Khamis, 5 Januari 2012

MASYAALLAH... : Acu Tengok Kat Sini.



Masyaallah...Bagai Chendawan Tumbuh Selepas Hujan Apabila Makin Banyak Kain Rentang Begini Berada Di Bomi Kelantan.Mereka Tahu Segelintir Orang Kelantan Amat Taksub Pada Perjuangan Anwar Samada Mahasiswa Ataupun Rakyat Awam.

Semakin Banyak Laporan Polis Di Buat Untuk Menghalang Aktiviti Tersebut,Maka Telah Banyak Agenda Yang Dilaksanakan Untuk Menghalang Bakal PM Ke 7 Menetap Di Sungai Buluh.

Kepada Pihak Berkuasa,AmbikLah Langkah Perlu Untuk Menghalng Jalan Duta Dan Perkarangan Menjadi Kechoh.

KEPADA PAS KELANTAN : Udah lah Menghasut Rakyat Untuk Membenci Dan Cemuh Pihak Berkuasa.Yakin Dan Percayalah,Sistem Dan Perundangan Kita Adalah Yang Terbaik Dan Diakui Oleh Dunia.Hampehhhhhh Punya PAS Kelantan....!!!

14 ulasan:

  1. Bodohnya orang kita, bangsa lain berlumba2 mencari kecemerlangan. Memang dasar PAS suka melihat orang Melayu bodoh agar senang mereka memcucuk hidung kita.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI


      Padam
  2. corfirm penuh manusia kat jln duta nanti.meriah beb..!

    BalasPadam
  3. betapa bodohnya syaitan yang buat kain rentang ni... ini tanda mereka nak hancurkan bangsa sendiri... dan menyuruh mereka melalukan kejahatan. inilah musuh yang nyata..pr adalah pertubuhan perosak bangsa.

    BalasPadam
  4. dimana kan tok guru kelantan yang hebat itu... apakan ini yang mereka sanjung...mungkin tok guru dah nyanyok atau dan minun air kencing aljuburi.

    BalasPadam
  5. aku rasa nik aziz dah kena liwat dengan anuar... maka sebat itu dia sanggut bersubahat dgn syaitan aljuburi ni... awas tok guru jahat lagi sesat...

    BalasPadam
  6. sedap tol cemuh orang kan.. korang tau ker saper yang buat tu.. probaganda politik beb.. jangan taksub sangat.. semua sama jer.. buat kepentingan sendiri tanpa pk rakyat.. bila pembangkang buat perhimpunan tak dapat permit.. bila kerajaan buat perhimpunan dapat permit.. polis jaga.. kata makhamah adil.. betul ker korang tau adil? kejer makhamah pun kerajaan gak.. adil ker? buat la satu suruhanjaya dimana kakitangan terdiri dari semua wakil parti.. tgk adil ke tak adil.. kata demopkrasi tapi tak ada istilah tu sebenarnya.. tak yah nak tunjuk baik la.. hipokrit jer semua..

    BalasPadam
  7. benda yang sama akan jadi sekiranya ditukarkan pembangkang jadi kerajaan dan kerajaan jadi pembangkang.. ada tak korang pk.. kita rakyat ni jer yang tersepit bodoh bergaduh sesama sendiri.. mereka depan tv jer bergaduh nak buktikan pada rakyat mereka hebat.. belakang tv dok semeja minum teh bincang pasal nak tadbir negara.. korang yang bodoh kat luar tu dok bergaduh tanpa paedah 1 pun.. buang air liur jer... ada otak pk la beb.. jangan fanatik sangat sangat dengan politik dunia ni.. bek kita kejar jer pahala akhirat dari korang dok tuduh masing2... dosa sek sok nak cari penama yang dituduh untuk mintak ampun susah beb... kan dah dapat dosa kering.. hehehhehe

    BalasPadam
  8. tau takpe..
    sapa yang pegi tuh memang bodoh lah yer...

    BalasPadam
  9. Ini mungkin kerja pemakai ketayap dan serban bro...

    BalasPadam
  10. orang melayu memang terkenal dengan sikap bodoh hehehehe

    BalasPadam
  11. bodoh tak apa boleh belajar lama lama jadi pandai juga, belakang parang kalau di asah lagikan tajam,cuma.... kalau sampai tahap bodoh sombong tu yg rosak, agak2 siapa yg bodoh sombong,cina kah india kah atau melayu kah,setahu aku melayu tahap bodoh jer yg sombong belom masuk lagi,contohnya aku mengaku bodoh tapi tak sombong pun,semua org aku tegur,..tunggu lah...bila parang aku dah tajam nanti..

    BalasPadam
  12. PAS hanya lah Sekandang BABI....!!!!

    BalasPadam
  13. aku dah malas nak layan anwar ni.. pemimpin aku tok guru. bukan anwar.- hidup PAS.

    BalasPadam