Khamis, 16 Disember 2010

Pas Perjuangan BanGsatt..!!!,Tahniah Kepada YDP Tjg MaliM

Untuk Pengetahuan Pembaca,Ini Kali Kedua MJ Keluarkan Kenyataan "BanGsatnya PAS BiLa Bacaan Doa Mula DiPerkenal Dan Diamalkan Dalam Segala Majlis DAP".Ianya Bermuala Apabila Ostad YaacoB Omar Yang Juga YDP PAS TanjunG Malim Berbuat Demikian Semasa Majlis Penutupan Konvensyen DAP Minggu Lepas.


OstaD Yaacob Omar,YDP PAS TanjunG MaLim YanG MenggempaRkan Negera Minggu Lepas ApabiLa TerLibat "Sebagai Pembaca Doa" Dalam MajLis Penutup Konvensyen DAP.Mungkin DAP Kini DipelopoRi MajoRiti Kaum Melayu Sehingga PAS Berbangga Doa Mula DiamaLkan Dalam Pelbagai MajliSnya.Tahniah UstaD Kerana Mula DaganGkan Agama U...ntuk Politik.KarpaL Singh Dan Guang Eng Aminkan Jugak Ke Doa Tersebut.??!!..

Dalam kandungan Teks Doa Tersebut Jugak,Ianya Menegaskan Bahawa Islam Adalah Untuk Semua Umat Manusia Tanpa Mengira Kaum,Fahaman Politik Mahupun Darjat.

 

Bacaan Doa Bagi Memohon Kesejahteraan Para Peserta Persidangan Tersebut Selain Meminta Pertolongan Dan Rahmat Allah Taala Agar Memberkati Majlis Dan Perjuangan Parti Berkenaan Adalah Sesuatu Yang Asing Bagi Mana-Mana DAP Sebelum ini.

 

Tahniah Jugalah Kepada OstaD Nih Kerana Mula Mencemarkan Agama Untuk Perjuangan Politik Yang Sempat Ini.PercayaLah Keadaan Ini Telah Banyak Menimbulkan Kemarahan Kebanyakan Pendukung Parti Bulan Di Kelantan,Khasnya Golongan Tua Yang Menyifatkan PAS Kini Mula Karut Dan Toghut Bila Bersama DAP,DAP Yang Memperjuangkan Parti BABI.

 

Apapun Sebagai Seorang Manusia Yang Waras,SamaLah Kita Mempertahankan Kesucian Agama Islam.Kita Tetap Islam,Dan Yang Membezakannya Adalah Pemikiran Parti Dan Ideologi.




2 ulasan:

  1. Si luncai Terjun Dengan Labu-Labunya...." Biarkan.!! Biarkan !!..Biarkan!!..PAS bodoh...... x tau yg mana baik dn buruk,,,,, tukar je nama parti tu kepada PARTI AJARAN SESAT (PAS)

    BalasPadam
  2. Biarlah mereka bro... depa nie memang kurang ajar ...

    Blog Suara Timur dah di linkkan di blog Sahabat-Gunung

    BalasPadam