Jumaat, 17 Disember 2010

Mana Satu Yang BetoL Nih.Ada yang Kata MeninGGaL Dan Tidak.Tetapi Sumber Maklumat Yang Sahin Dia Dalam Keadaan SakiT...!!!

Tak Tahu Mana Satu Yang Ambo Nak Percaya.Ada Sesetengah BloG PembangkanG Mengatakan Dato Sulaiman Taha ADUN TenanG Sudah Meninggal Dan Ada YanG Bersikap Sebaliknya.

Mungkin BloG Budak Pakatan Yang Pencacai Sikapnya Lebih Elok Berdoa Dan Mematikan Lawannya Untuk Senang Adanya PRK.Ya Allahhh...Jangan Begitu.

Ada Wajarnya Jugak,Jangan Perbesarkan Berita yang Belum Sahih Faktanya.

Apakata Sebagai Seorang Yang Melayu Dan Beragama Islam,Mari Kita Pakat Berdoa Agar Kesihatannya Semakin Pulih Serta Dapat Segera Menjalankan Amanah Dan Tanggungjawab Pada Rakyat Yang DiWakilinya.

Sebagai Seorang Yang Baru Dalam Penulisan BloG Dan Dunia Maya Nih,Apakata Kita Manfaatkan Penggunaan BloG Bagi Menyalurkan Maklumat Dan Pendapat YanG Mantop,Untuk Apa..???,Untuk Sama-Sama BerkonGsi Maklumat Dan Luahan Yang Berlaku Dalam Negara Dan Yang Penting Sekali Di Kawasan Masing-Masing.Biasalah Tidak mampu Pihak Media Nak Ulas Semuanya.

Apapun Ampun Maaf Kepada Pembaca.Ini Bukan Apa,hanya Sekadar Luahan.Ambo Sendiripun Masih Ragu-Ragu Mengenai maklumat Tersebut.

Sebarang Berita Terkini,Jangan Lupa,Lekatkan Pada BloG MasinG-MasinG.Macam BiasaLah...MJ PengunjunG BloG Tuan-Puan Di Waktu Malam.

Apapun TQ,SyukRan Dan Terima Kasih.

MJ

1 ulasan:

  1. blog demo sudah semut masukkan dalam blog list semut....
    Selamat berjuang!!!

    BalasPadam