Selasa, 15 November 2011

Laporan Polis Dah Dibuat.PADAN MUKA...!!!.

Tahniah Dan Syabas Kepada MB Terengganu Apabila Mula Bangkit Dan Membuat Laporan Kepada Pihak Polis Apabila Tuduhan Khalwatnya Mula Tersebar Dibeberapa Buah Blog Pembangkang Yang Melemparkan Tuduhan Tersebut Kepadanya.

Alhamdulillah...Salinan Blog tersebut juga telah diberikan kepada pihak Polis untuk menyenangkan proses siasatan yang kononnya MB tersebut KANTOI ditangkap berkhalwat,dan ianya lahir dalam beberapa versi antaranya ditangkap dengan Pelajar ITM,ada yang kata Pramugari,ada versi dengan Budak Besut serta ada juga Blog Pembangkang yang kata dengan budak Pasir Panjang.

“Tapi apabila mengenangkan anak saya bila balik belajar,dia menangis depan saya dan mengatakan telah banyak Blog menulis macam-macam pasal saya,jadi saya ambil keputusan dan berbincang dengan pihak peguam,
untuk saman penulis Blog-Blog yang telah memfitnah saya mengatakan saya kena tangkap basah dan sebagainya.

Beberapa Blog Pembangkang Berkenaan Telah Mula Dikenalpasti.“Saya nak beri nasihatlah kepada mereka yang memfitnah ini supaya menghentikannya sebelum terlewat,kalau tidak,kita akan heret sama ke muka pengadilan.Saya harap-harap,saya akan jadi jutawan selepas ni,” katanya.


Kepada Penulis Blog Berkenaan,Jaga-Jagalah Kerana MUNGKIN Saman AKAN Muncul Tak Lama Lagi. 


PADAN MUKA...!!!.

2 ulasan:

  1. Mb ganu memang berani.bukan mcm anwar.kalau tak salah buat mcm mat said.anwar berani tak?

    BalasPadam
  2. Berani kerana benar! Syabas kpd MB Terengganu kerana bersikap berani serta jujur. Kini Bloggers yg berkenaan sudah kecut telor... ada yg masih berani yg mengatakan mereka benar? Ada bukti? Atau pun di antara blogers-bloggers tersebut hanya "cut and paste" rekaan cerita tu saja? Memang PADAN MUKA !!!

    BalasPadam