Rabu, 2 Februari 2011

Isu Pelajar Di Mesir :,MahpuS Omar Diam,Hanya Kedengaran Kokokan Tuan Ibrahim Tuan Man..Shittt..!!!.

Kini,Tuan Ibrahim Tuan Man (Naib Presiden Pas) Nak Tunjuk Hero Mendesak Kerajaan Supaya Segera Membawa Balik Pelajar Malaysia Di Mesir.Baginya Juga,Bantuan Kemanusiaan Yang Lain Segera Dilakukan,Malapetaka Begini Patut Diutamakan Dahulu.Kepada Tuan Ibrahim,Tengok Gambar Diatas.Bukak Mata Luas-Luas.Tengok Keadaan Pesawat Dah Standby Nak Bertolak.Nak Jadi Hero Pun Agak-Agak Lah...Buat Memenuhkan Ruangan Harakahharamjadah Jer.Hehehehehe...!!!.
Sekali Lagi Geng Politik Pakatan Haram Malaysia Mendesak Agar Pihak Kerajaan Malaysia Membawa Pulang PeLajar Di Mesir DAN BUKANNYA BERPINDAH...!!!.Pakatan Haram Nih Berkokok Jer Lebih,Jubor Penuh Dengan TaiiikkkK...!!!.
Em JaY Bukannya Nak Mengutuk Kepada Mereka Pembesar Dalam Pakatan Haram Nih.Kalau Lah Yer Mahu Tunjuk Hero Dan Banyak Bersifat Lelaki Yang Punyai Telor Nak Mempolitik Isu Beginipun Pandai-Pandailah Dan Banyakkan Tunjuk Matang.Kamu Semua Tuh Pemimpin,Taraf Pemikiran Macam Budak Sekolah.Mintak-Mintak Dan Berharap Benar Jika Pembesar Pakatan Membaca Artikel Ini.
Untuk Pengetahuan Jugak,Tiga (3) Buah Hercules Kapasiti 150 pax ,Satu Boeing 747-400 Dengan Kapasiti 354 Pax Berulang Alik Dari Jeddah -Alexendria Yang Tempoh penerbangannya,Hanya Dalam 2 Jam 45 Minit.Refueling Dan Berpatah balik Yang Juga Dibantu Dengan KD Bunga Mas 5 - 500 Pax .Belayar Dari Port Adabaiyah -Jeddah Pun Berulang Alik .Insya Allah Esok Rakyat Malaysia Yang Terkandas Akan Beransur-Ansur Keluar Dari Mesir Sebelum Jumaat.Kumpulan Pertama Pelajar Mesir Akan Dipindahkan Ke Jeddah Esok Pada Jam 8 Pagi Waktu Mesir,Kira-Kira Waktu Jam 2 Petang Waktu Malaysia.
Setakat Ini Malaysia Telah Menghantar Tiga Buah Pesawat C-130 Milik Tentera Udara Diraja Malaysia (TUDM) Yang Berlepas Ke Mesir Tengah Hari Tadi Bagi Membawa Pulang Rakyat Malaysia Yang Berada Di Negara itu.Selain Daripada Berusaha Untuk Mendapatkan Visa Sementara,Di fahamkan Juga Pesawat Tersebut Membawa Bersama beras, sardin, minyak masak, rempah kari, tepung, dan lain-lain lagi.
Ini Untuk Tuan Ibrahim Tuan Man,Buka Mata Luas-Luas Jangan Membuka Serban Tengok Dan Perhati Gambar Di Bawah.Ianya Salah Sebuah Pesawat Yang Akan Di Gunakan Umtuk Misi Tersebut.Next Time Kalau nak Menampakkan Hero Yang Sentiasa Membela janganlah Beranggapan Orang lain Nih Bodoh Dan Tak mampu Melaksanakan Tanggungjawab Tersebut.

