Ahad, 20 Februari 2011

Wahai Manusia Hussam Anak Mussa,Demo Jangan Coba Nak Hasut Kami,Reti Ko DookK...???.

Kalau BetoL Nak Berpolitik Sekali Pun,Jangan Sampai Mendatangkan Kemudaratan Kepada Keamanan Negara.Nak Memupuk Dan Menghasut Perasaan Benci Kami Rakyat Kepada Pihak Berkuasa Sekalipun,BUKAN INI CARANYA,Wahai Manusia Bernama Hussam Mussa,Patut Lah Sepanjang 21 Tahun Pas Mentadbir Dan Menguruskan Kelantan Sampai Kini Masih Tidak Maju Lagi Bila Mendapat Seorang Exco Ekonomi Yang Terlampau Cerdik Begini.Apakata Sebelum Demo Menghalalkan Seludup,Pastikan Juga Seluruh Petani Kelantan Semuanya Akan TerbeLa.Daripada Ucapan Mungkin Pemikiran Dan Otaknya Terletak Di Kepala Lutut.
 Kalau Tak PercayO,Jom Kita Tengok Kenapa Kawe Kata Begitu :-
Daripada ceramah tersebut,amat wajar jika kiranya Pihak Berkuasa khasnya KDN mengambil tindakan wajar walaupun AMARAN agar kejadian begini tidak lagi menjadi ikutan kepada semua pemimpin pembangkang yang lain supaya Rakyat Bangkit untuk menentang KetidakadiLan Pihak Berkuasa dan mencemuh Pentadbiran Kerajaan.
Amat-amat hina,amat -amat bodoh bagi semua Anggota Pihak Berkuasa Malaysia menyokong manusia HUSAM MUSA,mengundi PAS parti HUSAM MUSA.Husam Musa tidak pernah ingin ambil tahu tentang prosedur kerja Pihak Berkuasa.Bangkit wahai para Pihak Berkuasa,undi POS kamu wajib bagi kamu pastikan agar tidak jatuh kepada orang yang menghina kamu.
Di Kelantan,siapa yang tak kenal dengan Manusia Hussam Mussa nih.Baik juga jika kiranya Manusia Hussam Mussa TERUS menyangkal dan berbohong pada KAMI rakyat,tentang perkembangan terkini perusahaan ladang kayu depu dari MERAPU dan MENGHASUT.Kita semua Rakyat Kelantan wajib tahu kini hampir seluruh kayu balak habis di sapu serta keadaan batang depu yang kini entah jadi atau sudah bersifat abu..!!!.
BERHUBUNG KLIP DI ATAS, :Ini jenis manusia yang bercakap tidak pakai akal.Mana boleh niat menghalalkan cara.Jangan kata 500Kg,5Kg pun kalau dah namanya menyalahi undang-undang,tetap salah walaupun sekadar untuk menyara keluarga.Yang salah tetap salah...!!!.Adakah PAS CELAKO cuba untuk mengatakan bahawa kalau kesalahan kecil tidak apa,jangan buat kesalahan besar??? Lupakah kita bahawa api yang besar itu datangnya dari api yang kecil.Mungkin mereka telah terbiasa teori konspirasi Pakatan Rakyat.Suatu hari nanti Penjenayah Besar akan meniru teori ini dan tidak segan silu untuk membuat jenayah lagi.Kenapakah PAS sebagai parti ISLAM sentiasa cuba meniupkan prejudis dan sangka buruk...???.
Wahai Manusia Bernama Hussam Anak Musa,Tahniah sekali lagi,Tahniah PAS Serta Pengikut Tegar Air Selipar kerana Peranan anda semua sebagai pembela bagi semua pesalah dan menyalahkan serta menaikkan kebencian masyarakat pada agensi kerajaan yang banyak menjaga kepentingan dan keamanan negara.

Teruskan usaha anda dan puak-puak Demo untuk terus mengangkat para penjenayah sebagai hero dan menjadikan Polis dan Agensi Keselamatan Negara sebagai Penjahat Di mata Umum.Tidak mustahil Dengan usaha dan kaedah ini,maka akan lahirlah lebih ramai lagi penjenayah dan mereka tidak takut lagi dengan undang-undang kerana mereka sudah ada pembela, iaitu Hussam Anak Musa bersama PAS dalam Pakatan Rakyat yang banyak bersifat HaPpRAKk..!!!.

Tahniah sekali lagi.

4 ulasan:

  1. Pemimpin ini jika memerintah negara akan menjahanamkan undang2... cakapnya ikut perasaan....mengganggu tugas polis...dia membela penyeludupan...KDN patut siasat....!!!

    BalasPadam
  2. Nak buat macam mana? Dia dan keturunannya sejak dari azali hidup dengan makan beras seludup, benda haram..sebab tu kepala hotak pun jadi macam haram jadah... kalau rasuah haram...seludup tak haram kah? apa makna menyeludup? suruh husam kupas apa makna seludup tu..apa hukum makan barang seludup? Cuba tanyak nik ajis pulak..minta fatwa tentang makan barang seludup..dulu kata haram...sekarang mungkin jadi halal la kot..bila kena orang sendiri..hahahaha

    BalasPadam
  3. dah siasat dn dengar habis klik tu .... hahhahhaha.... dgr separuh dh buat andaian mcm2..... sapa yg prajudis sbenarnya....... kalau ada akal pakai....... nk bodek pon agak2 tk payah buat crita..... kalau korg polis buat malu kompeni ja.... tk nk siasat dulu blog ni......
    ingt fatwa tu ko boleh main gitu ja ka.... knp pandek pikiran demo.......

    BalasPadam
  4. bila lihat org ni tanpa berkata2, terserlah ketokohan sebagai pemimpin Islam. tp bila mula bercakap, cis, mangkok ayun sgt dia ni. kalaupun nk bela rakyat, jgn sampai keluar ayat bhw penyeludupan untuk menyara keluarga adalah halal!! nampak bodoh sungguh dia ni. maksud dia, penyeludupan beras dari siam ke kelantan dlm restu kerajaan negeri!! bodoh!bodoh!bodoh!. walaupun sikit, yg haram tetap haram. aku x belapun pd anggota keselamatan kalau buat benda x betul. tp simangkuk ayun nipun seropa x betul jugak!!!! lagu mano kito ni adik kakok wey!!!

    BalasPadam