Isnin, 28 Februari 2011

Isu Air: "Meludah Ke Langit,Terkena Hidung,Muka Dan Serbannya Sendiri"

Salam mesra dan Ceria-Sokmo kepada semua saing sobbat serta seluruh Rakan BloggerS dan Pembaca yang budiman dan dirahmati sekalian.Hahahaha...lama dan tidak sempat memblog,memandangkan kini banyak urusan dan kerja yang patut diselesaikan,sebelum mengutarakan beberapa Pemimpin Pas dalam Skuad Pakatan Rakyat yang kini semakin BeBaL dalam menyuarakan pendapat.Ianya lebih bersifat meludah ke langit dan terkena muka serta serbannya sendiri.
MJ amat tertarik sekali dengan dengan kenyataan Si Ostad Nasharuddin Mat Isa yang merupakan salah sorang YB yang kini semakin gagal dalam menjaga serta menunaikan tanggungjawab dan permasalahan rakyat, serta masyarakat pengundi yang di wakilinya.Semua tahu bahawa Si YB ni berasal dari Kedah dan banyak menetap disana bersama keluarga dan anak bini,yang dalam masa yang sama juga bertindak Ahli Parlimen Bachok di Negeri Kelantan.Nak kata turun padang,dan mendengar keluhan rakyat,habuk dan batang hidungnya pun,langsung tadakK..!!!.Munafik-DAYUS punya Pemimpin...!!!.

Dalam ceramah kempennya di Pahang,Beliau menyatakan bahawa sudah tibanya rakyat semua menolak BN apabila Kegagalan Pentadbiran Pusat Dalam Menyedia dan Membekalkan sumber air bersih dan mengatasi gangguan bekalan air kepada penduduk Pulau Mandi setelah 53 tahun berada di bawah Pentadbiran sekarang.

Selain menyatakan Kerajaan kini mula menampak dan meminggirkan mereka penduduk di situ dengan mengabaikan kemudahan infrastruktur tersebut dan Konsep 1Malaysia yang di bawa Najib "Rakyat Didahulukan" ianya sudah mula menampakkan KEGAGALAN.Betol ker...???.Hahahaha...
Wahai manusia yang bernama Nasharuddin Mat isa,Tahukan demo bahawa,dengan kritikan tersebut ianya semakin terkena pada lobang hidung dan pipi Nik AjiS sendiri.Cuba Demo tanya pada Nik AjiS,selama 21 tahun mentadbir urus negeri Kelantan,adakah Rejim Nik Ajis sudah berjaya dan mengambil langkah wajar serta drastik dalam membendung permasalahan tersebut,yakni air disini ??.Sebenarnya ianya tadakK samasekali.

Malah kami di sini terus diberi janji bahawa,mereka akan memberi dan menyediakan kemudahan air bersih dan terawat kepada kami rakyat selama 17 tahun lagi.Bermaksud 38 tahun kami disini terus di kencing,di kencing dan di kencing serta di tipu oleh ulaRmak yang HAPRAK sebenarnya siffatnya...!!!.
Nak menipu dan kencing KAMI rakyat pun agak-agak lah wahai Nasharuddin Mat Isa wehhh...!!!.Nama jer Pemimpin Islam Konon,tanpa MENIPU DAN DUSTA bukan mereka siffatnya.Cobalah ada perasaan malu walaupun sedikit pada serban,jubah dan semutar lilit yang kamu pakai tuh.

Untuk pengetahuan demo juga wahai Nasharuddin Mat Isa,sehingga kini PENTADBIRAN KELANTAN MASIH LAGI GAGAL DALAM MENYEDIAKAN AIR BERSIH DAN TERAWAT.Malah dan KINI hanya banyak bersifat AIR KARAT yang di bekalkan kepada kami rakyat.Masalah terputus bekalan air sudah biasa dan Nik Ajis banyak menyeru dan menasihati kami supaya banyakkan bersabar sebelum dia berdoa di perkarangan Stadium tanpa mengambil tindakan yang wajar.

Kalaulah betol Rejim Nik Ajis dan Pas Kelantan telah berjaya dan mula menyediakan kemudahan tersebut,maka kami rakyat tak akan bersuara.Tetapi ianya lebih bersifat hampa saja.Ayuh seluruh rakyat Kelantan khasnya,kita pakkat tolak ini Pentadbiran Rejim Ke Dalam Longkangg...!!!.
SedarLah wahai Manusia Bernama Nasharuddin Mat Isa,kenyataan demo tersebut lebih bersifat meludah ke langit dan terkena pada muka dan batang hidung serta serban demo sendiri.Wajar juga,jika rujuk dan kaji dahulu sebelum bersuara dan jangan bersifat sama seperti Nik Ajis yang "LAJU MULUT DARI OTAK",apabila berkata-kata.

3 ulasan:

  1. Salam Bro.

    Pas akan cakap apa sahaja asalkan dapat menanam kebencian orang ramai kepada kerajaan.

    Sebab itu ustaz2 politik mereka bercakap ikut suka mulut sahaja walaupun apa yg mereka perkatakan itu sebenarnya meludah ke mukda sendiri.

    Pas adalah Parti Melyau yang tidak ada matlamat perjuangan selain dari keinginan yang tinggi membunuh UMNO dan menghidupkan parti China DAP.

    BalasPadam
  2. Pas parti Allah.umno akan hancur.

    BalasPadam
  3. Pas parti penjilat bontot tak cebok DAP.umno akan hidup

    BalasPadam