Kepada Tuan Ibrahim Tuan Man Jugak,Gambar Helikopter Di bawah lain Pulak Ceritanya.Ianya Di Gunakan Dalam Misi bantuan Dan Menghantar Keperluan Serta Menyelamat Mangsa Banjir Di Malaysia.Adakah Pada Kamu Kerajaan Sampai Sekarang masih Berdiam Diri.Kamu Jer Sebenarnya Yang Berlebih-Lebih.Nak Popular Untuk Di Calonkan Pada PRU Nanti Agak-Agak Dan Matang Lah Sikit Pemikiran Dan pandai Menggunakan Otak.
Sehubungan Itu,Diminta Agar Semua Ibu Bapa Dan Keluarga Para Pelajar Supaya Menghubungi Terus Pegawai-Pegawai Kementerian Terbabit Untuk Terus Membantu Usaha Menyelamatkan Anak-Anak Mereka,Daripada Bertanya Kabar Dan Terus Mempercayai Kenyataan Yang Merapu Dari Puak Pakatan Haram.Dia Orang Memang Hampehhhhh.

Mereka Boleh Menghubungi Pemangku Ketua Pegarah Jabatan Pengajian Tinggi Malaysia, Prof. Dr Rujhan Mustafa Melalui Talian 019-270 8222,Pengarah Bahagian Pemasaran Pendidikan Dr Syed Alwee Shekh Alsagoff (019-752 0672) Dan Ketua Penolong Pengarah Kanan Unit Jabatan Penuntut Malaysia Di Talian 012-931 6172.
 
Sebelum Mau Komen,Tuan Ibrahim Tuan Man Wajar Tengok Dulu Bagaimana Sesebuah Mahu Pesawat Berlepas.Dari Terus Mengautar,Ada Baiknya Jugak Kamu Ikut Misi Tersebut.Tuan Ibrahim Ada Berani...????


 

6 ulasan:

  1. tuan ibrahim ingat, kerajaan malaysia ni buat kerja macam kerajaan kedah dan kelantan kot.. dok main gentel telur jer kerjanya. depa tak tau ker wisma putra dah buat kerja lama dah.... pegawai wisma putra lebih tau la bila masa nak bawak balik pelajar kita. Pemimpin pas apa tau, sendiri tulis dalam harakah, sendiri baca, dan pening sendiri... konon nak tunjuk hero... huhuhuhu

    BalasPadam
  2. Apa je pemimpin2 hamPAS ni mampu buat selain merapu merapan mcm tin kosong. Ckp mcm bagus tp habuk pun tarak!!

    BalasPadam
  3. Kalau PAS jadi kerajaan persekutuan, mampuslah semua pelajar Malaysia di Mesir tu.

    Bertanding tak cukup kerusi pun ada hati nak jadi kerajaan Malaysia.

    BalasPadam
  4. Pas kena ingat yang pelajaran sekular lah yang digunakan untuk memandu kapal terbang.Pas patut guna ilmu agama mereka bawa pulang rakyat Malaysia.Tapi Pas tak mampu.Islam hanya dapat ditegakkan oleh mereka yang layak,Pas tak layak sebab tu Allah tak serah kuasa pada mereka,sehinggalah mereka layak,iaitu apabila Pas ikut Islam acuan Rasulullah,bukan acuan yg lain dari itu.

    BalasPadam
  5. Tahniah kpd misi menyelamatkn penuntut2 M'sia dsana......slps ni, insyaallah penuntut2 M'sia akn sedar tentg keprihatinan kerajaan BN kpd rakyat M'sia walau dmana saja....masakan mereka dn ibubapa mereka dpt melupakan siapa yg mmbantu mereka dsaat2 kecemasan spt itu...

    BalasPadam
  6. dah lali dah dengan perangai puak pas nie...xde kerje lain latu...dah xde isu nak di fitnah kot...ibarat anak mengajar ibu makan nasi...ahak.ahak.ahak.kelakar giler tengok gelagat perangai puak pas nie....mcm xde muka je...

    BalasPadam