Ahad, 8 Mei 2011

Jangan Coba Ganggu Guggat Agama Kami.Guan Eng Jangan TerLalu Marah Itu Utusan...

 
Kebanyakan Golongan Ulamak Pas-NgoK Sekarang Lebih Banyak Bersifat Membela Itu Manusia Anwar Daripada Bangun Dan Membela Kedudukan Agama Islam Di Tanah Melayu Yang Kini Semakin Terancam Dan Di Pijak-Pijak Oleh Oleh "Orang Luar Yang Rakus Dan Gilakan Kuasa".Kononnya Untuk Membela Islam,TETAPI Mungkin Tak Apa Dan Halal Bila PARTI ROKET BERBUAT APA SAJA.Amat Dayus Dan Meloya Perjuangan Depa...!!!.
Tidak mustahil esok ataupun lusa maka keluar pulak penafian dari puak-puak Pas Haprak yang tadak maruah nih untuk membela Jeff Oi dan Kaum DAPig yang lain.Macam biasalah,semua dan pelbagai kesalahan kemudiannya diletakkan ke bahu UMNO sambil berkata, UMNO adalah dalang di sebalik penyiaran berita tersebut. Berita itu pula dikatakan fitnah dan palsu, malah sengaja ditimbulkan agar UMNO kekal berkuasa menerusi taktik pecah dan perintah.
Dengan wujud pendedahan begini di setiap berita mahupun media tempatan sehinggakan Guan Eng mengatakan rasis pada media melayu.Masalahnya siapa yang mulakan dulu..???,coba you royak..?.
Sebenarnya walau apa pun reaksi yang diberikan oleh para pemimpin PAS, ia sebenarnya sudah boleh dijangka dan diagak. Skripnya adalah Skrip Lim Guan Eng dan Lim Kit Siang. Mereka sekadar menghafal dan mengucapkannya di hadapan khalayak ramai!!!.
Kami kat Kelantan pun dah tak sabar untuk mendengar bagaimana penafian yang bakal di buat oleh pemimpin purba JKR 10 pasal isu ini yang kini semakin hangat dan sedang di perkatakan.Alangkan Bangsat dan BachuL bila PAS berdiam diri tentang isu ini.
 Coba Dengar Kata-Kata Itu Guan Eng Pada Utusan...!!!!!!!!..
JANGAN COBA BERMAIN API,NANTI TERBAKAR JARI...!!!..

1 ulasan:

  1. Pas parti haprak tapi parti mulia macam UMNO Baru bersungguh-sungguh ajak PAS join BN dari dulu apa hal?

    BalasPadam