Sabtu, 22 Januari 2011

Najib Pengecut Bila Tak Menyahut Seruan Anwar - Hatta Tok Wakil Krai

Selain Dari Mahpus Omar,Siapa Yang Tak Kenal Dengan Hatta Ramli,Selaku Ahli Parlimen Kuala Krai Dia Jugak Adalah Pemegang Pitis Bagi Pas Pusat Yakni Bendahari.Mungkin Ramai Yang Masih Ingat Si Makhluk Ni Lah Salah Sorang Ahli Parlimen Berbangsa Melayu Dan Beragama Islam Yang Memerah Keringat Dan Menggemparkan Negara Pada Tahun Lepas Memacakkan Bendera Logo DAP Parti Di Luar Perkarangan Parlimen Bersama Geng Teressa Kok Dibawah Sinaran Matahari.
Dan Yang Paling Menyanyat Hati Apabila Ditunjukkan Perangai Kebudakan Yang Mendapat Kritikan Penduduk Setempat,Khasnya Masyarakat Asli Bilamana Membuat Provokasi Sepanjang PRK Galas Di Gua Musang Apabila Ramai Masyarakat Tempatan Mengutuk Dengan Banyak Perangai Buruk Dihidangkan Kepada Mereka.Tak Melompat,Menyumpah Dan Maki Bukan Si Hatta Pada Hari Pengundian Tersebut.
Terkejut Juga Apabila Membaca Harakahdayly Beliau Dengan Lantang Menyatakan "Ini Adalah Sifat Pengecut" Apabila Keengganan PM Untuk Menyambut Seruan Debat Bersama Anuar Kaki Liwat.Menurut Si Hatta Jugak,Ugutan Najib Untuk Mendedahkan Aib Lawan Adalah Kelakuan Jijik Yang Tidak Langsung Menggambarkan Akhlak Pemimpin Tertinggi Negara.Klik Sini

Mungkin Bagi Makhluk Hatta Nih,Seseorang Pemimpin Negara Akan Lebih Baik Dan Mulia Serta Tinggi Akhlaknya Apabila Menyapukan KY Jelly Pada Batang Kemaluan Sebelum Memaksa Mangsannya Menonggeng Yang Seterusnya Menjalankan Aktiviti 10 Minit Sebelum Memancutkan Air Mani Kedalamnya (Jubur),Itu Ker Yang Lebih Berakhlak,Tak Gitu..???.

Hehehehe...Yang Paling Kelakar Apabila Si Hatta Dengan Suara yang Lantang Terus Mencabar Najib Agar Segala Bukti Yang Ada Ditunjukkan Kepada Umum Untuk Rakyat Sendiri Membuat Penilaian..

Kepada Manusia Hatta,Boleh Tak Demo Bagitahu Pada Anuar Berbisik Di Cuping Telingannya Agar Membuat Sumpah Begini,Sekurang-Kurangnya Rakyat Boleh Menilai Proses Memasukkan Batang Peler Dalam Lubang Jubur Saifol Hanya Mainan Pihak Tertentu Sahaja,Kerana Dari Kes Ini Disebutkan Dari Awalnya Hanya Banyak Menampakkan Politik Anuar Dimahkamah Sahaja.Selain Dari Kononnya Tiada Kepercayaan Terhadap Hakim,Tangguh Kes Yang Disebutkan Anuar Adalah Rajanya Dan Manusia Seperti Demo Adalah Badut Dan Banyak Menampakkan "Budak Suruhan".Hehehehe...

Najib Razak Bersumpah Tidak Mengenali Altantuya Setelah Di Fitnah Anwar Dan Pakatan Rakyat Membunuh Altantuya.Anwar Ibrahim Kata Punya Bukti Yang Berkotak-Kotak Gambar Najib Dan Altantuya Tetapi Di Mana,
Kecek Jer Lebih Hatta Nih?

Satu Lagi,Ini Bersumpah Jugak.Sumpah Dari Mangsa Liwat Anwar,Bahawa Anuar Menyapu Ky Jelly Sebelum Menutuh batangnya Kedalam Lubang Juburnya...Hang Tengok BetoL-BetoL... :-
Saiful Bukhari Berani Bersumpah Dan Akui Anwar Meliwatnya Namun Anwar Ibrahim Sampai Sekarang Masih Gagal Bersumpah.

MANA SUMPAH ANWAR UNTUK MENAFIKAN DIA TAK BEGITU SIFATNYA.
MANA........
MANA.......................
MANA........

Hampehhhh...!!!
Potong Lah Kalau Penakut

4 ulasan:

  1. Jangan buat lawak...teringat kata2 P.Ramlee...dalam 3 abdul...'DAh tau dia penipu ,,mukanya pun, muka penipu...kamu yang bijak pandai kenapa boleh sampai tertipu....' ..Ada hati nak berdebat..usahkan 100 hari...udah 3 tahun mentadbir masih haruk pikuk...hampeh ....apa yang ada.

    BalasPadam
  2. tipu dan menipu saja yang ada,memang giler punyer taik pakatan haram

    BalasPadam
  3. hatta ni lebih sudu dari kuah...klu mcm tu baik hatta suruh aje anwar cabar najib dedahkan semua maklumat anwar biar dia terus demam!!

    BalasPadam
  4. pikimak manusia hatta.pacak bendera dap dia lah ketua.ttuuiihh...!!!

    BalasPadam