Isnin, 6 Jun 2011

Halal Haram Udah Sebati Dengan Mereka.Pembalun Dan Peliwategar Mereka Angkat.Itulas Pas

Menurut Pas,Mereka Udah Lama Memperjuangkan Kebajikan Untuk Seluruh Rakyat.Kebajikan KepaLa Otak Dia...!!!.Sepanjang 21 Tahun Kami Berada Di Bawah Pas Kelantan,KabajIkan Untuk Kami Rakyat Langsung Tiada.Masalah Air Sudah Cukup Untuk Menyatakan Janji Palsu Mereka.Air KUNING Dan PILI KOSONG Saban Tahun Yang Kami Dapat.Cakap Jer Yang Kini Mereka Banyak Membela Itu PELIWAT Dan PENZINA."Mulut Manis,Punggum MasaM...".

Mereka nun jauh diluar Kelantan yang taksub gila tahap gaban pada pas mana tahu semua ini yang berlaku di Kelantan.Pernah suatu masa dahulu,Dikir Barat dan Wayang Kulit khasnya,pernah di katakan haram dan ia bersifat memuja setan,yang sekarang ini HALAL pula dan siap mereka anjurkan kembali.Yang kononnya kepada mereka lebih bersifat tak apa memandangkan KINI,semua penonton lelaki dan wanita di asingkan semasa show berjalan.Kelakar juga bila hukumnya sentiasa berubah-ubah.Tapi mungkin kerana kata-kata tersebut yang keluar dari mulut insan yang bernama Nik Abd Aziz Nik Mat,yakni mertua Ariffahmi yang semua kita tahu manusia yang macam mana.

Dengan kenyataan KEBAJIKAN yang dilaungkan oleh kepimpinan yang berjubah,berserban dan semutar lilit jangan mudah percaya kerana kami disini dah lali dan masak dengan semua tuh.Amat MELOYAKAN bila mendengarnya kembali. Dan yang menariknya MAT SABU kinipun sama melaungkan perkataan KEBAJIKAN.Kebajikan yang macam mana tuh.Kebajikan MEMBALUN BINI ORANG...??.Demo semua tunggulah KETAGORI KEBAJIKAN yang akan diterangkan oleh Nik Ajis untuk membela manusia tersebut.Terpuji ker insan begitu.Andaikata terkena pada keluarga terdekat,demo terus sokong ker Mat Sabu dengan jawatan yang di milikinya sekarang.Dunia udah akhir zaman,manusia begitu terus Di sokong Dan Di Martabatkan dalam sebuah Parti yang kononnya untuk membela Islam yang kininya apabila berkawan dengan DAP semua golongan peliwat,penzina dan pembalun bini orang pun mahu di julang.

Tak terasa HINA ker menyokong manusia tersebut.Penjuang Parti Bulan Kini Ramai Yang Tak Cerdik Dan Bebal Dalam Memilih Pemimpin.Tak mustahil,pengguna tegar KY Jelly pun sanggup di terima menjadi PM.Piiii End Lahhhhh....!!!

2 ulasan:

  1. Bayangkan seorg wanita di rogol dalam belukar,tiada saksi dan BUKTInya LENDIR.coba tanya mat sabu mahupun hadi,macam mana..???

    BalasPadam
  2. jangan kita terlalu fanatik berhujah, mengata sini mengata sana, menyumpah sana menyumpah sini, sepatutnyer kita sama-sama bermuhasabah diri dimana letaknyer kita, adakah kita setanding untuk duduk disebelah mereka..setakat mengampu membabi buta umpama anjing menyalak bukit tak menjadi EM JAY.. sedar ler diri mcmana, adakah kita ni mampu meguasai al-quran seperti dia, tepuk dada tanya iman..dan jgn sesekali tepuk dada tanya selera kerana selera membawa binasa..

    BalasPadam