Sabtu, 9 Julai 2011

Siapa Saudara Nik Aziz Bin Nik Mat Untuk Beri Syahid.Siapa Yang Bertanggungjawab...???.

 
Esok Akan Bermula Episod Memaki Hamun Pihak Keselamatan Kerana Matinya Seorang Pahlawan Mereka Bila Coba Melawan Pihak Berkuasa Dalam Melaksanakan Tanggungjawab Dan Tugas.Udah Tahu Diri Tu Punyai Penyakit Jantung Dan Kencing Manis,Janganlah Coba Melawan Dan Hiduplah Dengan Peraturan.Tak Mustahil,Akan Ramai Lagi Yang Mati Begini Apabila Gelaran Syahid Mula Diberikan Oleh Saudara NIK AZIZ NIK MAT.Dasar UlaRmak Huru-Hara...!!!.
Kalau diingat,semasa PRN Sarawak sorang saudara Pas dari Kelantan telah meninggal dunia kerana mengalami masalah jantung semasa disana.Dan dalam ceramah susulan mereka pula mengistiharkan syahid pada golongan ini.Sehingga ramai yang keliru dengan kenyataan yang berkepentingan begitu.Adakah dengan cara mati begini TANPA menghirau nasihat dari pihak berkuasa didalam menjaga tugas keamanan akan diberikan syahid untuk terus menanam rasa benci rakyat pada pihak berkuasa.
Sampai bila Pas nak memperbodohkan Islam Melayu dengan kenyataan BODOH BANGANG Dan SIAL begini.Jangan ingat dengan lulusan kamu dari mesir yang sentiasa menampilkan pemakaian serban dan jubah dihadapan masyarakat hukum hakam dibuat sendiri untuk kepentingan dan kelansungan politik kamu yang kini makin pudar bila perpecahan orang melayu bila berlaku.
Memandangkan kenyataan Pemimpin Tertinggi Pas yang beranggapan Demonstrasi begini tak bernoktah disini,wajar dan baik juga kepada mana-mana individu yang dilantik sebagai pengerusi sebagaimana AMBIGA BABI PANDYKUTTY sekarang,Molek juga sediakan LEBIH banyak kain-kain Kapan untuk digunakan bila musibah begini berlaku.Biasalah pengikut-pengikut TEGAR mereka ini adalah terdiri dari sebilangan orang tua yang sah punyai penyakit Jantung Darah Tinggi dan Kencing Manis.Kerana ramai orang muda beranggapan lebih baik kerja dan cari pitis dari ikut himpunan yang SIAL sebegini.
Walaupun berlainan ideologi dan politik,sebagai seagama,Jom kitta pakkat sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah.Moga-moga,SENTIASA aman dunia dan akhirat.




Menurut berita,ini manusiapun kini dah tenat dan tahap merah dia punya kesihatan bila tercedera dalam Rusuhan Haram.Walaupun berperanan sebagai salah sorang General Perang,mungkin dah tak lama kot.Aman Malaysia Jika TIADA ini Budak Wayang.Dasar Pelakon Murahan.Moga-Moga,Sampai Juga Di Kampung Asalnya,Yakni KAMPONG SUNGAI BULOH...!!!.

2 ulasan:

  1. Al-fatihah dan takziah pada arwah serta seluruh kelaurga.si anwar bila lagi nak mampos.aman malaysia tiada bapak nurul izzah ni.

    BalasPadam
  2. Jgn cite pasal si tua nyanyok Nik Najis lah! Meluat aku dgn kata2 dan fatwa2 pukimak ni. Tapi mcm mana pun yg meninggal ni org Islam maka elok lah d sedekahkan Fatihah! Pasal ahli politik babi yg menyibuk 2, PEGI MAMPOS LAH KORANG!!!!

    BalasPadam