Khamis, 7 Julai 2011

Jijan Kena Serbu.Siapa Punya Angkara..???.

 
Rumah Dan Kenderaan Rasmi MB Kedah Bersama Pemimpin Kanan Mereka Telah Dirosak Dan Disimbah Dengan Cat Merah.Andaikata Ianya Berlaku Pada Pada NUAR JUBOR Maka Tiada Pihak Lain Yang Buat Melainkan Umno Yang Sentiasa Jahat Pada Pandangan Mereka.Mungkin Kurang Memberi Sokongan Pada Perjuangan Ambiga BABI-PANDYKUTTY Koottt.Ulamak Pas Sekarang Pun Bukan Semuanya Baik,Sesetengahnya Juga,Ada Gak BERCIRIKAN SI SYAITAN DAN PEMBALUN SETIA BINI ORANG...!!!.
Sebelum nak menuduh dan menuding jari pada pihak lain,ada baiknya juga Si Jijan banyakkan muhasabah dirinya tentang pelbagai kekasaran dan ketidaktanggungjawabannya memimpin dan menunaikan tanggungjawab kepada rakyat.Lupakan saja niat untuk menanam siffat benci rakyat pada golongan tertentu.
Mustahil juga Si Jijan mempunyai hubungan dengan ALONG dan membuat pinjaman kewangan dengan mereka.Kerana rakyat Kedah pun tahu yang dia KAYA Dan BERADA walaupun tak setanding kekayaan yang ada pada ulamak tersohor di Kelantan nih.
Lain kali,kalau rakyat berada dalam gundah gelana dan malapetaka,segera bantu mereka,jangan main cakap jer..Dan sebagai seorang yang berjawatan besar dalam pentadbiran negeri,Pihak media jangan sering kali di maki hamun mereka lagi.Itu semakin menampakkan siffat KURANG CERDIK SEBAGAI PEMIMPIN.
Jom Layan,Video Jijan Nak Goccoh Wartawan....

2 ulasan:

  1. zizan gedebe bro

    BalasPadam
  2. woi ....orang2 kedah,hampa ramai2 pi terajang pungkok jizan mangkok tu,baru dia ada akai.itu la hampa,pileh lagi orang macam tu jadi menteri ,aku ingat CHEDET dah ajag orang2 KEDAH jadi cerdek rupanya makin bangang,ha pileh lagi P.A.S.padan dengan muka hampa,baru ada akai.woi orang2 KEDAH,tumpang CHEDET tu maseh hidup,kalau hampa tak tau apa2 pergi jumpa dia tanya apa yang baik dan apa yang buruk.

    BalasPadam