Ahad, 1 Mei 2011

Seruan Nik AjiS,Dio Ajak Demo :JoM Pakkat Turun Di Kelate..

 Tahniah Dan Syabas Bila Nik AjiS MULA Menjemput Dan Mempersilakan KEPADA SEMUA Orang Luar Supaya Datang Ke Kelantan Dan Bandingkan Semua Kemajuan Dan Pelbagai Kemudahan Infrastruktur Yang Kini Ada Jika Di Bandingkan Dengan Negeri Di Bawah BN,Yang Jauh Ketinggalan Khasnya Sentiasa Mengamalkan Budaya Islam Dalam Pentadbiran.Mungkin Juga Tok Ghuru Tak Buat Rujukan Dan Kajian Terlebih Sebelum Berkata-Kata.Biasalah Kepada Mana -Mana Orang Tua.Kalau Tak Ada Sedikit Sifat Lupa Tak Manis Perjalanan Hidup Di Waktu Umur Senja Begini.Betol TakkK...???.

Adakah setibanya rombongan ini di kelantan,mereka semua akan ditunjuk ke arah pintu Mydinn,KB MaLL,Tesco Dan Billion bagi menyatakan Bomi Kelantan udah maju setapak lagi dan secara tidak langsung masalah pengangguran dapat di kurangkan apabila golongan tersebut mula bekerja dan mencari razeki disitu.Hahahaha...kelakar sungguh kawe punya MB nih tiap kali berhadapan dengan Pihak Media.Mungkin juga semua benda karut tersebut bersifat kayu pengukur untuk membuktikan kemajuan Negeri Kelantan bagi Nik AjiS.

Inilah natijahnya bila terus menyokong "Orang Ini" untuk mentadbir negeri.Orang tua,pemikirannya juga adalah sebaya.

Kepada Semua orang luar juga,apabila Demo semua sampai disini jangan pula melencong ke Kampung Limau Manis dan Jalan Hamzah yang hampir dalam lingkungan10km dari Kediaman Rasmi MB.Kerana setakat hari ini,semakin ramai kupu-kupu malam yang sentiasa bergaya,bekerja dan beroperasi dimalam hari.Biasalah,perempuan ini cari pitis lebih sikit dengan membuat kerja kutuk tersebut.

Betol kata tok ghuru,"Memang Kelantan Berbeza".Berbeza kerana sampai kini masalah air dibisukan mulut dan di pekakkan telinga yang langsung mengabaikan tanggujawab kepada kami rakyat.Itulah jadi bila tok guru sibuk fitnah orang sana sini, ceramah siang malam nak jatuhkan sesama umat Islam tetapi pada masa yang sama sokong DAP yang jelas menolak dasar perjuangan PAS.Tetapi kini sudah tak apa,kerana mereka sanggup gadaikan nyawa untuk pertahankan DAP,yang juga Parti Ala kominis nih.

Selain itu, Nik Aziz berkata pihak yang mempertikaikan pencapaian kerajaan negeri Kelantan juga boleh menemuinya pada program Medan Ilmu di Kota Bharu,Jumaat ini.Sebarang masalah boleh ditanya dan  ianya akan segera diselesaikan.

Yang penting sekali,Tok Ghuru jangan lupa bawa mereka semua ini di perkarangan projek gajah putih kerajaan negeri di Baazar Tok Guru tuh.Bawa tali pengukur dan congak dengan harga yang semakin tinggi dari perjanjian asal yang sehingga kini,tiada sorang pun peniaga yang mencari makan di situ.
TAHNIAH,TAHNIAH DAN TAHNIAH DENGAN PEMBERIAN TIPU DAYA TOK GHURU.

Selamat Hari Pekerja Kepada Seluruh Rakyat Malaysia Khasnya Orghe Kelantan.SedarLah Kelantan Sememangnya Sampai Kini Tiada Kerja Di Bawah Pimpinan Kerajaan Rejim Tok Ghuru.

TAkkKBiiiiiRRRR....!!!...


