Jumaat, 6 Januari 2012

"KAWE Dah Buat Laporan Polis,DEMO Bila Lagi...!!!".

SELURUH RAKYAT MALAYSIA TEKEJUT,Apabila menjelang 9 Januari sudah mula wujud kenyataan dari mulut Ustaz Nik Aziz bahawa Perhimpunan 901 adalah LEBIH BERSIFAT HALAL dan mempunyai maksud bahawa ORANG RAMAI BOLEH JUGA MENYERTAI PERHIMPUNAN TERSEBUT.Untuk pengetahuan,KENYATAAN HASUTAN ITU muncul di astro Awani 745 pada 4 Januari 2012.Menurutnya juga,Perhimpunan itu juga SAMA SEPERTI MENGERJAKAN SOLAT LIMA WAKTU,SOLAT JUMAAT Dan SOLAT HARI RAYA.

Kalau diamati melalui berita yang disiarkan,secara tidak langsung ia boleh mengelirukan orang ramai seolah-olah untuk Tidak Perlu Menghormati Undang-Undang Dan Keluhuran Perlembagaan Negara.Nampak gaya Nik Aziz lebih suka kita rakyat berada dalam keadaan huru-hara yang sekali gus mengganggu gugat keharmonian dan keselamatan Negara khasnya.
Wajar juga sebagai seorang warganegara yang bertanggungjawab,Kitta Pakkat Bangkit Dan Bangun Untuk membuat SATU REPORT agar satu siasatan rapi dapat dilakukan untuk Pihak Polis menyiasat kata-kata Nik Aziz yang disiarkan oleh berita tersebut.

Sehingga kini,Ramai yang mula melahirkan rasa kesal dan keliru dengan kenyataan itu.Pihak Polis hendaklah menggunakan Kuasa dan Undang-Undang yang ada agar tiada lagi wujud manusia lain yang coba Memperlekeh Sistem Perundangan Negara.Insyaallah keselamatan Negara Kita akan tejamin disamping sama-sama menerapkan budaya dan nilai murni dalam masyarakat.

"Apo Tunggu Lagi.Kalau Demo Berani,
JOM Kitto Pakkat Buat Report ...!!!"

6 ulasan:

  1. Solat pun dia kata 'demonstrasi'? Kuat betul berbelit tok guru kita ni.. Betul laa, Nik Ajis, ooi..! Kalau nak kira gitu.., kasih-sayang kepada mak-bapak pun demonstrasi, pi berak pun demonstrasi, tutuh chinadoll pun demonstrasi..!

    Janganlah kamu, wahai Nik Ajis, mencampur-adukkan kesucian solat dan ibadat kepada Allah dengan perbuatan terkinja2 dan melaung2 spt yg di tunjukkan oleh pengikut hawa nafsu yg sedang berdemonstrasi itu! Solat & ibadat lain adalah perbuatan 'ketaatan kepada Maha Pencipta'.., sementara demonstrasi yang nak diadakan itu adalah perbuatan 'penderhakaan kepada pemerintah'..!

    BalasPadam
  2. Ini dh tahap pecaya pd kominis

    BalasPadam
  3. banyak dah kenyataan mb ni bercelaru!!! wahai rakyat kelantan ayuh tukar je dengan mb lain yg lebih cerdik

    BalasPadam
  4. Buak la lapoghe polih cepak sikik.

    BalasPadam
  5. kawe pn xbrkenan dah Nik Aziz memerintah..nyanyuk trlajak dah, byk putar belit agama utk kpentingan diri dan suku sakat jah..byk ceramah, pmbangunan xdok mana di kelate ni. Guna agama dok tipu ore2 tua di kg..payah la nk betul persepsi masyrakat yg taksub ni.

    BalasPadam
  6. Rakyat malaysia harus buka mata apa yg dikatakan olih pak tua pas Nik Aziz benda yg haram di halalkan semua nya nak dihalalkan betul betul sesat lah org tua ni mati tak mau lepas tu kacau keamanan rakyat patut lah karpal tak mau negara islam kerana tak percaya kepada pas,pas patut cermin diri dulu karpal pu dah kata langkah mayat dia dulu dan aku setuju apa krpal kata kalau org islam lain yg kata muking karpal setuju ini pas dia tak akan percaya walau pun pas dalam pr pas akan tikam belakang kawan apabila sampai masa nya.

    BalasPadam