Ahad, 23 Januari 2011

Selepas Kelate,Di Johor Pulok Pas Celako Kutip PitiS Orghee..!!!.

Kepada Masyarakat Luar Dari Dun Tenang,Jangan Terkejut Apabila Anda Ke Sana Akan Ternampak Deretan "Kotak Derma Pas Untuk Dun Tenang".Bagi Nik AjiS,Ianya Bukan Rasuah Tetapi Satu Bentuk Pemberian Untuk Perjuangan Fisabilillah.Menolong Perjuangan Pas,Ganjaran Syurga Akan Menanti.Melawan Pas,Umpama Menempah Tiket Ke Neraka.Tak Cuba Buat Nanya Kepada Ahli Dengan Pelbagai fatwa Karut Yang Berkepentingan Untuk Mereka Bukan Parti Pas Namanya.Rasa Nak Ludah Jer Nih,Tuuuiiiihhh...!!!
Selaku Rakyat Kelantan MJ Dah Lali Dengan Fatwa Pas Yang Sentiasa Berubah Mengikut Minggu Yang Semuanya Bergantung Pada Mulut Busuk Manusia Nik AjiS.Keadaan Diatas Adalah Sudah Sama Trendnya Disini.Kalau Di Kota Bharu Untuk Mendengar Ceramah Tok Guru Di Perkarangan Stadium Yang Sebelah Malamnya Tempat Berkumpulnya Pondan Pantai Timur,Mereka Di Sunatkan Sedekahkan Walaupun RM2 Seorang.Baginya Tabung Serambi Mekah Dan Perjuangan Pas.Cuba Bayangkan Ini Cara Sudah Diamalkan Sudah Sekian lama Dengan Meminta Dan Meraih Simpati Rakyat,Pas Celako masih Tak Dak Pitis Lagi..???.Sudah Lah Nak Menipu Rakyat Wahai Nik Ajis.
Kepada Pembaca Yang Taksub Gaban Pada Perjuangan Pas Yang Kini Semakin karut Bila Bersama DAPig,Tolong Pastikan,Kalau Mahu Bertandang Ke Tenang Pastikan Bawak Pitis Lebih Sikit Untuk Di Dermakan Pada Perjuangan Nik Ajis.Derma Pada Perjuangan Nik Ajis Kompom Dapat Masuk Syurga.Tak Derma Neraka Lah Jawabnya.Hehehehe...
Begitulah Fahaman Khawarij PAS Terhadap Pengundi Tenang,Habis Kesemuanya Jatuh Kafir Jika Tidak Mengundi PAS.Mereka Melihat Golongan Yang Tidak Menyokong PAS Adalah Kafir Dan Harus Di Dakwah Agar Menyokong Perjuangan Mereka Yang Memperjuangkan Middle Malaysia.

Apa Hak PAS Untuk Mengkafirkan Orang,Kenyataan Nik Aziz Kononnya Mahu Berdakwah Di Tenang Seolah Olah Berdepan Dengan Golongan Kafir Umno. Hasutan Merbahaya Inilah Yang Menyebabkan Gerembolan Khawarij Begitu Beriya Mahu Mengejar Syurga Kononnya Berjihad Untuk Fisabililah.
Kononnya Tak Mengundi Calon Pas Secara Automatik Bersifat Kafir,Wajar Jugak Apabila Memaksa Pengundi Dengan Mengeluarkan Fatwa Yang Menampakkan Sangat Berkepentingan Wajar Jugak Pas Sebenarnya Lebih Bersifat Pada Gambar Dibawah.Tuuuiiiihhhh...!!!.
Lepas Kelantan,Johor Pulak Yang Coba Nak Diperdaya.

P/s : Ingat Pas Ingat Derma,Ingat Pas...Ingat Zina Dan Balun Isteri Orang.

2 ulasan:

  1. DOA PAS DI TENANG

    Bertaubatlah pengikut2 hamPAS. Rasulullah S.A.W. tak pernah ajar kita berdoa macam ni kepada sesama Muslimin.

    BalasPadam
  2. PAS pun ceramah jer ISlam tapi buat tak mana pun.....JUDI berleluasa, KEdai arak makin bercambah, rumah urut tak pernah surut..lagi naik ada....mana ISlamnya...kat Kedah & Selangor...ha Penang....mana dia LEbih ISlamiknya jika dibanding dgn UMNO dulu..lagi haru biru ya..........jawab22222....jangan jadi pak turut lah bro....be realistik sikit......

    BalasPadam