Isnin, 13 Jun 2011

Rakyat Kelate Jange Sedih Lagi.Sobar Dehhh...!!!

Kepada Seluruh Rakyat Kelantan Dan Penyokong Setia TRW.Sudah Menjadi Adat Dalam Mana-Mana Pertandingan.Ada Kalah Dan Menang.Jangan Sesekali Membenci Daudsu.Ia Bukan Di Sengajakan.Mungkin Ada 1000 Hikmah Di Sebaliknya.Terima Kasih Pada T.S Anwar Musa Bila Membina TRW Ke Tahap Sekarang.Kerajaan Pas Kelantan Hanya PANDAI Bersuara Bila Menang Jer.Boleh Diumpamakan "Mulut Manis JuboR MasaM..."
Jom layan kembali bagaimana "GoL Airmata" TerhasiL...Huhhhhh...!!!
Sobar...sObar Dan Sobar....!!!!.
 

8 ulasan:

  1. x sgaja tu

    BalasPadam
  2. pelik jugak masa kcederaan smpai 9 minit...official kasi 4 minit jer...gol daud su minit 90 + 9...

    BalasPadam
  3. hok tu lah pasal kawe rasa pelek binti ajaibnya.adddoooiiiii....

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama 4.32, ni mesti tgk game last minute kan. tambahan masa 4 minit je, lg 5 minit tu permainan dihentikan selama 5minit sebab ada org baling mencun...

    BalasPadam
  5. daud nak buang bola keluar. ade 2 pemain ganu belakang die. tindakan yang betul cume cara salah. sepatutnye daud lonjakkan kepala bukan tanduk ke bawah. ape pun daud main baik final tu. silap yang biase dalam bolasepak. jangan kecewa daud.

    BalasPadam
  6. ha..haa...peraturan oh peraturan...ok..tambahan masa diberi sbgai ganti masa utk melengkapkan 90 minit permainan...so..masa yg thenti dek mercun tu dah termasuk dlm kiraan 4 minit yg ditunjukan oleh official kat luar pdg...9 minit tu kira budi bicara ref je ler...tapi boleh dikira tlalu lama la plak...pe pun game mlm tu mmg ade klas ler bro...

    BalasPadam
  7. Sebab PAS la ni Kelantan kalah lagi. Nak menang kena bagi UMNO menang di Kelantan. hehehe

    BalasPadam
  8. pas ni semua benda nak campur.pasal bola pun nak di politikkan juga.harapkan pas,1000 tahun lagi belum tentu lagi TRW capai ke tahap sekarang.kami sokong TRW.

    BalasPadam