Jumaat, 17 Disember 2010

Terbaru,Nik AjiS MB Ambo Mahu Jumpa Kamu @ DEMO...!!!

KOTA BHARU, 16 Dis: Adakah Anda Seorang Penulis Blog.Peluang Terbaik Untuk Mereka Yang Bergelar Blogger Menghadiri Majlis Makan Malam Dan Dialog Bersama Menteri Besar,Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Program Anjuran Kerajaan Negeri Itu Turut Melibatkan Kesemua Anggota Exco Kerajaan Negeri Dijangka Diadakan Pada Awal Tahun Depan.Program Berkenaan Dijangka Diadakan di Kuala Lumpur,Bukan KELANTAN.

Pengarah Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri,Abdul Rahman Yunus Berkata, Pertemuan Tersebut Terbuka Kepada Semua Blogger Tanpa Mengira Ideologi Politik Mereka.

“Diharap Melalui Pertemuan Terbabit Blogger Akan Mendapat Gambaran Sebenar Perkembangan Semasa Di Kelantan Sepanjang Di Bawah Pentadbiran PAS,” Katanya Di Sini.

Oleh Itu Blogger Yang Berminat Boleh Menghubungi Pejabat Urusetia Penerangan Kerajaan Negeri KelantaN.




KEPADA NIK AZIZ :Demo MB Kelate,Nak Berjumpa Blogger's Untuk Mengetahui Perkembangan Semasa Kelantan,MalanGnya Buat Di Kuala Lumpur.Apa Demo Ingat Budak Blogger's kelate Tak Dok KoR..??,Ramai Blogger's YanG Tersohor BerasaL Dari Sini.Kononnya Nak Tutup Mata Mereka Bahawa Di Sini Tidak Seperti Yang Di katakan,Khasnya PasaL Pembangunan.

Apa Ingat Di Kuala Lumpur Nanti Senang Nak Tutup Mata Golongan Ini,Kononnya Banyak Peluang Kerja Sudah Ada..???,Ala Setakat Tesco,Mydin,Billion Dan KB MaLL Seperti Yang Demo Kata Semua Udah Ada Di Sini Tak Payah CakapLah.Peluang Kerja Ker Semua Tuh..???.


Nanti,Jangan Bimber.MJ Akan Ada Jugak Walau Penerangan Ini Di Buat Di Mana Sekalipun.Bukan Apa,Nanti Semakin Banyak Pembohongan Yang Di Buat.Kalau Ambo Suka Time Tok Guru Ceramah Tuh,Ada Lah Maksud TersiRat Tuh.Apapun,Tok Guru Jangan Lupa Makan Ubat Seperti Yang Di Nasihatkan DoktoR.Nanti Susah Pulak Untuk Terus Berlawok Pada Kaum Blogger Serupor Ambo Nih.


Hehehehehehehehe...."HIDUP TOK GURU...!!!"

1 ulasan: