telah Diludah.

Dr Sheikh Muzzaffar berada DIANGKASA membuat kajian pasal protien dan sebagainya,Juak Pas yang BERADA DI BUMI,sibuk jalankan ceramah sana dan sini kononnya program tersebut lebih bersifat melancong dan menumpang kapal angkasa orang lain (Russia).Kerana apa..??,sebabnya atas dasar pemberian bonus dan wang lebihan kerana melalui pembelian peralatan perang serta jet sukhoi mereka.

Dan kawe masih ingat lagi bait-bait ayat dalam ceramah mereka pasal ni bahawa,"Setiap Titik Dan Asap Minyak Jek Roket Yang Menitis Adalah Hasil Cukai Pitis Rakyat.Siapa Rakyat..??,Rakyat Adalah Kitto.",
Sambil laungan takbir.

Inilah Nik Ajis,kalaulah yer nak guna Angkasawan Negara untuk memikat hati orang muda untuk hadir dan ramaikan majlis mereka disamping menjual temberang,pesan pada penceramah dan Exconya agar peringkat awalnya jangan sangat guna Program Angkasawan tersebut untuk menghentam dan menyalahkan kerajaan,khasnya dalam bab perbelanjaan.


Selain Kapal Perang... :

Lagu ni memang sesuai dari EmJay untuk tujukan pada SELURUH Juak PAS yang memaki hamun Program Angkasawan  tersebut.
Dan jangan lupa kita jumpa disana.
 Kompom Kawe Ada.

"...Ada Satu Cerita..Dari Atahku..
Kisah Pengalamannya Bertemu Dengan Seorang Angkasawan 
Yang Baru Pulang Setelah Menjelajah Bule Dan Bintang..."


4 ulasan:

  1. mybee dia dah lupa kot.biasalah bro.dia kan orang tua.tapi memang jalanglah.dulu kutuk kaw-kaw sekrang,jemput cramah lg.gile

    BalasPadam
  2. pemimpin Pas ramai nya jenis gila babi

    BalasPadam
  3. KAWE TAHU LAMO DOH...PUAK2 LEBAI ONDE2 NI MEME LAGU TU.KECEK SERUPO BURONG GEMALO KUBA.

    BalasPadam
  4. ADA MATA TENGOK, ADA TELINGA DENGAR ADA OTAK PIKIR ADA CERMIN MATA PAKAI DAN DAN ADA TANGAN PAKAH BN.......

    BalasPadam