Selasa, 25 Januari 2011

Adakah Kini Nik Ajis Mahupun Rakyat Tenang Yang Di Tipu Oleh MaLa..???.


Seorang Guru Yang Berjiwa Besar.Dari Pendidik Mahu Menjadi YB.Sanggup Letak Jawatan Yang Dahulunya Berstatus Tetap Dan Berpencen.Walaupun Kini Semua Tahu Bahawa Mala Adalah Calon Eksperimen
Pas Di Dun Tenang N05 Johor.

Tahu Tak Tuan Puan,Dia Tak Layak Membuang Undi Di Tenang.Dalam Setiap Ceramah Sekarang Kononnya Nak Membela Rakyat Tenang Sedangkan Dia Bukan Pengundi Situ.Tak Malu.Kalau Tak Percaya,
Tengok Rujukan SPR Di Bawah :-


Kalaulah Ikhlas Mahu Membela Rakyat Tenang Kononnya Mahu Membawa Suara Tenang Bersamanya Di Dalam Sidang DUN Johor,Serta Akan Menyediakan Peluang Kerja Kepada Golongan Muda Tenang Serta Akan Menggesa Penurunan Harga Barang Yang Dikawal Oleh Kementerian,Ada Baiknya Juga Puan Mala Berdaftar Sebagai Pengundi Disitu Terlebih Dahulu.Berdasarkan Rekod Ada Baiknya Puan Mala Sambung Balik Jawatan Guru Tersebut Dan Bertanding Semula Di Dun Kemelah Dalam Parlimen Sekijang Pada PRU 13 Nanti.Ada Hati Untuk Mencapai Cita-Cita Peribadi Main Terjah Jer.Tak Mustahil Berdasarkan Gosip Di Sana,Pencalonannya Tak Disukai Oleh Team Tertentu Khasnya Oleh Mazlan Aliman And The Geng.Apapun Selamat Berjuanglah.Insyaallah Jangan Tersungkur Teruk Di Bumi Dan Tanah Air Orang.


Sebelum Tu MJ Nak Tanya Mala,Betul Ker Bekas Suami Mala Yang Pertama Merupakan Pekerja Di KFC Kentucky Fried Chiken Di Johor Bahru Yang Mana Kalau Kita Makan Memang Ayam KFC Ni Sedap Sehingga Menjilat Jari Lah.He He He...Walaupun Terlalu Peribadi,Kongsilah Kenapa Mala Sanggup Bercerai Dengan Suami Pertama..???.Adakah Kerana Dia Pekerja KFC,Berbanding Suami Sekarang Yang Merupakan Seorang Guru.Sah Lah Mala Memang Kompom Manusia Pilih Bulu.Kesian Kat Dia (Bekas Suami Pekerja KFC)

Andaikata Cita-Cita Kamu Tercapai Untuk Menjadi YB,Janganlah Lupa Bertandang Ke Premis Tersebut.NantiBawak Suami Dan Anak-Anak.Budak-Budak Memang Suka Makan KFC.
Sedap Sehingga Menjilat Jari.

 Berjurusnya Mala.Nak Bersalampun Pakai Sarung Tangan.Kalau Tak Percaya Berjurus Ataupun Tidak,Cobalah Tanya Suaminya Yang Pertama.
Hehehehe...

Jom Pakat Layan Ceramah Puan Mala Bersama DAP.Macam Ucapan Mingguan Perjumpaan Puteri Islam Jer...Hehehehe...
Perlahankan Sikit Ketuk Tong Kosong Tu...



 
INGAT MALA,INGAT KFC.SEDAP SEHINGGA MENJILAT JARI...!!!.

4 ulasan:

  1. PAS...toghut dan assabiah...
    bnyk habiskan masa dgn bersyarah dan ceramah propaganda...demi mengekalkan kuasa..sanggup mencemar kesucian islam...hanya bijak berkata kata....tapi omong kosong...Takbirr...allahhuakbar3x...

    BalasPadam
  2. mendayu-dayu..asyik dok merayu je ..dari mula sampai abis.. jadi wakil rakyat untuk edar kad raya cina dgn buah limau je ke?.. takde substance lansung..kalau pilih dia cakaple apa yg dia akan buat.. mcm bagi ceramah kat budak darjah satu..lembik..

    BalasPadam
  3. kalau dilihat begini ker kaedah public speaking dari seorg guru nak jadi YB.macam difadapan perhimpunan mingguan jer.yakinnya puan mala nak ubahkan johor dan tenang khasnya.mantap tipudaya puan mala.

    BalasPadam
  4. kalau kita ramai2 liwat dia ni tentu sodap...kalau lambat aljubur sapu nanti..

    BalasPadam