Ahad, 5 Jun 2011

Diantara Negara Islam Dan Kebajikan Mana Satu DAPig Pilih.Pas Tetap = KUDA @ SAMDOL

Demo Semua Setuju Tak Kalau Kita Katakan Bahawa,Perjuangan Pas Kini Lebih Bersifat "SAMDOL",Apabila Makin Banyak Menunjukkan Sifat Kebudak-Budakan Yang Hanya Diam Selepas Diberikan Coklat.Kalau diingat lagi,pada awal Penubuhan Pakatan,kononnya mereka semua dalam Pakatan Rakyat amat bersetuju untuk menjalankan Pentadbiran Islam memandangkan PAS sebuah parti yang memang arif dalam pentadbiran begitu,apabila tercapai hasrat dan cita-cita mereka untuk ke Puterajaya.

Difahamkan juga bahawa,kini Kabinet bayangan mereka pun dah ada.

Tetapi kini,amat lain pula apabila PEMBENTUKAN NEGARA KEBAJIKAN yang amat sangat diutamakan.Persoalannya sekarang,dimana Agenda Negara Islam yang di perjuangkan PAS sebelum ini..???.Janganlah banyak bersifat MEMBUAT PEKAK dan BISU serta ANGGUK-ANGGUK pada Pemimpin Parti Roket Nih.Biasalah,perjuangan parti DAP.Selain kehausan kuasa untuk membonekakan Melayu Yang BahLoL bersama mereka,memang pantang untuk dia (DAPig) menerima corak Pentadbiran IslaM.
 
Tak perlu kesaL kerana ia sudah menjadi nasib PAS yang kini sentiasa bersifat Kuda kepada mereka.Pas = KUDA Tunggangan...!!!.
 
 
Geli Dan Loya Perut Apabila Mendengar Setiap Ceramah Pas Bahawa,Mereka Tetap Bersama Roket Untuk Ke Puterajaya. GoBlok...!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan