Khamis, 16 Disember 2010

Antara ZaiD Dan Hanafi Hamat,Siapa Yang PRESIDENT..???..Keh Keh Keh...!!!

Tak Pelu Di PerkenaLkan Siapa Zaid Ibrahim Atau Di Kelantan Suatu Masa Dahulu MemanG Tersohor Dan Mendapat Gelaran Dari PendukunG Parti Bulan Sebagai "ZaiD Tua LoYaR".LoYaR Yang Memberikan 1000 Makna Dan Maksud Dalam Bahasa Kelantan.

Selepas Menerima Kekalahan DaLam PRK HuLu SelangoR Dan BertanDinG SeparuH JalaN Dalam Perebutan Jawatan Dalam PKR Yang Kini Sebuah Parti Yang Kini Menunggu Rebah,ZaiD Ibrahim Tuan LoYaR Mengumumkan Pembentukan Sebuah Parti Baru Yang Tidak Bergabung Dengan Mana-Mana Parti Samaada BN Atau Pakatan Rakyat,Yakni AKIM Dan Kini Di KenaLi Sebagai "KITA".PARTI KITA.Dan MJ SyoRkan Agar Logonya Berbentuk "MahkoTa" Seperti Mana Terdapat Pada Minuman Yang HaraM Bagi Kita Seorang MusliM.

Ekoran SidanG Medianya Hari Ini Bahawa Beliau Menubuhkan Parti KITA,Maka TampiLnya HanaFi HamaT Membuat Pendedahan Bahawa Dia Yang Sah MemeganG Jawatan Presiden AKIM Selama Sudah 15 Tahun.Menurutnya,Beliau Amat Terkejut ApabiLa MuncuLnya Manusia Bernama ZaiD Ibrahim Dan Mengubahkannya Kepada KITA Dan Kepimpinan AsaL AKIM Tidak Akan BertanggungjawaB Dan Mengiktiraf Penukaran Nama "KITA" Sebagaimana Yang TeLah Di DaftaRkan Pada AsaLnya.Siapa YanG BersaLah..??

Menurut Hanafi Hamat AKIM Sebenarnya Merupakan Sebuah Parti Politik Yang Ditubuhkan Lebih 15 tahun Lalu Mempunyai Prinsip Perjuangannya Yang Tersendiri Untuk Menyatupadukan Umat Islam Di Seluruh Negara.Lebih Baik Jika ZaiD BeLaJaR Pakai JubaH,Cara MeLiLit SeRbaN Dan Banyakkan Membaca KiTaB Dan HadiS.JanGan Lupa,RujuK Tok Guru BiLa PerLu..!!!

Mungkin Jugak Kerana Terkena Badi Presiden,Perjuangan Dan Parti Orang Lain Pun Sanggup Di Curi Bagi Memenuhi Kehendak Peribadi.Untuk Apa..???,,, BiasaLah "ZaiD Tuan LoyaR Nak Jadi Presiden".Kah Kah Kah Kah Kah...!!!.

Sebagai Rakyat,Kalau Kita Lihat Perjalanan Politik Zaid Amat Merudum SekaLi.Dari Ketidakpuasan Hati Dalam UMNO,Sehingga Keluar Dan Menyertai PKR.Selepas Berak,Kencing Dan Muntah Dalam PKR Menyertai AKIM Serta Menukarkan Kepada "KITA".Mungkin Zaid Ingat Tukar Kepada KITA,Secara Automatik DiaLah Akan Menerajui Sebagai Presiden Secara Tetap Dan Berpencin.Hanafi Hamat Tu Macam Mana Pulak..????...Kah Kah Kah Kah..!!!

Menurut Pengarah ROS Kelantan,Wan Rahimah Wan Hamat Mengesahkan Hanapi Kekal Menjadi Presiden Parti AKIM Berikutan Kemelut Perebutan Pihak Lain Terhadap Jawatan Itu Sehingga Menjejaskan Penubuhan Parti Berkenaan.

Sambil Menaip,MJ Pun Gelak Sorang Nih.BiasaLah..."Tuan Tanah Kedaung Masih Ada,OranG Luar Nak Gi Bajak Buat Apa..??",Kan TongonG Namanya.Apapun,Ada Wajarnya Juga Kalau Zaid Tubuhkan Parti Lain Yang Dianggotai Oleh Masyarakat AsLi Hulu Kelantan.Dia MemeganG Jawatan Presiden Selama-lamanya Secara Tetap Dan Berpencen.Habis Cerita.Apapun Kepada Zaid,Selamat BerjuanG Dan maju Jaya.

Bye-Bye ZaiD Tuan President...!!!

1 ulasan:

  1. zaid ni mcm PARASIT!mcm pokok tumpang...lintah...!bila dah kenyang,dia berambus dr mangsanya....anak-anak IBRAHIM semuanya tak boleh pakai...!ANUAR...KHALID...LIBYA....

    BalasPadam