Rabu, 15 Disember 2010

Kerana Kehausan Kuasa,Pas MuLa MemperdaGangkan IsLam.Tahniah Bila Doa Mula Di PerkeNakLkan Dalam Majlis DAPig...!!!

Sebagai Seorang Islam MusLim,Apakah Perasaan Anda Apabila Bacaan Doa Mula Diamalkan DaLam MajliS Penutupan Persidangan Tahunan DAPig Yang BerakhiR SemalaM.YDP Pas TanjunG MaliM Yang Mengetuai Bacaan TersebuT.Mungkin DAPig Kini Ramai Di PelopoRi Oleh Kaum Melayu IsLam,Sehingga Ianya DiLakukaN.Kepada YDP Pas TanjunG MaLim,Adakah Si KarPal Singh Tadah Tangan Mengaminkan Doa TersebuT..??,DayussSSSnya Demo Dan MJ Rasa nak LudaH Jer Kat Muka,Tuuuihhh...!!!

 

Betapa Bangsatnya Golongan Yang Menerima Dan MencadanGkan Bacaan Doa Yang Kini Mula Di Amalkan Dalam Majlis Yang Tetamunya HampiR Keseluruhannya Terdiri Dari Kaum kapiR HarBi Dan Sah Pemakan BABI...!!!.Ini Lah Corak PAS SekaranG Yang Sudah Mula TersasaR Dari Perjuangan Asalnya Sewaktu Masa Dahulu.

 

Cuba BayanGkan Kalau Bacaan Doa Ini Di Laksanakan DalaM MajliS MCA Mahupun MIC,Tak Sampai 3 Jam Heboh Di PerkataKan Dan Pelbagai Makian Dan Cemuhan Yang TimbuL Dari PendukunG Kaum Parti PAS Bulan,KONONNYA IA HARAM,DAN TAK BAIK SERTA PELBAGAI SEMUA DALIL Yang Mula KeluaR Dari Mulut Tok Guru Walaupun DaLam Masa Yang Sama Terlantar Dan Menerima Rawatan Di HospiTaL.

Dengan Situasi Doa Yang Mula Di BacaKan DaLam Majlis Tersebut,MJ Tak SeGan Dan Malu Untuk Mengatakan PAS KINI SEMAKIN TADAK BATU PELER Dengan MembiaRkan Begitu Sahaja.Ada Baiknya,WakiL PAS Patut TampiL Memberi Penerangan HUKUM BERBUAT DEMIKIAN.Adakah WajaR Atau Sebaliknya.

 

Apabila Isu Ini DiPerkatakan Di Kebanyakan Rakyat Kelantan Terutamanya Orang Tua Yang Bersifat TegaR Parti Bulan,Mereka Masih Beranggapan Bahawa ianya Lebih Bersifat Penerapan,Yakni Penerapan Untuk Golongan Cina Yang Majoritinya Ahli DAPig Untuk Memeluk IsLam.

 

Mungkin Mereka Kurang Pengetahuan Bahawa 2 Minggu Lepas Sebelum Nik AjiS Sakit,Nik Ajis Telah Mengeluarkan Kenyataan Bahawa,"Kit SianG Pun Tak Salah Kalau Nak Jawat TPM Selepas PRU Nanti Asalkan Seorang Yang Warak Dan Soleh Pada Ajaran Islam",Dan Kenyataan Ini Menimbulkan Kemarahan KapaL SinK Yang Menganggap Tok Guru Nyanyuk Dan Banyakkan makan Ubat Dan BelajaR Dahulu PasaL PerLembagaan.Padan Muka Tok Guru...!!!,Kah Kah Kah Kah...!!!


Di Fahamkan Jugak,Lapan Calon Melayu Daripada Keseluruhan 88 Calon Yang Bertanding Untuk Merebut 15 Kerusi Dalam Pemilihan Dwi-Tahunan Itu, Namun Kesemua Lapan Calon Itu Kalah.Mungkin Doa Tersebut Untuk YanG Kalah Agar Terus Bersemangat Untuk Mempertahankan Perjuangan Parti Pemakan Yang Keseluruhan Ahlinya Pemakan Babi...!!!.Mereka Terdiri Daripada Kamarulzaman Mohd.Sharif,Mohd Razali Abdul Rahim,Nurul Baizura Ismati,Yusof Mohamad,Rozaini Abdul Kadir Dan Suhaimi Chee Mugther.

 

Malas JugaK Nak UlaS PanjanG.Apapun,Perjuangan PAS Kini Semakin Karut Dan Tidak Menampakkan Sebuah Parti Yang Bermaruah Umpama Lelaki TadaK Batu ApabiLa Kesucian IsLam Kini Mula Di Gunakan Oleh Kaum Nih.PAS MEMANG BACUL...BACUL...BACULLL...!!!

 OOooooppppsss...!!!,Soalan Kepada YDP PAS TANJUNG MALIM YANG HAPRAK...KarpaL SinG Dan Guan EnG Mengaminkan Jugak Ker Doa Yang demo Baca Tuuuhhh...!!! >>> BAHLOL..!!!







P/s : SokonG IsLam Anda SelamaT,SokonG PAS,PercayaLah Demo AkaN Sentiasa SESAT...!!!

 

3 ulasan:

  1. ISLAM telah lama bertapak di tanah melayu...mengapa baru skrg DAP ingin gunakan...? adakah ada udang disebalik cha kuew tiaw..!mengafirkan sesama bangsa dan seagama hanya kerana berbeza pahaman politik....tetapi menolong membaca doa dan mengaminkan untuk puak kafir..! Taniah sekali PAS kerana berjaya mendukung ISLAMPAS....

    BalasPadam
  2. "SokonG IsLam Anda SelamaT,SokonG PAS,PercayaLah Demo AkaN Sentiasa SESAT...!!!"

    eM JaY sokong yang mana?

    Kalau dilihat dari kandungan paparan ini, jelas menunjukkan eM JaY bukan penyokong PAS. Namun apabila dilihat dari penyampaian, perkataan dan ungkapan yang digunakan tidak pula menunjukkan eM JaY sebagai penyokong ISLAM.

    BalasPadam
  3. Apakah dalam teks doa itu ada menyebutkan "Moga Allah membuka hati keseluruhan DAP masuk Islam" atau itu hanya gimik politik utk menarik sokongan kalangan pengundi Melayu/Islam. Allah Maha Mengetahui, ikhlas tak ikhlas PAS yg menyokong tindakan itu. Sesungguhnya PAS menjual agama demi survival politiknya. Dalam konteks dakwah jelas ia tidak ikhlas dan mempunyai tujuan politik.

    BalasPadam