Rabu, 8 Disember 2010

Tok Guru Kito Sakit Pulok Tuh..!!!,Lagu Mana KirO Nih..!!!

Ramai Rakyat Kelate Kito Sekarang Pakat Dok Geger Riuh Apabila Tok Guru Nik AjiS Mula Sakit Tenat Dan DiHantar Ke HospitaL Dengan Keto Ambulance.Menurut CeritO JugoP,Tok Guru Alami Nyakit Sesak NaPas Ataupun Lelah.

Menurut Cerita yang Sohih Daripada Saing Di Pula Melako,Dio Kata Tak Guru Alami Sakit Tuh BilO Balik Jah Dari Tunai Haji Di Mekoh.Kesian Jugok Ko Tok Guru Nih.BiasaLah,Bila Tua Banyak Pulok PenyakiT Yang AdoR.

Di Pahamkan Jugop,Lonih Tok Guru Berado Dale ICU Dan Keadaannya Tenat Lah Jugop.Walaupun Berbeda Dari Pahaman Politik,Selaku Rakyat Kelate Mj Dan Kami Rakyat Penyokong Tegar BN Pun,Berdoa Agar Tok Guru Kembali Sihat Dan Menyambung Kembali Tugas MB Dan Membangunkan Kelantan Yang Tidak-Tidak Lagi Membangun Bersama Pas.

Insyaallah.Kalu Ada Apa-Apa Berita,Kito Pakat RoYak Lah.Bukannya Apo,Untuk Pengetahuan Kepada Rakyat Berhubung Dengan Kesihatan Tok Guru Lo Nih.Kepada Keluarga Tok Guru,Banyak-Banyak SoBar.Insyaallah,Arriffahmi SentiasO Ada Di Sebelah Mertua.

TakkKKBiiiRR...!!!

3 ulasan:

  1. mitok la tok guru ambo ni cepat sembuh... kalu ado doso nga sapo2, mitak2 dulu... mugo hok hidup ni xkekal...

    BalasPadam
  2. Salam,

    Sepatutnya jadual asal malam tadi 7 Disember 2010 Tok Guru akan merasmikan majlis pengisytiharan Majlis Daerah Ketereh sebagai Perbandaran Islam (MDK-PI) di MD Ketereh namun mungkin atas faktor kesihatan beliau tidak dapat hadir dan Dato' Speaker DUN Kelantan mewakili Tok Guru pada acara pengisytiharan tersebut.

    Kita panjatkan doa bersama-sama semoga Tok Guru sejahtera dan sembuh. Amin

    BalasPadam
  3. YOR LAH.MUNGKIN JUA TOK GURU TERKEJUT BILA SUDAH ADA BEBERAPA ORG YB NYA MENGAMALKAN KONSEP "ZINARISME".APAPUN HANYA ALLAH TAALA YANG MENGETAHUINYA.KO GUANOR,EN EM JAY???

    BalasPadam