Selasa, 14 Disember 2010

Tak Wajar,Apabila Tok Guru Memarahi LKY Ekoran Pendedahan WikiLeakS....Kenapa..??

Tentu Pembaca Masih Ingat Lagi Pada Tahun Ini,(2010) Tok Guru MB Ambo Sanggup Terbang Ke Singapore Yang Semata-Mata Untuk Melawat LKY Yang Ketika Itu,Berada Dalam Keadaan Sakit Dan Pada Masa Yang Sama Juga,Dalam Keadaan Sakit LKY,Sultan Kelantan Pada Masa Itu Masih Juga Berada Dalam Keadaan Kegeringan.Kesimpulannya,TinggaL Kelantan Dan Ke Singapore,Yakni Melawat LKY.

Ekoran Pendedahan WikiLeakS Yang Membabitkan Perbuatan Terkutuk AnuaR Meliwat JuboR SaifuL Maka Ramai Di Kalangan Pengikut Setia Dan PendukunG PAS,Orang-OranG Kampung Kelalantan (Segelintir) Macam Terkena Penyakit Sawan Gila Babi Dan Enggan Menerima Kenyataan Tersebut,Yang Bagi Mereka Haram Dan Masih Tetap Percayakan KitaB Harakah.

Kini Tok Guru Masih Menerima Rawatan Di Hospital Kubang Kerian,Dan Dalam Pada Masa Yang Sama Sempat Membuat SidanG Media-HospiTaL,Serta Menjawab Beberapa Soalan Yang Berkaitan Sahaja.
ADAKAH ESOK,DALAM SIDANG MEDIA YANG LAIN 
TOK GURU AKAN MEMBUAT KRITIKAN DAN MAKIAN PADA LKY 
EKORAN,LKY YANG MENYOKONG DAN MENGSAHKAN KEPADA MALAYSIA
BAHAWA ANUAR YANG BAGINYA,"PEMIMPIN ANUGERAH TUHAN",BENAR DAN BETOL MELIWAT SAIFOL DENGAN MEMASUKKAN BATANG PELER NYA KE SITU.
KALAU TAK PERCAYA TENGOK LAH..

Untuk Pengetahuan Jugak,BegituLah Sikap Dan Perangai Sebenar Nik Aziz Di Sini.Yang Kononnya Kepimpinan Ulamak,Tetapi Lebih Bersikap UlaRmak..!!!.

Pastikan Anda jangan Terus Percaya Dan Percaya Pada Mainan Dan Topeng Manusia Nik AjiS Nih.

Apapun,LKY BakaL Terima Makian Dan Kritikan Nik AjiS.Nik AjiS SayanG Pada Anuar.Kerana Apa..???.."ANUAR ADALAH PEMIMPIN ANUGERAH TUHAN".

Wakakakaka....Tok Guru,Oh Tok Guru..!!!

Jangan KeluaRkan IstiLah,CelakO,CelakO,CelakO Pada LKY.Hehehehehe...



P/s : SokonG IsLam Anda Selamat,SokonG Pas Maka Demo AkaN Sesat..!!!

7 ulasan:

  1. Lambang bulan tapi berusaha membantu peliwat. dunia terbalik. Tak silap saya, jika saja mereka itu dipercayai, dihebohkan jahat dan kaki zina..maka hendaklah kamu menjauhkan diri. Tapi PAS bulan ni lain sikit. Mereka membela kaki zina dan kaki liwat. Sepatut mereka panggil YB Selinsing tu dan Nuar tu...disiasat sendiri dulu cukup-cukup. Mana kamu tahu nuar tak meliwat. Ada kamu nampak di pergi banglo tu untuk baca yassin? atau Nak mencat banglo tu?..hehehe

    BalasPadam
  2. PERSOALAN SEKARANG,ADAKAH NIK AJIS TERUS MEMUSUHI LKY BILA BELIAU MENYOKONG PASAL KES NUAR...???.DULU PERGI MELAWAT,TIME SULTAN KELANTAN GERING,SEKARANG LKY BAKAL TERIMA MAKIAN PULAK.KAH KAH KAH KAH...
    RASA LEEEERR...

    BalasPadam
  3. Masa Anwar Jadi TPM merangkap Menteri Kewangan dulu. Dia Tak Bantu Pun Kelantan Utk Tanggani Maslah Air. Katanya Biar Padan Muka. Sekarang Dia Sebagai Penasihat Ekonomi Selangor Dok Sibuk Mintak Rakyat Buat Demontrasi Suruh Pusat Bantu Selesai Isu air.. Nikajis Masih Tak Sedar Lagi Ke Yg Anwar Ni Bapak SETAN.

    BalasPadam
  4. salam...

    saya telah linkkan blog anda.

    tq.

    BalasPadam
  5. Em Jay.. kawe link doh blog demo kt blog kawe..
    harap demo link balik.

    http://yuseriyusoff.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. salam...

    saya sudah link blog anda dalam blog saya. time kasih kerana sudi ntk bertukar pandangan ...

    BalasPadam
  7. bereh..no hal.nanti ambo akan linkkan...

    BalasPadam