Ahad, 1 Mei 2011

Siapa Tian Chua Bila Kecucian Islam Dia Mula Nak Pertikaian.CissSS...!!!

Mustahil kalau ramai yang tak kenal itu MANUSIA Tian Chua.Sejak berlangsungnya Sumpah Laknat yang dibuat oleh Dato Eskay,Si Malaun ni lah salah sorang manusia dalam PKR YANG BUKAN BERAGAMA ISLAM COBA mempertikaikan sumpah tersebut.Dia ni siapa..??.Islam kah Dia..??.Sembahyang pun mengadap tokong daripada kita yang mengadap arah Kiblat.Lu Memang manusia yang tak sedar diri dalam mengeluarkan pendapat dan kata-kata lah BroO...!!!.

Inilah sifat perjuangan DAP.Tak sah kalau tidak coba nak menyenuh hal sensitif pasal Agama Islam Dan Bangsa Melayu.Cubalah hidup dalam keadaan aman dan damai dari mengeluarkan pendapat yang sedemikian rupa.Sebagai seorang yang berbangsa melayu dan beragama Islam,KAMI tak sanggup membaca kenyataan bodoh tersebut dari seorang Pemimpin Pakatan Rakyat.

Tian Chua WAJAR dan WAJIB kena tahu Sejarah Tanah Melayu.Untuk pengetahuan jua,dahulunya Tanah Air Kami pernah di jajah oleh Bangsa Inggeris.Semasa penjajahan tersebut juga,Menurut cerita datuk nenek moyang kami,mereka ini sedikitpun tidak pernah mengganggu gugat dan mencampuri urusan agama kami,yakni Agama Islam.Tetapi apabila bersama Pakatan Rakyat begini pula siffatnya Si Parti DAP.

PERSOLAN PADA TIAN CHUA,:-
  1. Apa hak Tian Chua mengatakan 'Dato T' tidak tahu agama? Bagaimana Tian Chua boleh berkata "saya tidak tahu agama apa yang dianutinya"?

    Tian chua tahukah agama yang dianuti Anwar Ibrahim? Jika tahu, kenapa dia tidak tahu agama ketiga-tiga dato itu? Adakah mereka itu tidak menganut agama yang sama?

    Selain kurang ajar dan biadap, apa lagi gelaran yang sesuai untuk Tian Chua yang juga pemimpin PKR itu?
Inilah yang diajar oleh Para Ustaz PAS dan PKR kepada Mereka yang kehausan kuasa nih.Semakin Membiarkan orang BUKAN ISLAM untuk menghukumkan soal agama Islam sesuka hati.TIAN CHUA PERLU MENARIK BALIK KENYATAAN MENGHINA NIH...!!!.

Oleh kerana hendak membela masalah moral yang dilakukan Anwar,Tian Chua telah dihalalkan untuk menghina agama.Ini satu perbuatan yang amat memalukan orang-orang Melayu PAS dan PKR.

Andaikata Dibiarkan Secara Berlarutan,Sanggup Tak Kita Melihat Keadaan Seperti Klip Video Di bawah dari Berlaku.Fikir-Fikirkan Lah Dari Terus Menjadi PARAH.



MANUSIA TIAN CHUA,WAJIB TARIK BALIK KENYATAAN TERSEBUT.SOKONG TAKKK...????

9 ulasan:

  1. NA'UZUBILLAH NAMINZALIK. Bepunca dari Nik Aziz yg suka melacurkan agama dan akhirnya lahir lah DAJJAL ini. Menghalalkan segala2nya. Asal kita tahu, org islam sndiri x blh membaca Al Quran juka dlm Hadas. Inikan pula KAFIR LAKNATULLAH!

    BalasPadam
  2. Kemana perginya para Ulama di bumi Malaysia ini...?? Agama Islam dihina, Masjid dihina, Hukum Islam dihina.. tetapi tidak ada pernyataan resmi dari para Ulama di bumi Malaysia mengenai hal ini...?????????

    BalasPadam
  3. Kenapa kita masih nak bagi muka kaum semacam ni tunjuk samseng di bumi Melayu?

    BalasPadam
  4. Saya nak bagi tau kat Tian Chua, ...pelir pun tak potong jangan dok cakap serupa haram jadah. Pi potong buang sarung K*T* tu dulu kalau nak cakap pasal islam. Bangsa Pendatanggggg tak tau dek untung.

    BalasPadam
  5. Ada tugasan khas K....do 69/K.....Elite bagi sn...er./p.......tep..,bagi penghina penghina Agama ISLAM,sebab JWW BIRCH kena pun bukan sebab itu, tapi sekarang mereka berani naik minyak nak perkotak katik AGAMA ISLAM,,Biarkan kami mselesaikan,orang kuat PKR INI.macam JWW BIRCH.

    BalasPadam
  6. Anak didik Nik Aziz mentor dia....citt

    BalasPadam
  7. babi sungguh anak china dasar pendatang nih.apabila kami melayu bersuara maka di katakan rasis.padahal siapa yang mulakan dulu.wahai manusia tian chua,lu lupa kah yang lu nih pendatang dan sanggup mengeluarkan kata-kata bodoh.nak jadi pemimpin di tanah air kami pun jangan lah kamu nih bodoh sial.memang dasar anak cicit cina pendatang.inilah jadi bila nik aziz puja si anjing nih.sampai gigit kaki tuan.BABI...!!

    BalasPadam
  8. puki punya khor ming

    BalasPadam
  9. asik2 tarik balik itulah inilah...... cuba boikot segala product keluaran tian chua ni.....dari berkata kata kosong yang tak ada apa apa hasilnya......macam boikot barangan israil.....

    BalasPadam