7 ulasan:

  1. kononnya ds anwar telah difitnah dengan dahsyatnya olih puak-puak umno yang rakus mahu mengekalkan kuasa politik mereka. maka sebagai seorang yang difitnah selayaknya ds anwar memohon doa kepada allah dengan mendoakan pelakun yang menyamar sebagai dirinya itu dihukum dengan penuh azab olih allah. lakukanlah amalan sembahyang hajat dan bacaan yasin 40 jemaah selama 40 malam berturut-turut. jika ds anwar tidak mahu mendoakan penyamarnya itu sebagai penyokong setia pkr, pas, pencinta ds anwar mesti melakukannya amalan tersebut. semua masjid kawasan dun dan parlimen yang dikuasai olih pakatan rakyat hendaklah berusaha menyelamatkan ds anwar dengan kaedah itu. masjid melawati yang khabarnya kuat membela ds anwar amat disarankan mengamalkannya. anda mesti selamatkan ds anwar dengan kaedah ini sekiranya anda menyintai ds anwar. oh ya jangan lupa doakan juga agar kebatilan dalam kes ds anwar vs saiful itu musnah-semusnahnya. harap semua bloger penyokong bn menyebarkan saranan ini kepada blogger pakatan rakyat, kita akan lihat bagaimana mereka pusing. berikan saranan ini kepada ds anwar, kak wan, nurul, geng-geng amk yang mengamuk dalam masjid. kalau mahu tunjukan kepada rakyat usaha mereka ini maka semua media mereka mesti siarkan amalan dan doa itu. tapi kalau semua kaedah menyelamatkan diri tak mahu dibuat dan semua nama yang dinyatakan itu pun tak mahu buat juga kaedah yang disarankan, maka sepatah kata buat renungan "lu fikir la sendiri ..."

    BalasPadam
  2. anwar tak perlu menengking orang itu dan ini.sebaliknya tampil dgn matang menangkis dakwaan tersebut.tok guru jgn sangat membela dan memihak anwar.kenal dan kaji.jgn jadi pak sanggup

    BalasPadam
  3. Isyy malas teman nak pergi kelantan, jalan rayanya paling teruk di malaysia, sabah dan sarawak lagi elok jalannya dari kelantan... apa n.ajis buat?

    BalasPadam
  4. da tahu org tua tu bangang tahap nyayuk d layan wat pe....lg d layan lg + la populariti di

    BalasPadam
  5. komandomelayu1 Mei 2011 4:39 PTG

    Nik aziz patut malu dengan Allah..
    masih mahu menyokong Anwar munafik,fasiq,peliwat,penzina,penipu yang terang2 lebih menolak hukum Islam!

    Siapa hina allah? anwar!
    Siapa berzina ? anwar!
    siapa meliwat? anwar!
    siapa pengkhianat bangsa melayu? anwar!
    siapa pemfitnah? anwar!
    siapa perasuah? anwar!
    Org kelantan dan trengganu patut tolak Anwar kerana telah menghina warisan kesenian batik malaysia!

    tapi yang jahat DS Najib Dan Umno?
    sebab tu cina DAP sokong PAS sebab melayu PAS bodo senang ditipu dan dikuda!

    BalasPadam
  6. maju sangat ke kelantan tu jika dibandingkan dengan negeri lain.mak saudara aku orang sana.pernah jugak pergi ke negeri tok guru tu.masyaallah,sampai sana memang masalah air yang kawan geram.nak berus gigi addoohai...punyalah geli.tapi mengikut orang situ masalah tersebut dah lama.tapi tak apa,air telaganya sejuk.kesian kat orang kelantan.kena kelentong kat tok guru.daripada pemerhatian kawan juga,orang lelaki sana malas kerja.hanya harapkan bini jer yang niaga di pasar siti khadijah.mereka banyakkan habis masa jual temberang di kedai-kedai kopi.ubah lah sikit cara hidup.apapun awks kelantan memang manis.tok tak..???.

    BalasPadam
  7. mak saudara hang orang kelantan aku tak heran, tapi aku orang kelantan memang lahir dan dibesarkan dikelantan, teramatlah rasa malunya nak mengaku yg aku ni dilahirkan disana, bebeza dgn member aku belah utara ni cukup puji dan sukakan kelantan, tapi peliknya bila dia kena tukar kerja dikelantan kelam kabut mintak balik kerja belah utara, herankan kalau dah minat sangat kat negeri kelantan tu dok la sana sampai mampus.

    BalasPadam