Isnin, 2 Mei 2011

Siapa DAP Dan Tian Chua Untuk Pertikai Islam Dan bangsa Melayu...!!!,Dia Lupa KooOTT..!!

Siapa yang tak naik angin bila Sumpah Laknat yang dibuat oleh Dato Eskay untuk menyatakan perihal salahlaku moral Anwar Ibrahim mula dipertikaikan oleh Pemimpin DAP,siapa lagi yang SEMEMANG busuk mulutnya melainkan Tian Chua.Susah nak sebut jenis mana manusia Tian Chua nih bila mula menyentuh isu sensitif pasal agama kita yakni Kecucian Agama Islam.Kalau kami Bangsa Melayu yang beragama Islam mengkritik KAMU maka dikatakan rasis pula,sedangkan siapa yang mulakan dulu.KALAU Lu nak beckup pun agak-agaklah BrooO.

Kepada Puak Pakatan Yang Menyanjung Dan Menyokong Kata-Kata Tian Chua,:-
  • Sumpah Laknat adalah untuk membersihkan nama seseorang dari sebarang tohmahan dan BUKAN kaedah menuduh orang lain bersalah.Dalam islam sumpah ini dibenarkan dan ianya dipanggil sumpah tohmah - Presiden PGSM Mohamad Isa Abd Ralip.
  • Sumpah yang sama akan dilakukan oleh satu pihak lain,iaitu mencabar sumpah supaya diperturunkan Laknat kepada sesiapa yang Berbohong dalam sesuatu kes tertentu.
  • Sumpah tersebut memadai dengan menyebut Wallahi,Wabillahi Dan Watallahi.
  • Sumpah ini sangat besar kesannya kepada kami Seluruh ummat Islam kerana ia dibuat atas nama Allah SWT dan Laknat akan menimpa kepada pembuat sumpah di dunia dan akhirat jika ianya suatu pembohongan.
Kepada Tian Chua,walaupun kamu sentiasa di bela oleh Ostaz-Ostaz Pas dalam Pakatan apabila menyuarakan kata-kata yang sedemikian rupa,coba sedarlah sikit perasaan dan amarah Kami Orang-Orang Melayu Dan Beragama Islam Yang Lain...!!!.

Jangan kerana kerakusan kamu dalam merebut kuasa untuk membina kedudukan di bumi Tanah Melayu yang Majoritinya Beragama Islam,Kecucian Agama Kami,kamu pun mula nak pertikaikan.Cobalah belajar dan pupuk warna kehidupan dalam keadaan aman damai serta harmoni disamping mengamalkan sifat politik yang sihat.

Jangan anggap kami Melayu yang beragama Islam majoritinya sebagai Dungu serta boleh dipersendakan sedemikian rupa oleh kamu.Kamipun Punyai Maruah Dan Jati Diri Di Tanah Air Tempat Mengalirnya Darah Datuk Nenek Moyang Kami untuk mencapai Kemerdekaan dan menjalani kehidupan hari ini.

Insyaallah,Moga-Moga Tiadalagi Kenyataan Yang BEBAL,BODOH dan SIAL seperti yang dikatakan oleh Tian Chua Dan JANGAN SESEKALI MENYENTUH LAGI isu yang sensitif begini.

Coba Layan Klip Video Di Bawah.Tepuk Dada Tanya Selera Bila Mereka Mula Pertikai HAK Dan KEISTIMEWAAN Kita...!!!. 

MANUSIA TIAN CHUA,WAJIB TARIK BALIK KENYATAAN TERSEBUT.SOKONG TAKKK...????

1 ulasan:

  1. U punya nenek moyang pun dah setuju sewaktu kemerdekaan, u boleh jadi warganegara, but malay tetap Bumiputra..so, u want to betray their promised? Ape lagi yang xpuas ati..?Nak kaya, ada kitorg kacau u nk jadi kaya? nak bisnes, ada kitorg kacau u punya bisnes..?U should learn how to thankful to Malay that share their homeland to u..Cina dan India bertuah selamat hidup kat bumi Malaysia ni sebab orang2 melayu beragama 'Islam' je..Kalau tak, hari2 pun mcm 13 mei.teruskan mencabar kesabaran kami ok

    BalasPadam