Khamis, 9 Disember 2010

AlhamdullillaH,Tok Guru Semakin Pulih,Tapi Gak Otaknya Semakin Keliru,Keliru,KelirU Haru BirU..!!!

SyukuR Alhamdulillah Bila Keadaan Dan Kesihatan Tok Guru Nik AjiS Semakin Pulih Selepas Mengalami Masalah SakiT TuO Yang Di Masukkan Ke ICU Di Sebuah HospitaL Terkemuka Di Kelate.

Keluar Sahaja Dari HospiTaL,TERKINI Tok Guru Akan Pula BerhadapaN Dengan Masalah Baru Behubung Dengan CaloN TimbaLan Perdana Menteri Apabila Mereka Mula Yakin Dengan Pakatan Rakyat Akan Menguasai Puterajaya Selepas Kemenagan Besar PRU 13 Nanti. 
 Sebelum Ini,Nik AjiS Pernah Menyatakan Pendiriannya Bahawa Calon Yang Amat Sesuai Untuk Jawatan Tersebut AdalaH Lim Kit SianG.Namun Ramai Di Kalangan Kepimpinan Ulamak PAS Kelantan Kurang Bersetuju Kerana Status Agama Kit Siang AdaLah Bukan Islam.Maka TimbuLnya Syarat Terbaru Yang Di Kenakan,Iaitu LIM KIT SIANG MESTI SEORANG MUSLIM YANG SOLEH (PELUK ISLAM).Wakakaka...Tok Guru MabuK Dan Silap MengamBiL Ubat Yang Di SyoRkan Oleh DoktoR BakaLi.Kalau Di Lihat,Tahun Ini Kenyataan Akhbarnya Lebih Banyak PutaR Dan Belit.

Antara Kata-Kata NiK AjiS,"Kit Siang Atau Sesiapapun Boleh Menjadi Timbalan Perdana Menteri Bahkan Perdana Menteri Sekali Pun Tidak Mempunyai Apa-Apa Halangan,Syaratnya Merupakan Seorang Muslim Yang Soleh.Ini Prinsip Islam Yang Perlu Dipatuhi Dalam Membentuk Kepimpinan Negara Dan Ummah,Serta Perlaksanaan Negara IsLam Dan Hukum Hudud Mesti Di PerkeNaLkan". 

Sebagai RakYat Kelate,AmBo Rasa Tok Guru Sudah Perlu Mempertimbangkan Penggantinya Samaada Hussam Ataupun Nik Amar Untuk Jawatannya Sekarang Dan Ianya Perlu Di Ganti Dengan KadaR Segera.

BiasaLah Orang Dah Tua..!!!,,Hehehehe... Mungkin JuGa Selepas Ini,Percanggahan Pendapat Dengan "Anuar Pemimpin Anugerah Tuhan" Akan Berlaku.Yang Penting SekaLi,Jangan Bergaduh Dan BerGocoH Di Depan Rakyat.Ianya Tak Elok Kerana Menjadi Bahan Tawa Dan Suka Kami Rakyat PaCaL YanG Hina Nih.Yang Penting SekaLi,Selepas Ini Kami Akan Terima Ramai "Saudara Baru",Insyaallah. 

KEPADA TOK GURU : Jangan Dengan Keenganan Anuar Dan Kit SianG Menyahut CaBaran Dan Syarat Tersebut Maka IstiLah Biasa Bagi Tok Guru, "Celako,Celako,Celako"Terkena Pada Mereka Berdua.Kesian Kat Dia.Tok Guru jangan Lupa MengamBiL Ubat Atas saranan Doktor Bagi Memulihkan Kesihatan Tok Guru Sekarang. 



p/s : Sokong IslaM Anda Selamat,SokonG Pas Anda Sesattt...!!!.

1 ulasan:

  1. lps ni ramai yang akan di sunatkan oleh tok guru."potong" jgn x potong.

    BalasPadam